c cidlo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cactus01
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 22 kvě 2012, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

c cidlo

Příspěvek od cactus01 »

Ma na neco vliv kdyz vymenim original cidlo za c cidlo??? Bez softu a jinych uprav???motor 81 kw afn
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
trnkys
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 29 lis 2011, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od trnkys »

Bude turbo tlačit víc ale na 81 moc dlouho ne :D
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

popravíš ho
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
cactus01
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 22 kvě 2012, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od cactus01 »

Tak mam asi nekde problem menil jsem vstriky za pp764 jelo to trochu lip.potom jsem menil to cidlo a rekl bych ze se vykon moc nezmenil.necham jeste vycistit turbo a uvidim.
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
cactus01
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 22 kvě 2012, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

c cidlo

Příspěvek od cactus01 »

Tak mam asi nekde problem menil jsem vstriky za pp764 jelo to trochu lip.potom jsem menil to cidlo a rekl bych ze se vykon moc nezmenil.necham jeste vycistit turbo a uvidim.
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

výkon se nezmění, možná maličko, chvíli to přestane kouřit černě a za chvíli možná zahulí modře...... :D rozhodně bych takhle nejezdil
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
cactus01
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 22 kvě 2012, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

c cidlo

Příspěvek od cactus01 »

Tak ze doladit softem???nebo vymenit turbo a pak soft?
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

dej lepsí turbo a potom soft
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Nejdřív napiš, co hodláš do budoucna s motorem dělat
Výměnou čidla to líp nepojede, pouze bude nesmyslně tlačit o 0,2-0,3 baru víc. Bude zbytečný přebytek vzduchu, turbo bude úplně zbytečně namáháno - v některých režimech za hranicí jeho možností. Víc nafty tam stejně nepůjde a na vzduch to nejede... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
cactus01
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 22 kvě 2012, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

c cidlo

Příspěvek od cactus01 »

Vstriky pp764 uz mam cidlo taky.chci jen hlavu -11-12 mm vetsi turbo a soft.nic vic.
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
re19v
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 03 říj 2010, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od re19v »

ahoj , ja mám tiež problém z čidlom - zkrat na plus - to je udaj z diagnostiky .
Mám upravenú O1 na 145poníkov a 341Nm tlačilo mi to 1,1baru . Je tam origo čidlo z 81kW , otázka znie aké tam mám dať čidlo ked z výkonom už asi hore nepôjdem ? Môžem tam dať B alebo C čidlo ??
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Ak by si mal 145Hp pri 1,1Baru tak by to muselo extremne hulit. Na 81kw turbo nechaj B cidlo, nastav na 1,3Baru, Mozes pouzit priebeh zo softu PD130 potom pri pozmenenom AFR mozno dosiahnes 145Hp pri prijatelnej dymivosti
re19v
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 03 říj 2010, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od re19v »

Miki2t píše:Ak by si mal 145Hp pri 1,1Baru tak by to muselo extremne hulit. Na 81kw turbo nechaj B cidlo, nastav na 1,3Baru, Mozes pouzit priebeh zo softu PD130 potom pri pozmenenom AFR mozno dosiahnes 145Hp pri prijatelnej dymivosti
Tých 145 a 341 mám odmeraných ( pozri môj graf ) a dymivosť bola v tolerancii , videl som aj iné lokomotívy . Na budíku mi to ukazuje 1,1 tak len píšem pravdu .
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“