ahojte. v zatezi na dalnici mi pada auto do nouzaku. Vysoky plnici tlak. uz jsem zkusil tri regulacni ventily, jiny snimac tlaku, dve vahy vzduchu a porad to same.
hadicky taky vymenene.
k cemu je na turbu tahle trubka (viz. obrazek). je to odfuk? mam sundat a zkusit vycistit?
diky
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
Ta trubička je ovládání obtoku turba - odšroubovat, profouknout a menším tlakem(cca 1,5Bar) fouknout vzduch do toho ventilu. Musí jít slyšet cvaknutí, jinak ventil nefunguje a turbo fouká maximum protože nejde obtok!
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Otevírání obtoku (tedy kolik Bar bude turbo tlačit) se seřizuje imbus šroubkem (myslím že imbus č.4) a je zajištěný kontramatkou. Ten imbus je na té plechové baňce.
Tuším že čím víc je zašroubovaný do baňky, tím vyššího max. tlaku dosáhneš (cca 1,9 Baru). Nastav si na kompresoru tlak kolem 1,5 Baru a foukni do té baňky tam kde byla přišroubovaná ta kovová trubička. Musí být slyšet silné cvaknutí. Já jsem ho zkoušel fouknout do baňky 3Bary a vydržela to.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Tohle turbo se myslím dávalo i do Audi 2,5 Tdi R5.
Já ho mám v Pašíku B3 1,9TD AAZ.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Mi ten obtok vůbec nefungoval - ten pístek co leze z baňky byl tak zanesený, že se vůbec nehýbal a tudíž byl obtok uzavřený. Turbo tlačilo 1,8 Baru a hvízdalo jako sanitka. Když nejde do baňky vzduch, tak je ten ventil tlačený pružinou uzavřený. Čím vís vzduchu se do baňky "natlačí" tím víc otevře ten ventil obtok.
Pokud to nefunguje, musíš odšroubovat ty 3 imbusy co drží celou tu regulační část a vyčistit to.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.