KKK K14

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2010, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od malwin »

tak to je presne co, cemu jsem se chtel vyvarovat..
pocitam ze sly pekne blbe ty imbusy ven...

jak je to udelane v te plechove bance?
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Baňku jsem rozebranou neměl protože nebyl důvod když fungovala.
Jeden imbus jsem samozřejmě ukroutil, ale naštěstí šel ven.
Taky jsem měl štěstí, že těsnění bylo v pořádku.
Jinak je to docela pakárna odšroubovat (imbus klíč jsem si musel zkrátit).
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2010, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od malwin »

jeste k regulaci..
zkousel jsem na solenoid pripojit 12V a otevira a zavira se nasledovne.

Obrázek

vyplyva mi z toho, ze kdyz je ON, tak tlaci proti wastegate a kdyz je OFF, tak se uvolni a umozni tlakem turba pozasunout WG ventil, obtok se otevre a turbo se zacne regulovat...
je tak? :)
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 pro 2010, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od malwin »

tak problem vyresen. prohozene kabely v motor. prostoru. ten co mel byt na ventilu turba byl na solenoidu od podtlaku pro silentbloky motoru...
:P
160 do kopce bez nouzaku :)
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“