převodovka ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
stifmajsta
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 27 říj 2010, 17:22
převodovka ?
Dobrý den, mam octavii 2 1.9 tdi. Po výměně spojky a setrvačníku, slyšim furt takové kmitávé zvuky. Myslel sem si předtim, že je to setrvák, ale očividně nebyl. Když dám řadící páku uplně do leva, opřu jí vlastně o stranu, tak to vibruje docela dost. 5ekl bych, že to má i něco společného s těma zvukama. Čim to může být, převodovkou ?
jestli jsi dal i setrvák a nikde nebylo nic oškrtané může to být ve skříni
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
stifmajsta
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 27 říj 2010, 17:22
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34026
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mě to dělá skoro to samí akorad když sešlápnu pedál spojky tak ve chvíly záběru(ve čtvrtce) to začne rachotit jak debil.jinak to nic nedělá.měnil jsem skříň a přítlačák a lamelu .setrvák a ložisko je tam 25tis.a dělá to pořád.poraď tě3dmax4 píše:Axiální ložisko se na spojce dělalo?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv
Daily-T4 mulťák acv
to krejča: to, že je tam axiál 25kkm nic neznamená. Pokud vím, tak tam jsou taková plastová pouzdra, která se u nekvalitních dílů vyjebávají. Moje základy špatné spojky a hledání chyby - odvzdušnit -> výměna lamel, přítlačáku -> mrknout na ložiska -> mrknout na setrvák (pokud se neměří je to jako by si ho ani neřešil) -> převodovka (ale to už je jiná kapitola). Pokud je cítit kmitání na pedálu, musí to vycházet logicky z nečeho, kde dochází v dané ose k takovému pohybu vlivem opotřebení. Zeptám se známého "hrobaře" z oblasti aut, třeba napoví.
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
Prosím tě kde tam jsou ty plastový pouzdra?nebo ten axiál myslíš na čem?já měl komplet spojku novou lehce přes 20tis.jsem na ní najel a začala klouzat i hds.a to mlaceni zacalo tak po 10tisicich.tak sem to rozhodil a byl krivej pritlacak snad uz od vyroby a bralo to jen na 1cm obvodu lamely.tak jsem koupil novej pritlak a lamelu dal kvuli synchronum jinou prevodovku a spojka dobry ale rachoti porad3dmax4 píše:to krejča: to, že je tam axiál 25kkm nic neznamená. Pokud vím, tak tam jsou taková plastová pouzdra, která se u nekvalitních dílů vyjebávají. Moje základy špatné spojky a hledání chyby - odvzdušnit -> výměna lamel, přítlačáku -> mrknout na ložiska -> mrknout na setrvák (pokud se neměří je to jako by si ho ani neřešil) -> převodovka (ale to už je jiná kapitola). Pokud je cítit kmitání na pedálu, musí to vycházet logicky z nečeho, kde dochází v dané ose k takovému pohybu vlivem opotřebení. Zeptám se známého "hrobaře" z oblasti aut, třeba napoví.
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv
Daily-T4 mulťák acv
taky mi to dělá, rachot jak debil ne, ale zvuk se změní. Už od tý doby co jsem tam dal 6q, ložisko bylo fungl nový včetně celýho setu. Původně tam byla převodovka co hučela a setrvák v háji, tak jsem sehnal převodovku jinou, celý nový set s ložiskem,nový olej, týden klid a pak začala hučet taky, míń ale hučí a při vyšlápnutí spojky se zvuk taky změní a po zdechnutí to trochu zamlátí, studený víc, teplý někdy jo, někdy ne. Už to takhle dělá 130 tis km a furt stejně. Tak to neřeším.krejča píše:Mě to dělá skoro to samí akorad když sešlápnu pedál spojky tak ve chvíly záběru(ve čtvrtce) to začne rachotit jak debil.jinak to nic nedělá.měnil jsem skříň a přítlačák a lamelu .setrvák a ložisko je tam 25tis.a dělá to pořád.poraď tě3dmax4 píše:Axiální ložisko se na spojce dělalo?
Co jsem dělal kámošovi 6Q, tak tam se dal celý set co měl 160 tis najeto, nehučí teda, ale po vyšlápnutí spojky to taky změní zvuk, po výměně oleje byl na chvíli klid. Ale jezdí to už asi dva roky a zatím se to projevuje stejně. Ty 6Q jsou prostě nahovno
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
to máš pravdu, ale on ještě ani nenapsal jestli set byl nový, jestli měnil i ložisko, vypínací páku, namazali všechno se tam hýbe. Něco vědět nemusí ale pokud něco řeší, tak by se rozepsat mohl víc. Třeba jak to řadí, jestli třeba není špatně seřízenej lanovod...
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Panove, je potřeba se na to dívat případ od případu a znát přesně příznaky. Co se týče třeba změny zvuku při vyšlápnutí spojky, tak pokud to není výrazná změna (ale jen takový šum) tak je to normální u starších aut. Nezapomeňte s jakejma silama se tam pracuje. Vibrovaní pedálu už je zas jiná věc. Doporučuju problémy házet do topicu, který PŘESNĚ odpovídá tomu Vašemu problému, protože tady pak někdo napíše řešení a vy si myslíte že to pomůže i Vám, ale ouha - nemusí. Taky je hrozně těžký říct kde přesně je problém, když se tu píše o dělaných převodovkách - dneska moje věštecká koule nefachá, tak snad zítra. K úvodnímu problému - mrkni na tu hydraulickou s..ni u spojky, odvzdušni. Já měl stejnej problém na mašině (k tomu mi tam špatně padaly kvalty), spojka tam byla mechanická (lankem). Nakonec to bylo způsobené velkým tlakem tyčinky pákového mechanismu spojky na pritlačák. Bohužel u hydrauliky to nejde moc nastavovat, takže jestli ti ty zvuky a chování vadí, musíš tam miz přesně trn spravnej setrvak, pritlacak a lamely, jinak ti to muze delat buh vi co, protoze hydraulika je nastavena od vyroby na jine rozměry a tolerance. Kazdej kdo dava do auta neco neoriginalniho musi pocitat s tim, ze to ma sva + i - a doladění a vychytani těch - neníjen tak. Howgh.
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
Panove, je potřeba se na to dívat případ od případu a znát přesně příznaky. Co se týče třeba změny zvuku při vyšlápnutí spojky, tak pokud to není výrazná změna (ale jen takový šum) tak je to normální u starších aut. Nezapomeňte s jakejma silama se tam pracuje. Vibrovaní pedálu už je zas jiná věc. Doporučuju problémy házet do topicu, který PŘESNĚ odpovídá tomu Vašemu problému, protože tady pak někdo napíše řešení a vy si myslíte že to pomůže i Vám, ale ouha - nemusí. Taky je hrozně těžký říct kde přesně je problém, když se tu píše o dělaných převodovkách - dneska moje věštecká koule nefachá, tak snad zítra. K úvodnímu problému - mrkni na tu hydraulickou s..ni u spojky, odvzdušni. Já měl stejnej problém na mašině (k tomu mi tam špatně padaly kvalty), spojka tam byla mechanická (lankem). Nakonec to bylo způsobené velkým tlakem tyčinky pákového mechanismu spojky na pritlačák. Bohužel u hydrauliky to nejde moc nastavovat, takže jestli ti ty zvuky a chování vadí, musíš tam miz přesně trn spravnej setrvak, pritlacak a lamely, jinak ti to muze delat buh vi co, protoze hydraulika je nastavena od vyroby na jine rozměry a tolerance. Kazdej kdo dava do auta neco neoriginalniho musi pocitat s tim, ze to ma sva + i - a doladění a vychytani těch - neníjen tak. Howgh.
Ibiza MkII AFN 1.9TDi; chip; EGR off; průchoďák s imitací katu; 130+ HP
-
stifmajsta
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 27 říj 2010, 17:22