Garret GT 1749 VA hybrid

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kosei17
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2012, 06:07

Garret GT 1749 VA hybrid

Příspěvek od Kosei17 »

mate niekto skusenosti s hybridom do obalu Garret 1749 VA ASZ? cca do 200 konikov z coho ho vyskladat .... a kolko by tam bol bezpecny tlak ?? dakujem...
vw golf 1.9TDI,ALH, 66kw+ S 764 F.B+egr kat off,+VA turbo po uprave stred VB +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+256mm jednohmota HDS-57 FMIC 550x180, MAF off C-cidlo soft by Netopier = 124 Kw 406Nm
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Obrat se na turbosport.cz bud poskladat toho hybrida 180 nebo rovnou hybrida 220.
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Vic konkretne? V cem tragedie?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

Andre píše:
TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...

když už je tu řeč o turbu TSA 180,tak bych rád slyšel nějaké vaše zkušenost stímto turbem pokud je někdo máte,protože o něm taky přemýšlím,že bych ho použil do své octy ALH :)
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
liska.00
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2011, 20:12

Příspěvek od liska.00 »

TSA 180 sem měl v autě,stavěl ho Andre a naprostá spokojenost,fungovalo bez problemu,za 2 roky ježdění stav A+ ..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Andre píše:
TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...
Teraz to prosim neber ako ze do teba ripem, len pre moju informaciu aby tu nedoslo k nezmyselnemu ohovaraniu a kydaniu jedneho na druheho ako sme to tu uz zoparkrat mali moznost zazit. To turbo je potom ake? Bol som v tom dojme ze je to TSA 180?

Pre uplnost informacii kupil som ho (uz nepamatam, ale je to clen tohto fora) s tym ze vraj je funkcne len ho treba vycistit, lebo sa zadrhava regulacia. Az po roztvoreni som zistil v com bol pes zakopany. Predpokladam ze predosly majitel, velmi dobre vedel ze co tomu turbu je, a tak ho posunul dalej. Co od neho rozhodne nebolo ferove. Az sa dostalo ku mne. Opravil som si ho a vozim sa na nom. Zatial slape, aj ked som si vedomi toho ze najlepsie roky uz ma za sebou. Nic netrva vecne ;)

PS: Nikoho som sa svojim prispevkom nechcel dotknut ani spinit ani ohovarat !!! Takze budem rad ak sa tu udrzi konstruktivna diskusia. (Pisem to pre tych clenov typu Forest a pod.)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

TSA 180 nahradilo to co máš v autě ty, a to především z důvodu kompletní dostupnosti nových dílů. V podstatě na těchto TBD jsou dnes původní jen výfukové svody, všechno ostatní včetně CNC opracované kompresorové komory je z nových dílů. Ale i na těch svodech už pracujeme.

To co máš ty byl předchůdce, možná s o chlup vyšším potenciálem, ale složitější přestavbou. Pokud chce někdo vyšší výkon, máme v nabídce TSA220.

Pro udržení konstruktivní diskuse si musíš příspěvky od Foresta a jím zmanipulovaných členů zakázat zobrazovat a bude klid.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Dakujem za vysvetlenie :wink:
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

kolik snese tsa 180? mám tlak 1,50b a přijde mi,že to moc nejede.měl jsem GT1749VA a jezdil jsem na 1,60b a drželo xlet.kolik se teda dá přifouknout jestli to jde?myslím uplně max a aby ještě vydrželo?
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Neni to jen o tlaku tak 1.75b
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Vory: Máš TSA180 v obale 81kw a foukáš 1,75 po regulační špičce? Jen dotaz pro kamaráda, díky :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

playboy píše:Vory: Máš TSA180 v obale 81kw a foukáš 1,75 po regulační špičce? Jen dotaz pro kamaráda, díky :)
ahoj,jo jo mam hybrida180 v 81kw obalu,ne ne zatim mam stalej tlak 1.55b,neni to konecna faze,potrebuji race 520 a 12mm hlavu. :) ,pak se prifoukne.
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

zajímá mě hlavně jakou vydrží špičku cca 2-3vteřiny
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“