Golf 4 tdi 66kw zakopává motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biike
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 pro 2013, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Biike »

To bude asi ono pač tan majtel předemnou tam daval střiky z 81kw.
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Pokud ti to jakoby trhá když zastavuješ a vyřadíš, po zastavení se to uklidní, tak je to na 99% setrvák dvouhmota v řiti.Když projdeš témata na setrvačník, tak to tam najdeš.Při dojíždění, nebo jízdě na neutral to občas trhá a později ti to začne skákat při rozjezdu.Věř mi mluvím z vlastní zkušenosti
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Hanzz píše:Pokud ti to jakoby trhá když zastavuješ a vyřadíš, po zastavení se to uklidní, tak je to na 99% setrvák dvouhmota v řiti.Když projdeš témata na setrvačník, tak to tam najdeš.Při dojíždění, nebo jízdě na neutral to občas trhá a později ti to začne skákat při rozjezdu.Věř mi mluvím z vlastní zkušenosti
tak ja teda nevim ale toto ( zakopavani ) jsem videl na moc autech a vetsina z nich mela jednohmotu ... co jsem tak vypozoroval tak to vetsinou delaji motory ASV , na jednom aute jsme to resily ... zkousely jsme jine cerpadlo , defakto vsechny snimace a cidla vyzkouseny jine a problem porad stejny , pri dojizdeni ke krizovatce motor zakopava hned jak auto zastavi tak to bezi normalne , samozrejme volnobezna davka vyzkousena , pridano ubrano porad stejne
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

a dojíždíš přes kvalt anebo v 50 vyřadíš na neutrál a dobržduješ až do zastavení?
ondrejj.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 30 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od ondrejj.k »

brachuv g4 to delal s jednohmotou,je to zajimavy no..po cipu se to ztratilo a motor se celkove zklidnil,zadny tr tr tr pri zastavovani :D
toledo ahf,184/450
Biike
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 pro 2013, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Biike »

ondrejj.k píše:brachuv g4 to delal s jednohmotou,je to zajimavy no..po cipu se to ztratilo a motor se celkove zklidnil,zadny tr tr tr pri zastavovani :D
a na kolik to cipnul? :)
milan59
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 19 zář 2008, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od milan59 »

U mého Golfa se to po úpravě volnoběžné dávky zlepšilo a po výměně rozvodů a nastavení Vagem úplně ztratilo.Najeto 200 000 km,dvouhmota zatím original.
Naposledy upravil(a) milan59 dne 14 pro 2013, 22:14, celkem upraveno 2 x.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich

Příspěvek od Jawas »

resim ted uplne to sami u stejnýho auta nemusim stat vubec na brzde staci kdyz se pomalu otacejí kola a nedela to pokazdé
golf 4 agr,S 764,kat off,egr off,chip,VNT 20
maxx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 29 srp 2011, 18:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od maxx99 »

dělá mi to taky, prý to dělá buď odcházející dvouhmota, nebo chyba v ŘJ u aut do r.v. 00. Když už jsme u toho - jaká má bejt ta volnoběžná dávka? Jak ji zjistim??? a jak ji případně zvednu? Díky
Toledo 1M (AHF)
Biike
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 pro 2013, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Biike »

[quote="maxx99"]dělá mi to taky, prý to dělá buď odcházející dvouhmota, nebo chyba v ŘJ u aut do r.v. 00. Když už jsme u toho - jaká má bejt ta volnoběžná dávka? Jak ji zjistim??? a jak ji případně zvednu?


to by mě taky zajímalo..
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

rj motora, login 12233, prisposobenie, kanal 01 a tam bud pridavas alebo uberas hodnotu a hore v okne vidis kolko mg ti aktualne vstrekuje. testovat ulozit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
maxx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 29 srp 2011, 18:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od maxx99 »

A kdyz se chci jen podivat na tu hodnotu tak to mam udelat stejne? A kolik tam tak ma byt idealne? Na AHF...
Toledo 1M (AHF)
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

tusim ze to je 3-11 mg
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak vraj 3-9mg. ak sa chces len pozret tak rj motora blok meranych hodnot, skupina 001 druhe okno, alebo ako som pisal vyssie, len nebudes nic menit ...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Biike
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 pro 2013, 09:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Biike »

a když mam typ ALH tak je to stejný?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“