Passat 96kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat 96kW
Zdravím
Mám takový problém, že pašík začal být hodně hlučný. Na volnoběh i v celém spektru otáček je pořát slyšet dunění a jakoby rezonence do kastle. Je to docela nepříjemné hlavně na delší cestě. Prosím o nějakou radu. Mám novou spojku i se setrvákem, nové silentbloky motoru i převodovky.
Mám takový problém, že pašík začal být hodně hlučný. Na volnoběh i v celém spektru otáček je pořát slyšet dunění a jakoby rezonence do kastle. Je to docela nepříjemné hlavně na delší cestě. Prosím o nějakou radu. Mám novou spojku i se setrvákem, nové silentbloky motoru i převodovky.
Tohle je dle me setrvakem, mam stejnyho Passata a vim co me trapilo
.
Dvouhmota nacata = hodne duni
Jednohmota ok = duni ale o dost mene
Dvouhmota nacata = hodne duni
Jednohmota ok = duni ale o dost mene
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Mně Passat taky duní, dvouhmotu mám trochu načatou, při chcípnutí motoru je slyšet. Ale duní mí to i při vytočení na neutrál (i s vyšláplou spojkou), při jízdě setrvačností, při plnym plynu ale mnohem víc. Nejvíc mezi 2000-2400 otáček. Ale zase se auto při jízdě nijak neklepe. Silentbloky nový, vlnovec taky - hodně se to zlepšilo, ale už mi zas zaléhá v uších 
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
Ja mam origo 2001, myslis, ze by pomohla vymena? Ktery se vsechny maj vymenit?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Já dával Swag a Lemforder, v podstatě se to oproti původním originálům vůbec nezměnilo, trochu pomohl ten vlnovec, výfuk se pak skoro nehnul, teď po třech měsících už se zase dost klepe. Je možný, že se to přenáší od toho předního dorazu, sice jsem dával taky novej při rozvodech, ale v tom domečku se nahoře i dole permanentně dotýká.. Příští tejden při výměně oleje zkusim ten domeček odšroubovat, aby se nedotýkal motoru. Snad ty šrouby nebudou moc dlouhý a půjdou vyndat, nechce se mi sundavat celej předek...
Jinak mám porovnání s Passatem 66kW a 96kW. Ani jeden neduní, jen trochu při plnym plynu. A oba na volnoběh hrozně vibrujou = silentbloky nic moc.
Jinak mám porovnání s Passatem 66kW a 96kW. Ani jeden neduní, jen trochu při plnym plynu. A oba na volnoběh hrozně vibrujou = silentbloky nic moc.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999