Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

taakze kto chce jazdit po meste nech ide MHD :D blbost:)...ja osobne ako este nedavno diesel laik som zhruba pred 3rokmi napisal na toto forum ze mi to spadlo do nudzaku....dnes uz jazdim davno bez problemov a kto ma kusok v hlave tak ten sa dovtipi co asi treba vyskusat a preco to asi tak drhne...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

kazdej diesel kouri, tvori saze
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
japestel
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 24 srp 2012, 15:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od japestel »

Chlapci z čeho tedy děláte ty podložky na vypodložení turba? nebo se dají někde koupit?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

japestel píše:Chlapci z čeho tedy děláte ty podložky na vypodložení turba? nebo se dají někde koupit?
Muzu ti je udelat, vyrabim je z Titanu. Jestli mas zajem pisni SZ, treba se domluvime :) ;)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
matias99
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 dub 2009, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: blízko Trenčína

Příspěvek od matias99 »

Je tu niekto zo Slovenska z Trencina alebo okolia, co by mi pomohol s vypodlozenim...? Mam octaviu 1.9Tdi, 81Kw, 2001rocnik...
:)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

v okoli S ti viem pomôcť :-)
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

můžeš jezdit jako ďas po dálnici, stejně se tomu nemusíš ubránit. Zpravidla u 11cti lopatkových turb u ASV to drhne kov na kov a je to konstrukční vada, karbon stím nemá co dělat... což už se tu taky řešilo, možná že i několikrát.
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

Má to být takhle poskládáno i do sharana afn. DikyObrázek
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
Joch
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0

doraz turba

Příspěvek od Joch »

Hojte chlapi, sem to taky rozdělal (už potřetí) a dnes vypodložkuju. Jen mám na vás dotaz.
Zjistil jsem, že obě polohy (otevřeno i zavřeno) jsou omezeny dorazem buď lopatky nebo páčky táhla na distanční válečky.

na obrázcích níže je složené turbo v poloze "zavřeno"



poloha zavřeno

Obrázek


doraz páčky lopatky o váleček

Obrázek

Mám stavěcí šroub "zavřeno" došroubovat až k páčce o ty cca 2mm tak, aby "fungoval jako doraz" nebo se ještě dál seřizuje? Pokud se ještě dál seřizuje, tak proč? Aby lopatky tak moc "nezavřely"?

Mezera mezi dorazovým šroubem a páčkou ovládání (cca 2mm). Dále se páčka nedostane, protože se ramínko lopatky opře o váleček - viz červená šipka

Obrázek


Díky za každou radu ověřenou praxí :)
Naposledy upravil(a) Joch dne 17 črc 2014, 07:06, celkem upraveno 1 x.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

ziaruvzdorna nerez funguje :)
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

do tohohle nastavení nehrabat to se nastavuje v dílně na stolici ...
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

cin píše:
japestel píše:Chlapci z čeho tedy děláte ty podložky na vypodložení turba? nebo se dají někde koupit?
Muzu ti je udelat, vyrabim je z Titanu. Jestli mas zajem pisni SZ, treba se domluvime :) ;)
doporučuji cina dobrá spolupráce a vyplatí se podložit-nedrhne ani když se jezdí kadla kadla.. ;)
Joch
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Joch »

Jarda S. píše:do tohohle nastavení nehrabat to se nastavuje v dílně na stolici ...
... tomu rozumím, ale tento doraz je v mém případě nefunkční - má cca 2mm mezeru od páčky. Pokud máš zkušenosti z dílny (jakože předpokládám že ano, když odpovídáš), můžeš mi prosím napsat, co se tímto dorazem nastavuje? Díky
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Re: doraz turba

Příspěvek od gabo00000 »

Joch píše:Hojte chlapi, sem to taky rozdělal (už potřetí) a dnes vypodložkuju. Jen mám na vás dotaz.
Zjistil jsem, že obě polohy (otevřeno i zavřeno) jsou omezeny dorazem buď lopatky nebo páčky táhla na distanční válečky.

na obrázcích níže je složené turbo v poloze "zavřeno"



poloha zavřeno

Obrázek


doraz páčky lopatky o váleček

Obrázek

Mám stavěcí šroub "zavřeno" došroubovat až k páčce o ty cca 2mm tak, aby "fungoval jako doraz" nebo se ještě dál seřizuje? Pokud se ještě dál seřizuje, tak proč? Aby lopatky tak moc "nezavřely"?

Mezera mezi dorazovým šroubem a páčkou ovládání (cca 2mm). Dále se páčka nedostane, protože se ramínko lopatky opře o váleček - viz červená šipka

Obrázek


Díky za každou radu ověřenou praxí :)

mas to blbo poskladane...ta obruc ktora hybe lopatkami je pravdepodobne opacne... u 9 lopatkoveho na to treba davat pozor!
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Joch
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Joch »

nemam, je to spravne poskladane. souhlasi to i s obrazkem od Michal99. Kdyz se to posklada naopak, tak ten chod je podstatne kratsi - zavreni je zhruba stejne, ale otevreni je mensi. Lopatky nemohou byt uplne zavrene, protoze by neodchazely vyfukove spaliny, je to tak, ne? Zajima mne stale, co se nastavuje tim dorazem (tlak pri omezeni?)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“