Klepot kovový zvuk +video 1.9tdi ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

octa8 píše:Tak jsem nechal vyměnit hydra a motor má úpně jiný zvuk. Klepot dle mého názoru je pryč. Jde o 81kW ASV. Co na to říkáte? Díky za názory
http://leteckaposta.cz/328175752
Co myslíte, má tedy nyní motor správný zvuk? Díky
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

mam taky isty problem s klepanim. octavia 5/2000 ASV - nemoze to klepat vstrekovacie cerpadlo ? pripadne volnobezka alternatora ?
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

nikto nic ?
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od blefa »

Muze to bejt podle zvuku lizlej ctvrtej pist nebo je to ok? Auto jede bez problemu, jen je ten klepot slyset i uvnitr auta pri jizde pod plynem i bez... 1.9tdi ASV
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

blefa píše:Muze to bejt podle zvuku lizlej ctvrtej pist nebo je to ok? Auto jede bez problemu, jen je ten klepot slyset i uvnitr auta pri jizde pod plynem i bez... 1.9tdi ASV
https://www.youtube.com/watch?v=e0x2yLwX4qw
Mám přibližně stejný zvuk u ASV co to auto mám a je to pořád stejný.
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

Zdar chlapy měl jsem 81kw ASV teď mám 66kw ALH v podstatě totožné motory a oba klepou stejně jak výše uvedené.Po dlouhém bádání mě napadlo jestli by to nemohl být setrvák který je už volnější a trochu mlátí jelikož to jde ze strany převodovky a když položím nohu na spojkový pedál a lehce ho zmáčknu tak cítím lehké kopání v té samé frekvenci jako se ozývá klepání.
Je to možná blbost ale myslím si že to tím může být jelikož s tím má problém skoro každý a většinou tyhle auta mají po tolika km unavené setrváky.
TOŤ MOJE ZKUŠENOST...
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od blefa »

Bezpy píše:Zdar chlapy měl jsem 81kw ASV teď mám 66kw ALH v podstatě totožné motory a oba klepou stejně jak výše uvedené.Po dlouhém bádání mě napadlo jestli by to nemohl být setrvák který je už volnější a trochu mlátí jelikož to jde ze strany převodovky a když položím nohu na spojkový pedál a lehce ho zmáčknu tak cítím lehké kopání v té samé frekvenci jako se ozývá klepání.
Je to možná blbost ale myslím si že to tím může být jelikož s tím má problém skoro každý a většinou tyhle auta mají po tolika km unavené setrváky.
TOŤ MOJE ZKUŠENOST...
spojkovou sadu jsem měnil.. k tomu i hydry.. podle mě je to něco v tom 4. válci.. nejaký vůle, lízlej píst nebo možná karbon jak psal huml..
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

Bych se z toho po...... ,že by to stejné dělalo tolika lidem to snad není ani možné?? (wallbash) (wallbash)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Mě to klepe taky a od prva začátku co jsem auto koupil cca 3roky a najezdil jsem 50000km! Je to furt stejný! Neřešte to,slyšel jsem desítky takovejch klepajících motorů a všichni bez problémů jezdí! ;)
Nedávno jsem se byl dívat na jednu octávku ASV naj. orig. 172000km a zvuk naprosto stejnej!
NEŘEŠTE TO,JESTI SE MÁ NĚCO VYSIPAT TAK SE TO VYSIPE!
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ja som mal asv ale ten motor isiel uplne tichucko bez klepotu :?olej som daval 10w40 50500 naj 186000km,teraz mam 96kw a to je sepot kvetin :)
dr.dzusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 02 led 2015, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od dr.dzusik »

octa8 píše:
octa8 píše:Chci se zeptat, co se vše mění při výměně hydroštelů, která těsnění, co ostatní se doporučuje atp...? Díky
Neporadí někdo? Díky
Počítej s novým simerinkem na vačku a pokud jsi neměnil rozvody tak rovnou je vyměn. Pokud na rozvodech nemáš moc km tak dej pru svůj pocit minimálně nový rozvodový řemen.
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 531
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

moja AHF to je tak ked kupim stare auto a myslim ze za par korun to dam dokopy

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“