
Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
taakze kto chce jazdit po meste nech ide MHD
blbost:)...ja osobne ako este nedavno diesel laik som zhruba pred 3rokmi napisal na toto forum ze mi to spadlo do nudzaku....dnes uz jazdim davno bez problemov a kto ma kusok v hlave tak ten sa dovtipi co asi treba vyskusat a preco to asi tak drhne...

O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
doraz turba
Hojte chlapi, sem to taky rozdělal (už potřetí) a dnes vypodložkuju. Jen mám na vás dotaz.
Zjistil jsem, že obě polohy (otevřeno i zavřeno) jsou omezeny dorazem buď lopatky nebo páčky táhla na distanční válečky.
na obrázcích níže je složené turbo v poloze "zavřeno"
poloha zavřeno

doraz páčky lopatky o váleček

Mám stavěcí šroub "zavřeno" došroubovat až k páčce o ty cca 2mm tak, aby "fungoval jako doraz" nebo se ještě dál seřizuje? Pokud se ještě dál seřizuje, tak proč? Aby lopatky tak moc "nezavřely"?
Mezera mezi dorazovým šroubem a páčkou ovládání (cca 2mm). Dále se páčka nedostane, protože se ramínko lopatky opře o váleček - viz červená šipka

Díky za každou radu ověřenou praxí
Zjistil jsem, že obě polohy (otevřeno i zavřeno) jsou omezeny dorazem buď lopatky nebo páčky táhla na distanční válečky.
na obrázcích níže je složené turbo v poloze "zavřeno"
poloha zavřeno

doraz páčky lopatky o váleček

Mám stavěcí šroub "zavřeno" došroubovat až k páčce o ty cca 2mm tak, aby "fungoval jako doraz" nebo se ještě dál seřizuje? Pokud se ještě dál seřizuje, tak proč? Aby lopatky tak moc "nezavřely"?
Mezera mezi dorazovým šroubem a páčkou ovládání (cca 2mm). Dále se páčka nedostane, protože se ramínko lopatky opře o váleček - viz červená šipka

Díky za každou radu ověřenou praxí

Naposledy upravil(a) Joch dne 17 črc 2014, 07:06, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
... tomu rozumím, ale tento doraz je v mém případě nefunkční - má cca 2mm mezeru od páčky. Pokud máš zkušenosti z dílny (jakože předpokládám že ano, když odpovídáš), můžeš mi prosím napsat, co se tímto dorazem nastavuje? DíkyJarda S. píše:do tohohle nastavení nehrabat to se nastavuje v dílně na stolici ...
Re: doraz turba
Joch píše:Hojte chlapi, sem to taky rozdělal (už potřetí) a dnes vypodložkuju. Jen mám na vás dotaz.
Zjistil jsem, že obě polohy (otevřeno i zavřeno) jsou omezeny dorazem buď lopatky nebo páčky táhla na distanční válečky.
na obrázcích níže je složené turbo v poloze "zavřeno"
poloha zavřeno
doraz páčky lopatky o váleček
Mám stavěcí šroub "zavřeno" došroubovat až k páčce o ty cca 2mm tak, aby "fungoval jako doraz" nebo se ještě dál seřizuje? Pokud se ještě dál seřizuje, tak proč? Aby lopatky tak moc "nezavřely"?
Mezera mezi dorazovým šroubem a páčkou ovládání (cca 2mm). Dále se páčka nedostane, protože se ramínko lopatky opře o váleček - viz červená šipka
Díky za každou radu ověřenou praxí
mas to blbo poskladane...ta obruc ktora hybe lopatkami je pravdepodobne opacne... u 9 lopatkoveho na to treba davat pozor!
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
nemam, je to spravne poskladane. souhlasi to i s obrazkem od Michal99. Kdyz se to posklada naopak, tak ten chod je podstatne kratsi - zavreni je zhruba stejne, ale otevreni je mensi. Lopatky nemohou byt uplne zavrene, protoze by neodchazely vyfukove spaliny, je to tak, ne? Zajima mne stale, co se nastavuje tim dorazem (tlak pri omezeni?)