Passat 96kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Radpav
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 31 črc 2007, 19:00
Odpovědi: 0

Passat 96kW

Příspěvek od Radpav »

Zdravím
Mám takový problém, že pašík začal být hodně hlučný. Na volnoběh i v celém spektru otáček je pořát slyšet dunění a jakoby rezonence do kastle. Je to docela nepříjemné hlavně na delší cestě. Prosím o nějakou radu. Mám novou spojku i se setrvákem, nové silentbloky motoru i převodovky.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Mas jednohmotu a nebo dvou?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10364
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Taky mě napadá problém se setrvačníkem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Tohle je dle me setrvakem, mam stejnyho Passata a vim co me trapilo :-).
Dvouhmota nacata = hodne duni
Jednohmota ok = duni ale o dost mene
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
priwi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 dub 2008, 07:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Meziboří

Příspěvek od priwi »

Mně Passat taky duní, dvouhmotu mám trochu načatou, při chcípnutí motoru je slyšet. Ale duní mí to i při vytočení na neutrál (i s vyšláplou spojkou), při jízdě setrvačností, při plnym plynu ale mnohem víc. Nejvíc mezi 2000-2400 otáček. Ale zase se auto při jízdě nijak neklepe. Silentbloky nový, vlnovec taky - hodně se to zlepšilo, ale už mi zas zaléhá v uších :|
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
Radpav
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 31 črc 2007, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radpav »

batoo píše:Tohle je dle me setrvakem, mam stejnyho Passata a vim co me trapilo :-).
Dvouhmota nacata = hodne duni
Jednohmota ok = duni ale o dost mene
Mám dvouhmotu komplet od Luku. I vlnovec mám nový
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Jestli to nebude panove, ze mame 10 let stary skopky :-)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

Jaký jsi dal ty silentbloky? moc tvrdá guma=dunění - vlastní zkušenost...
na materiálu silentbloku hodně záleží a vyplatí se originál.
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Ja mam origo 2001, myslis, ze by pomohla vymena? Ktery se vsechny maj vymenit?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

batoo píše:Ja mam origo 2001, myslis, ze by pomohla vymena? Ktery se vsechny maj vymenit?
pašíka negómu,dělal jsem to na octávce...
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
priwi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 dub 2008, 07:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Meziboří

Příspěvek od priwi »

Já dával Swag a Lemforder, v podstatě se to oproti původním originálům vůbec nezměnilo, trochu pomohl ten vlnovec, výfuk se pak skoro nehnul, teď po třech měsících už se zase dost klepe. Je možný, že se to přenáší od toho předního dorazu, sice jsem dával taky novej při rozvodech, ale v tom domečku se nahoře i dole permanentně dotýká.. Příští tejden při výměně oleje zkusim ten domeček odšroubovat, aby se nedotýkal motoru. Snad ty šrouby nebudou moc dlouhý a půjdou vyndat, nechce se mi sundavat celej předek...

Jinak mám porovnání s Passatem 66kW a 96kW. Ani jeden neduní, jen trochu při plnym plynu. A oba na volnoběh hrozně vibrujou = silentbloky nic moc.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
Radpav
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 31 črc 2007, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radpav »

Bill píše:Jaký jsi dal ty silentbloky? moc tvrdá guma=dunění - vlastní zkušenost...
na materiálu silentbloku hodně záleží a vyplatí se originál.
Dával jsem tam origo i na převodovku. Dokonce jsem dal všude i nové gumy na uchycení výfucku.
Radpav
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 31 črc 2007, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radpav »

Tak dunění jsem už trošku eliminoval, ale rezonance do kastle tam je jak prase, přidám na neutrál plyn a rozdrnčí se mi celá palubka a auto.
priwi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 dub 2008, 07:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Meziboří

Příspěvek od priwi »

Jak jsi ho eliminoval?
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
Radpav
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 31 črc 2007, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radpav »

Přitlačil jsem tu hadici co vede od EGRu k intercooleru, byla vždycky povyskočená z jedné strany a je to lepší.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“