Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá

Příspěvek od milanrejpid »

1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr

když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno

Předem všem děkuji za jakou koliv radu :)
Naposledy upravil(a) milanrejpid dne 04 lis 2013, 20:19, celkem upraveno 1 x.
jafi
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 20 říj 2013, 08:45
Odpovědi: 0
Bydliště: SR ORAVA

Příspěvek od jafi »

no to som zvedavy na tie odpovede :-)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jak dlouho ti to dela? kolik km pak najedes kdyz to ma udajnych 90 stupnu? ja mel podobny problem,ale udlela sem si ho sam,protoze sme vytahl cerpadlo vycistuil sitko a prehodil vratku s podavackou. tydens em s tim jezdil,ze to porad zdechalo vymenil rele 109 zbytecne ,tak sem dal stary ato novy si schoval na horsi casy:D no a pak sem na to dosel a dal to jak bylo,ale dneska mi motor nesel natocit uplne stejne jako kdyz netlacilo cerpadlo startovalo to asi 10 sekund a pak chytlo a normalne bezelo. pretesnoval sme tandem a od te doby se nepatrne zvedla spotreba je to videt na volnobeh sme zahraty motor mel 0,5 a ted je 0,6 a0,5 jen kdyz vypnu svetla a radio.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

sikin1987 píše:jak dlouho ti to dela? kolik km pak najedes kdyz to ma udajnych 90 stupnu? ja mel podobny problem,ale udlela sem si ho sam,protoze sme vytahl cerpadlo vycistuil sitko a prehodil vratku s podavackou. tydens em s tim jezdil,ze to porad zdechalo vymenil rele 109 zbytecne ,tak sem dal stary ato novy si schoval na horsi casy:D no a pak sem na to dosel a dal to jak bylo,ale dneska mi motor nesel natocit uplne stejne jako kdyz netlacilo cerpadlo startovalo to asi 10 sekund a pak chytlo a normalne bezelo. pretesnoval sme tandem a od te doby se nepatrne zvedla spotreba je to videt na volnobeh sme zahraty motor mel 0,5 a ted je 0,6 a0,5 jen kdyz vypnu svetla a radio.

Když to udělá 90 stupnu tak už to pak jede furt bez problémů auto mají tak 2 měsíce většinou to udělá po městě když sednu do auta a pojedu bez zastávky z příbrami do prahy tak mi to nezdechne ani jednou.. normálně otáčkoměr ukazuje 100 otáček ale nechytne to pak to chytne a chvilku to koktá jak když to nemá naftu pak se to chytne zakoktá a jede když to chcípá tak to věčinou zacuká a motor se začne klepat na volnoběh pak to zdechne :?
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

A když to pustíš z kopce na 2 či 3 naskočí to ??

Jestli a no tak bych to viděl na startér..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

jear ewing píše:A když to pustíš z kopce na 2 či 3 naskočí to ??

Jestli a no tak bych to viděl na startér..
starter nema vliv na to zdechnuti a kdyz to pak startuji tak to toci jak sileny!! baterka je nova.
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

jear ewing píše:A když to pustíš z kopce na 2 či 3 naskočí to ??

Jestli a no tak bych to viděl na startér..
starter nema vliv na to zdechnuti a kdyz to pak startuji tak to toci jak sileny!! baterka je nova.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

presne tak starter ma prd vliv a jeste takovy rozum. vseci vsude pisou jhaky ma vliv u TDi na start starter a silna baterka ja vam reknu,ze mam baterku co mam i po nabidti max 12,2 V a vcera sem nameril dokonce jen 12,1 V a startuje to na drc,takze ten vliv opravdu nechapu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

sikin1987 píše:presne tak starter ma prd vliv a jeste takovy rozum. vseci vsude pisou jhaky ma vliv u TDi na start starter a silna baterka ja vam reknu,ze mam baterku co mam i po nabidti max 12,2 V a vcera sem nameril dokonce jen 12,1 V a startuje to na drc,takze ten vliv opravdu nechapu
Mě to studený naskočí na dvě otočení jak tak koukám tady se stím taky asi ještě nikdo nesetkal :(
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

me to startuje na drc,ale chyta to jakoby nevim jak to rict proste se tomu nechce zapalit a ted sem meril napeti baterky je 12,16 el sem zkusit napeti baterky u otcovi HTP a ta mela 11,9 a staruje to uplne stejne blbe chyti na 2 valce a pak se nejak rozjede. ze by fakt potrebovalo takovy tocky. chtelo yb to zkusit jinou dobrou baterku u obou aut abyhc si byl jistej,ale to bude bolestive 1700 ¨)za baterku:(
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Re: Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá

Příspěvek od jear ewing »

milanrejpid píše:1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr

když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno

Předem všem děkuji za jakou koliv radu :)
Výše čtu, chcípne a následně nejde nastartovat, může to být úhrn několik závad, mimo jiné starter.
To ze starter točí úžasné motorem, neznamena ze je v kondici..
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

zase sme u toho co uz bylo receno on spis asi resi proc to chipe to,ze enjde nastartovat je evc druha ,ale samozrejme uzce souvisejici nejspis vliv na teplotu nebo vlhkost nebo cokoliv bohuzel jak mi rikali mechosi dole jsou nejhorsi zavady jim se to na dilne neprojevi a diagnostika nic nepise a konec
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Re: Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá

Příspěvek od milanrejpid »

jear ewing píše:
milanrejpid píše:1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr

když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno

Předem všem děkuji za jakou koliv radu :)
Výše čtu, chcípne a následně nejde nastartovat, může to být úhrn několik závad, mimo jiné starter.
To ze starter točí úžasné motorem, neznamena ze je v kondici..

jasne ale porad to nerisi proc to zdechne vypada to jak kdyz tomu dojde nafta na volnobeh se to zacne klepat pak tak jedes preradim a pandnou otacky a chcipne to.
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Re: Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá

Příspěvek od milanrejpid »

jear ewing píše:
milanrejpid píše:1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr

když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno

Předem všem děkuji za jakou koliv radu :)
Výše čtu, chcípne a následně nejde nastartovat, může to být úhrn několik závad, mimo jiné starter.
To ze starter točí úžasné motorem, neznamena ze je v kondici..

jasne ale porad to nerisi proc to zdechne vypada to jak kdyz tomu dojde nafta na volnobeh se to zacne klepat pak tak jedes preradim a pandnou otacky a chcipne to.
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Re: Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá

Příspěvek od milanrejpid »

(LOL)
Naposledy upravil(a) milanrejpid dne 06 lis 2013, 09:35, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“