rad bych svoji audi a3 1.9 tdi 66kw (motor AGR,najeto 187t km,rocnik 99) pridal trosku koniku a dostal se na nejakejch 250 PS. co vsechno za upravy bych musel udelat ? vymenit hlavu motoru nebo neco takoveho ?
Jak se dostat na 250 PS ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak se dostat na 250 PS ?
zdravim,
rad bych svoji audi a3 1.9 tdi 66kw (motor AGR,najeto 187t km,rocnik 99) pridal trosku koniku a dostal se na nejakejch 250 PS. co vsechno za upravy bych musel udelat ? vymenit hlavu motoru nebo neco takoveho ?
diky predem za odpovedi 
rad bych svoji audi a3 1.9 tdi 66kw (motor AGR,najeto 187t km,rocnik 99) pridal trosku koniku a dostal se na nejakejch 250 PS. co vsechno za upravy bych musel udelat ? vymenit hlavu motoru nebo neco takoveho ?
za 60 250 neuděláš nejni to jen o turbu a vstřikách (spojka brzdy podvozek atd... )
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- HANZTD
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 284
- Registrován: 24 črc 2008, 13:09
- Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
- Kontaktovat uživatele:
TAK TO UŽ MUSIM ...... TAK TO HODNĚ ŠTĚSTÍ S TIM ROZPOČTÍKEM
Naposledy upravil(a) HANZTD dne 11 lis 2013, 21:23, celkem upraveno 1 x.
TOTALNÍ LAIK 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
Mal som ny mysli keby bral od teba diely a sám si to skladalLadas píše:pořád málo...
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
Počítej 50 000 kdybys to chtěl dostat z PD a dělal si to sám
. A to jsi u motoru, pak potřebuješ abys to měl čím zastavit a abys to udržel na silnici. 

Naposledy upravil(a) honza.biker dne 11 lis 2013, 21:33, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha