BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Rihi píše:Ahoj, zatim ma mechaniku s 12mm hlavou od Oldafa, chtel bych se zeptat, muzete mi nekdo prosim doporucit konkretni cooler? Ideal by byl aby se vesel do mpaket narazniku v e36 (hlavni problem nafuky na brzdy) zatim serie turbo 1.5bar, casem urcite vetsi) takze i vedeni bych dal cca 80mm.. Diky za rady :)
tady se podivej http://www.highperformanceparts.cz/inte ... 79mm.14542
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Kluci, kdo se při honbě za výkonem zbavil elektriky a teď se mu zbytečně válí doma? :) Potřeboval bych el. hlavu, tu novější se zpátečkou do strany. Moje to má evidentně za sebou, při určitém zdvihu (bohužel v dost širokém rozsahu) auto škube, jak když dojde nafta...
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

jaky tedy potrebujes cislo ? .. me doma lezi jedno el cerpadlo byla na mi e39
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Ty jo, číslo nevím, ale E39 myslím měla jenom tohle čerpadlo. Lámalo se to někdy '94-95. Ale jestli to tvoje fungovalo, tak ho spíš střel, jak je. Někomu se bude hodit. Mně stačí nějaké vyběhlé, co nestartovalo za tepla, nebo tak něco. Takových se tu přece musí válet tuny! :) A kdyby ne, za kolik bys ho pustil?
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

noo dobre :D jinak jsou 3 ruzny cerpadla podle oznaceni ...
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

byly 3 typy čerpadel a to s malou přírubou na blok jako máme na mechanikách to je nejstarší a el hlavičkou s potenciometry, pak mezi typ s novou větší přírubou a starší hlavičkou s potenciometry a pak nejnovější s novou přírubou a novou el bezkontaktní hlavičkou a na e39 už byl určitě poslední model a i na většině e36tek jsou ty poslední modely, moje 36 z roku 95 i druhá z 94 měly nejnovější typ čerpadla 515
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Rihi píše:Ahoj, zatim ma mechaniku s 12mm hlavou od Oldafa, chtel bych se zeptat, muzete mi nekdo prosim doporucit konkretni cooler? Ideal by byl aby se vesel do mpaket narazniku v e36 (hlavni problem nafuky na brzdy) zatim serie turbo 1.5bar, casem urcite vetsi) takze i vedeni bych dal cca 80mm.. Diky za rady :)
co se týče cooleru na e36 tak je problém, maš 2 možnosti, bud ho dáš místo původního mezi klima chladiš a vrtuli na které ti pak stačí vyříznout kousek plastu a narveš tam tlustší, ale jen o par cm vyšší a široký, ale pokud chceš zachovast plast pod motorem budeš na něm muset převařit výstupy na kolena ktere budou směřovat k motoru protože všechny coolery se dělají s výstupy do boku a nebo druhá možnost vyřež výstuhu v nárazníku změř kolik je tam místa a uvidíš co ti tam vleze, ja zvolil první možnost jinak vedení vzduchu v průměru 80mm je trochu blbost :-D ja mam zvětšené na 57mm a stačí to, ale pokud dáš 60mm bude to ideal ale 80 už je zbytečně moc bude tam pak už možná zbytečný turbo efekt
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Jj, dle mého názoru má e39 už jenom hdk typ hlavice, tzn. ten poslední nejnovější s měřením polohy bezkontaktně na základě el.mag. pole. Jinak jak říká Oldaf, natvrdo bych diff asi taky nedával, bál bych se toho, že se urve celé uložení v kleci nápravnice
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Míšánek píše:Jj, dle mého názoru má e39 už jenom hdk typ hlavice, tzn. ten poslední nejnovější s měřením polohy bezkontaktně na základě el.mag. pole. Jinak jak říká Oldaf, natvrdo bych diff asi taky nedával, bál bych se toho, že se urve celé uložení v kleci nápravnice
ja bych nemel strach z uložení na napravnici, ale z vlastní zkušenosti vím, že urve ty ramena na hliníkovém víku difu na kterých to drží, ja to urval na závodech v trenčíně a nebylo pak příjemný jet 150km domů s urvaným difem :-D jinak po výměně výka jsem prozměnu ustřihl šroub na předním uložení difu :-D
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

no uz jsem t vyresil :D nechal jsem to v serii ale koupil jsem novy ulozeni a je to az se to vymele zase to vymenim ... :D
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

nic noveho ? .. :/ :x (wallbash) to vsichni spite ne ? .... ja pokracuju ... motor venku a jedu ....
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

kully dully píše:nic noveho ? .. :/ :x (wallbash) to vsichni spite ne ? .... ja pokracuju ... motor venku a jedu ....
Já se trochu zasekl kvůli práci.. Každopádně se mi blíží dovolená.. To bych mohl auto hodit do pojízdnýho stavu aspoň :D
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

pekne .... tak drzim palce .... Obrázek
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

taky makám :) , nová jednohmota dural/litinaObrázekObrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) oldaf dne 02 pro 2013, 19:30, celkem upraveno 1 x.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

oldaf píše:taky makám :) , nová jednohmota dural/litinaObrázek
Zase musíš mít něco extra :D
Odpovědět

Zpět na „BMW“