tak to je presne co, cemu jsem se chtel vyvarovat..
pocitam ze sly pekne blbe ty imbusy ven...
jak je to udelane v te plechove bance?
KKK K14
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Baňku jsem rozebranou neměl protože nebyl důvod když fungovala.
Jeden imbus jsem samozřejmě ukroutil, ale naštěstí šel ven.
Taky jsem měl štěstí, že těsnění bylo v pořádku.
Jinak je to docela pakárna odšroubovat (imbus klíč jsem si musel zkrátit).
Jeden imbus jsem samozřejmě ukroutil, ale naštěstí šel ven.
Taky jsem měl štěstí, že těsnění bylo v pořádku.
Jinak je to docela pakárna odšroubovat (imbus klíč jsem si musel zkrátit).
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
jeste k regulaci..
zkousel jsem na solenoid pripojit 12V a otevira a zavira se nasledovne.

vyplyva mi z toho, ze kdyz je ON, tak tlaci proti wastegate a kdyz je OFF, tak se uvolni a umozni tlakem turba pozasunout WG ventil, obtok se otevre a turbo se zacne regulovat...
je tak?
zkousel jsem na solenoid pripojit 12V a otevira a zavira se nasledovne.

vyplyva mi z toho, ze kdyz je ON, tak tlaci proti wastegate a kdyz je OFF, tak se uvolni a umozni tlakem turba pozasunout WG ventil, obtok se otevre a turbo se zacne regulovat...
je tak?

Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual