Hanzi, samozrejme som bral v zretel aj tuto tvoju upravu, ale kedze tomu cosi malo do 250ps chybalo (resp. nemam k dispozicii graf upravy s vacsim vykonom) tak som to radsej neuvadzal. Kazdopadne bol si prvy - ak som sa tymto necitlivo dotkol tvojho (nespochybnitelneho) uspechu s AGR motorom tak sa ti dodatocne hlboko ospravedlnujemHANZTD píše:přispívám velice zřídka , ale MUSIM OPONOVAT![]()
mam na mysli moje ještě AGR 66kw OI r.v 97
Jak se dostat na 250 PS ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- HANZTD
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 284
- Registrován: 24 črc 2008, 13:09
- Bydliště: ÚSTI NAD LABEM - ČR
- Kontaktovat uživatele:
r.martinec : ano byl to AGR (vana,blok,vnitřnosti,hlava) nikdy od sebe neodděleno
samozřejmě navěšeny a dopováno větší.. komponenty HW
subz3ro_tdi : TO PŘEŽIJU jsem nedotklej
TENKRÁT TO BYLO 244 HP 471 NM (250 BYLO neofiko)
subz3ro_tdi : TO PŘEŽIJU jsem nedotklej
TENKRÁT TO BYLO 244 HP 471 NM (250 BYLO neofiko)
TOTALNÍ LAIK 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
OI r.v 97 1,9TDÍ SEDAN AGR 4X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 290HP 510NM
T5 r.v 04 1,9TDÍ L0ONG AXB 2X4 JÁ,TDIfun,TDIgarage 172HP 387NM
S2 r.v 11 2,0TDí COMB CFGB 4X4 ....,TDIfun, 200HP 427NM
-
r.martinec
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
Ono minimálně k zamyšlení to je, nejen že je tam o 40koní už v serii víc, ale je tam bonus 6 kvaltů a 240mm spojka. A ten motor má i se sériovým vstřikováním slušný potenciál. Jen je potřeba mít více štěstí při výběru než 1,9ky.bilix píše:určitě to prodávát nic nebudu,nechci dostat s toho 200-300koní jen chci at to prochu lépe jede, mne zajímá cena teto ůpravy,prosím čtěte pozorně oč žádám!!!!!!!!!!!!a odpovídejte k tématu.díky
Za předpokladu, že je motor v cajku, to lze zhruba takto (řeč je o 1,9tdi):
130-140HP jen SW úprava
170-180HP vhodné turbo + SW + nejspíš i spojka
Na více HP - turbo, trysky, spojka (převodovka), sací trakt (odstranit bajonety), brzdy ....
-
FandaTDiček
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Re: re
Andre píše:Ono minimálně k zamyšlení to je, nejen že je tam o 40koní už v serii víc, ale je tam bonus 6 kvaltů a 240mm spojka. A ten motor má i se sériovým vstřikováním slušný potenciál. Jen je potřeba mít více štěstí při výběru než 1,9ky.bilix píše:určitě to prodávát nic nebudu,nechci dostat s toho 200-300koní jen chci at to prochu lépe jede, mne zajímá cena teto ůpravy,prosím čtěte pozorně oč žádám!!!!!!!!!!!!a odpovídejte k tématu.díky
Za předpokladu, že je motor v cajku, to lze zhruba takto (řeč je o 1,9tdi):
130-140HP jen SW úprava
170-180HP vhodné turbo + SW + nejspíš i spojka
Na více HP - turbo, trysky, spojka (převodovka), sací trakt (odstranit bajonety), brzdy ....
Si děláš prdel ne, mě tady sjedeš jak malého kluka, co zase řeším, jestli se to vyplatí nebo využije a pak napíšeš takovou věc... že to je k zamyšlení, jestli není lepší koupit novější.... proč? někdo má prostě rád rychlá naftová auta... haha.. zase někdo chytrej
FandaTDiček napsal:
Dobrý, takže mi chceš říct, že do auta za 50 tisíc, snad jsem neřekl málo nebo moc... nandal jak říkají tuneři 80-100 tis jezdí za 5,5l a využil těch 240 koní jo? to je to o čem mluvím cena/výkon/využitelnost...
Andre napsal:
Já zase nechápu, proč někdo musí pořád dokola řešit, jestli se něco vyplatí nebo využije..
Někdo sbírá brouky, někdo to prohulí a prochlastá, někdo je 3x za rok na dovolené a někdo holt má rád rychlá auta s dieselovým motorem.
Nevím co je na tom na foru s názvem DIESELPOWER divného.
-
FandaTDiček
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Musím podpořit Smoka, mě to vychází taky tak. Pokud si to tu nastuduje a je trochu zručnej, nemusí to svezení stát majlant.Smoke píše:Hezky castky, vstriky new bez dph pred nekolika lety 8tis,
12mm 3tis,
IC 2,5t na netu
Nerez vedeni, 1t italinox, znamej svaril- flaska rumu
Hadice 1m 60mm do 10bar 300,- gumex
Spojka 3tis+ setrvak a hds 2tis
Gtb1756 jete od andreho 7tis
Svody agr ( ted nerez domovyroba) priruba- vypalek 200,- + domododelani 0,- + lajznuti na frezce- kamos
vyfuk- priruba, vlnovec trubka kolena 2tis
C cidlo 500,-
Saci hadice gumex + redukce na soustruhu
chip 7t?
Celkem 34t
Blok asz 3tis, tesneni rozvody 5t
Nejak se nemuzu dopocitat tem stovkam tisic
Byla rec o vykonu, brzdy urcite nutnost, ale je na kazdym jaky da neda a podvozek atd
A kdyz jsme uz i u PD, kamos, leon arl, new 2260 za 15 nebo 20tis, firad 80 kolem 10tis a spojka bych ted kecal jestli mu puvodni drzela nebo menil hned
Tak a ted do me...
Neodkládej radost
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@knopis: Solidarita je pekna vec, ale tu sa riesil vykon 250ps na AGR motore s rozpoctom 50-60 tis.Kc... takze ak sa ti nieco taketo podarilo, dufam ze sa s nami podelis o graf z merania 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ale to nie je o cenach dielov v bazare. 200ps a 250ps je co sa tyka potrebnych financii dost brutalny rozdiel a na rotacke uz k tomu nestaci citat rozumy na fore a kupovat pouzite diely z druhej ci tretej ruky za lacny peniaz, to mi ver 
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 15 lis 2013, 21:44, celkem upraveno 2 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
další otázkou je kdo tomu udělá soft (tohle nejni na 10 minut u tesca) a co to bude stát přihlášky s cenou klidně zasílejte majiteli tématu 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Věř, že ti věřím.subz3ro_tdi píše:Ale to nie je o cenach dielov v bazare. 200ps a 250ps je co sa tyka potrebnych financii dost brutalny rozdiel a na rotacke uz k tomu nestaci citat rozumy na fore a kupovat pouzite diely z druhej ci tretej ruky za lacny peniaz, to mi ver
Moje konfigurace je taky z nových dílů, jen za dobré ceny.
Neodkládej radost
My jsme chladný dost ale když už máš ty superčísla a kamarády za flašku tak si připočti T.hlavy, těsnění horní sada,ojniční šrouby,šrouby hlavy,rozvody,rovnání hlavy,pístní kruhy (pokud nebudeš muset řešit výbrus jinak samozřejmě i písty na daný rozměr) gufera+vodítka ventilů(vycházím z reality že AGR hlava nebude mít 80tis) a máš zase desetník nahoře jako prd (práci nepočítaje tu ti samozřejmě udělá soused za 3 bramory a sekanou)
Já vycházím z reality a ne z čísel před lety minulý měsíc jsem si skládal spodek a věř mi že jsem scháněl taky kvalitu za rozum přece se nebudu šidit na vlastním
Já vycházím z reality a ne z čísel před lety minulý měsíc jsem si skládal spodek a věř mi že jsem scháněl taky kvalitu za rozum přece se nebudu šidit na vlastním
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas: (práci nepočítaje tu ti samozřejmě udělá soused za 3 bramory a sekanou)


vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS