c cidlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
c cidlo
Ma na neco vliv kdyz vymenim original cidlo za c cidlo??? Bez softu a jinych uprav???motor 81 kw afn
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Tak mam asi nekde problem menil jsem vstriky za pp764 jelo to trochu lip.potom jsem menil to cidlo a rekl bych ze se vykon moc nezmenil.necham jeste vycistit turbo a uvidim.
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
c cidlo
Tak mam asi nekde problem menil jsem vstriky za pp764 jelo to trochu lip.potom jsem menil to cidlo a rekl bych ze se vykon moc nezmenil.necham jeste vycistit turbo a uvidim.
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
výkon se nezmění, možná maličko, chvíli to přestane kouřit černě a za chvíli možná zahulí modře......
rozhodně bych takhle nejezdil

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


c cidlo
Tak ze doladit softem???nebo vymenit turbo a pak soft?
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Nejdřív napiš, co hodláš do budoucna s motorem dělat
Výměnou čidla to líp nepojede, pouze bude nesmyslně tlačit o 0,2-0,3 baru víc. Bude zbytečný přebytek vzduchu, turbo bude úplně zbytečně namáháno - v některých režimech za hranicí jeho možností. Víc nafty tam stejně nepůjde a na vzduch to nejede...
Výměnou čidla to líp nepojede, pouze bude nesmyslně tlačit o 0,2-0,3 baru víc. Bude zbytečný přebytek vzduchu, turbo bude úplně zbytečně namáháno - v některých režimech za hranicí jeho možností. Víc nafty tam stejně nepůjde a na vzduch to nejede...

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


c cidlo
Vstriky pp764 uz mam cidlo taky.chci jen hlavu -11-12 mm vetsi turbo a soft.nic vic.
Passat 1Z.PP764,kat+egr off-zadreno(prodano) Audi a4 (b5) afn.race 520stage2,12mm,c cidlo,1749va,hds,zatim bez softu.(prodano)
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Audi 2.5 tdi quattro 132kw
Tých 145 a 341 mám odmeraných ( pozri môj graf ) a dymivosť bola v tolerancii , videl som aj iné lokomotívy . Na budíku mi to ukazuje 1,1 tak len píšem pravdu .Miki2t píše:Ak by si mal 145Hp pri 1,1Baru tak by to muselo extremne hulit. Na 81kw turbo nechaj B cidlo, nastav na 1,3Baru, Mozes pouzit priebeh zo softu PD130 potom pri pozmenenom AFR mozno dosiahnes 145Hp pri prijatelnej dymivosti