když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno
Předem všem děkuji za jakou koliv radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
sikin1987 píše:jak dlouho ti to dela? kolik km pak najedes kdyz to ma udajnych 90 stupnu? ja mel podobny problem,ale udlela sem si ho sam,protoze sme vytahl cerpadlo vycistuil sitko a prehodil vratku s podavackou. tydens em s tim jezdil,ze to porad zdechalo vymenil rele 109 zbytecne ,tak sem dal stary ato novy si schoval na horsi casy:D no a pak sem na to dosel a dal to jak bylo,ale dneska mi motor nesel natocit uplne stejne jako kdyz netlacilo cerpadlo startovalo to asi 10 sekund a pak chytlo a normalne bezelo. pretesnoval sme tandem a od te doby se nepatrne zvedla spotreba je to videt na volnobeh sme zahraty motor mel 0,5 a ted je 0,6 a0,5 jen kdyz vypnu svetla a radio.
Mě to studený naskočí na dvě otočení jak tak koukám tady se stím taky asi ještě nikdo nesetkalsikin1987 píše:presne tak starter ma prd vliv a jeste takovy rozum. vseci vsude pisou jhaky ma vliv u TDi na start starter a silna baterka ja vam reknu,ze mam baterku co mam i po nabidti max 12,2 V a vcera sem nameril dokonce jen 12,1 V a startuje to na drc,takze ten vliv opravdu nechapu
Výše čtu, chcípne a následně nejde nastartovat, může to být úhrn několik závad, mimo jiné starter.milanrejpid píše:1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr
když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno
Předem všem děkuji za jakou koliv radu
jear ewing píše:Výše čtu, chcípne a následně nejde nastartovat, může to být úhrn několik závad, mimo jiné starter.milanrejpid píše:1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr
když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno
Předem všem děkuji za jakou koliv radu
To ze starter točí úžasné motorem, neznamena ze je v kondici..
jear ewing píše:Výše čtu, chcípne a následně nejde nastartovat, může to být úhrn několik závad, mimo jiné starter.milanrejpid píše:1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr
když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno
Předem všem děkuji za jakou koliv radu
To ze starter točí úžasné motorem, neznamena ze je v kondici..
