Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Mně tohle na AFN dělalo kolo na klice na rozvodech.. Vyměnilo se, dali se nový rozvody a aparáda :)
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

Hrib píše:Mně tohle na AFN dělalo kolo na klice na rozvodech.. Vyměnilo se, dali se nový rozvody a aparáda :)
A měl si uplně ten samej problém ?? nebo podobnej? to by psala dia závadu ale :(
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

nikdo se stim nesetkal?
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Hoši, nemelte tady pořad o startéru, přečtěte si první komentář, AUTO CHCIPNE ZA JÍZDY a pak nejde nastartovat!!! Tady se řeší PROČ TO CHCÍPNE!!!!

čerpadlo v nádrži OK, kabeláž ke vstřikům nová, naftový filtr nový a k němu je nafta natlačená!!!

Nějaký další nápady?? Mohla by to dělat např vývěva na hlavně, nebo že by byli vstřiky ??
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
jafi
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 20 říj 2013, 08:45
Odpovědi: 0
Bydliště: SR ORAVA

Příspěvek od jafi »

no , my sme mali taky podobny problem , tiez s takym istym motorom, chyba bola v podavacke paliva, ked sa nafta zohriala, zacala vynechavat podavacka, tym padom bol prazdny filter. Otacanim klucika a startovanim sme to uz nenastartovali lebo chytilo vzduch , ale medzi tym sa filter naplnil, ale uz to nenastartovalo. Pouzitim startovacieho spreju sa ten vzduch spalil a nafta mohla opat pokracovat do spalov. systemu. Po vymene podavacky zda sa byt vsetko v poriadku :-) tolko nas pribeh.
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

jafi píše:no , my sme mali taky podobny problem , tiez s takym istym motorom, chyba bola v podavacke paliva, ked sa nafta zohriala, zacala vynechavat podavacka, tym padom bol prazdny filter. Otacanim klucika a startovanim sme to uz nenastartovali lebo chytilo vzduch , ale medzi tym sa filter naplnil, ale uz to nenastartovalo. Pouzitim startovacieho spreju sa ten vzduch spalil a nafta mohla opat pokracovat do spalov. systemu. Po vymene podavacky zda sa byt vsetko v poriadku :-) tolko nas pribeh.

díky tak mám další poznatek momentálně se to ještě zhoršilo když to zdechne a snažím se to nastartovat tak tím startér točí zhruba cca 200 Ot./min a zkoušeli jsme to roztahovat opatrně na 4ku a motor ukazuje 800 až 1000 Ot./min tak to chytne lépe a za kratší dobu ale pořád to vypadá jak když tomu někdo zavře naftu ale když mi to zdechne tak naftovej filtr je plnej nafty... už mě napadají jen vstřiky nebo to tandemové čerpadlo na hlavě je možné že by přestalo dávat tlak ?? to žádné čidlo na tlak v rampě nemá ne?? ale pořád to dělá kolem těch 50C až 60C

když motor držím v otáčkách tak to nezdechne ale reakce motoru na plynový je pomalejší a jakmile mi otáčky padnou pod 1000 Ot./min tak mi to zdechne a můžu s tím točit jak chci a nic pak když to zchladne tak k tomu přijdu točím dlouho až na mě začne řvát i olejnička že to nemaže a pak až to chytne ale zakoktá to jako když to jde na dva a pak se to chytne.
jafi
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 20 říj 2013, 08:45
Odpovědi: 0
Bydliště: SR ORAVA

Příspěvek od jafi »

kamarat ma octavku 2 1.9 Tdi 77kW a robili mu problem zas dlhe startovania, ze niekedy musel riadne dlho tocit aby nastartovalo a niekedy v pohode , chyba bola v tandemovom, my sme ho tiez menili lebo sa uz kyval ten cudlik a aj bolo mokro pod nim
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

tak mám další info na zkoušku jsem vyměnil čerpadlo v nádrži a nic mu není..

ale odpojil jsem naftovej filtr přívod z čerpadla z nadrže propojil do tandemu a ty dva vývody z naftového filtru propojil mezi sebou nechal sem tam zapojené jen to Tčko na zpátečku a normálně tu hadičku kterou jsem propojil ten filtr ten tlak tý nafty rostrhnul to asi není normální ne ?? doložím amaterský obrázek jak jsem to zapojil :)
milanrejpid
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 13 srp 2009, 09:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od milanrejpid »

Obrázek
origo zapojení


Obrázek

moje na zkoušku

Když mi to bouchlo motor vrčel na volnoběh....
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá

Příspěvek od Batistuta »

milanrejpid píše:1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr

když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno

Předem všem děkuji za jakou koliv radu :)
Tak momentálně stejnej problém,nemáte někdo tušení,co by to mohlo být,jelikož všechno vypadá,že je v cajku,ale prostě kolem těch 70 stupnu to má tendenci bud jít tak na 2 nebo 3 válce,případně to chcípne a nejde to natočit. Stačií ujet dejme tomu o kilometr víc nebo to na volnoběh pod plynem nechat trochu víc ohřát a je to v cajku,prostě úplně stejná závada jako v příspěvku.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A když pak startuješ, kouří se z výfuku bíle a motor slibuje.?..Psal si že to jde na 2 a na 3... Motor u diesela chcípne pouze když nemá naftu, vzduch nebo u TDI když oslepne ŘJ...A když je motor ohřátý , jak pokuřuje, vůbec nebo je tam nějaká barva? Pokud to neukáže žádnou závadu, můžou to být i ty rozvody, jak se tady píše..Ale to šlo vyčíst, ne? ..Možná by stálo zato, tam vřadit průsvitnou hadičku a koukat zda je tam nafta nebo bubliny..
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nediv se, že to bouchlo, nemělo to kam jít..Měl jsi filtr úplně vyřadit..
nepropadat panice...
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

Měřit tlak na tandemu v průběhu závady.
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

A co snimac na klice? většinou se projevuje vada při režimu zahřívání..už sem par aut takovych videl..proste po zarati nejede a po schladnuti zas jo..
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“