Garret GT 1749 VA hybrid
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Garret GT 1749 VA hybrid
mate niekto skusenosti s hybridom do obalu Garret 1749 VA ASZ? cca do 200 konikov z coho ho vyskladat .... a kolko by tam bol bezpecny tlak ?? dakujem...
vw golf 1.9TDI,ALH, 66kw+ S 764 F.B+egr kat off,+VA turbo po uprave stred VB +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+256mm jednohmota HDS-57 FMIC 550x180, MAF off C-cidlo soft by Netopier = 124 Kw 406Nm
Obrat se na turbosport.cz bud poskladat toho hybrida 180 nebo rovnou hybrida 220.
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
- Bydliště: Boleslavsko
Odpovědi: 0
Andre píše:Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
když už je tu řeč o turbu TSA 180,tak bych rád slyšel nějaké vaše zkušenost stímto turbem pokud je někdo máte,protože o něm taky přemýšlím,že bych ho použil do své octy ALH

octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Teraz to prosim neber ako ze do teba ripem, len pre moju informaciu aby tu nedoslo k nezmyselnemu ohovaraniu a kydaniu jedneho na druheho ako sme to tu uz zoparkrat mali moznost zazit. To turbo je potom ake? Bol som v tom dojme ze je to TSA 180?Andre píše:Jestli máš na mysli to turbo co jsi koupil rozebrané z druhé ruky, tak se nejednalo o TSA180...TDI tech píše:Mam hybrid TSA 180 ale uz by som ho nikdy viac nechcel. Parametre ma sice skvele ale po konstrukcnej stranke je to tragedia. Radsej nieco od BH motora on ich ma vymakane aj po konstrukcnej stranke.
Pre uplnost informacii kupil som ho (uz nepamatam, ale je to clen tohto fora) s tym ze vraj je funkcne len ho treba vycistit, lebo sa zadrhava regulacia. Az po roztvoreni som zistil v com bol pes zakopany. Predpokladam ze predosly majitel, velmi dobre vedel ze co tomu turbu je, a tak ho posunul dalej. Co od neho rozhodne nebolo ferove. Az sa dostalo ku mne. Opravil som si ho a vozim sa na nom. Zatial slape, aj ked som si vedomi toho ze najlepsie roky uz ma za sebou. Nic netrva vecne

PS: Nikoho som sa svojim prispevkom nechcel dotknut ani spinit ani ohovarat !!! Takze budem rad ak sa tu udrzi konstruktivna diskusia. (Pisem to pre tych clenov typu Forest a pod.)
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
TSA 180 nahradilo to co máš v autě ty, a to především z důvodu kompletní dostupnosti nových dílů. V podstatě na těchto TBD jsou dnes původní jen výfukové svody, všechno ostatní včetně CNC opracované kompresorové komory je z nových dílů. Ale i na těch svodech už pracujeme.
To co máš ty byl předchůdce, možná s o chlup vyšším potenciálem, ale složitější přestavbou. Pokud chce někdo vyšší výkon, máme v nabídce TSA220.
Pro udržení konstruktivní diskuse si musíš příspěvky od Foresta a jím zmanipulovaných členů zakázat zobrazovat a bude klid.
To co máš ty byl předchůdce, možná s o chlup vyšším potenciálem, ale složitější přestavbou. Pokud chce někdo vyšší výkon, máme v nabídce TSA220.
Pro udržení konstruktivní diskuse si musíš příspěvky od Foresta a jím zmanipulovaných členů zakázat zobrazovat a bude klid.
Neni to jen o tlaku tak 1.75b
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Vory: Máš TSA180 v obale 81kw a foukáš 1,75 po regulační špičce? Jen dotaz pro kamaráda, díky 

Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
ahoj,jo jo mam hybrida180 v 81kw obalu,ne ne zatim mam stalej tlak 1.55b,neni to konecna faze,potrebuji race 520 a 12mm hlavu.playboy píše:Vory: Máš TSA180 v obale 81kw a foukáš 1,75 po regulační špičce? Jen dotaz pro kamaráda, díky

Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide