ahojte.... potreboval by som poradit s autom. Auto mi po pridani plynu cuka. Mne sa zda ako keby nedobre spalovalo. Auto striela z vyfuku. Cukanie je citelne tak od 2800 ot/min a niekedy je to horsie a niekedy OK, cuka tak od 3-tieho prevodoveho stupna. So zimnymi startmi nemam problem.Vymenil som novu vahu bosch a trocha to pomohlo. Vag neukazuje ziadne chyby. Vymenil som aj jednu cievku a bez zmeny. Spravil som LOG na kanaloch 2 a 7 tak keby sa niekto vyjadril co tomu rozumie a co s tym auto moze byt. Je to octavia 1.8T AGU nachipovana.
Sviecky niecu neake extra cierne... take normalne. Ale krasnu tehlovu farbu nemaju. Auto si uz troska oleja zoberie. Akurat som dnes zacal zhanat kde mi su schopny zmerat tlak benzinu. Dnes ked som siel s autom do tatier tak 4-ka kopec pod plynom a od 2800ot/min nehorazne cukanie... proste to nejde. Už si fakt myslim ze nedostava benzin. Bez zataze pohodickovym tempom ide uplne OK.
Auto som kupil uz takto upravene... pri kupe bolo citelne male skubnute sem tam ale nic cazne.. po kupe hned novy olej, sviecky, filtre. Auto mam tak 11tis. kilometrov. Cize filtrom to nebude podla mna. Praveze lambda je aj v logu co som pridal.
na druhom obrazku je vidno ako pri 2080 ot/min je lambvda regulaci na nule az do 5800ot/min.
skus tam nalogovat veci ako pozadovanu a aktualnu hodnotu z váhy, pozadovany a aktualny tlak z turba, cyklus ventilu na regulaciu turba + vstrekovane mnozstvo paliva, polohu plynoveho pedalu (zataz) a otacky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Takze... kedze je to kod motora AGU nedokazem vycitat ani tlak turba lebo nema snimac na tlak... mam akurat moj budik v kabine a ten ukazuje 1,3 baru pri plnom plyne... a netusim na ktorych kanaloch sa tie ostatne veci mozu nachadzat. Kamos ked loguje diesla tak mu pekne ukaze pozadovanu a aj aktualnu hodnotu no na tomto benzine co som cital tak vsetci radia logovat kanal 2 a 7 a to som nalogoval.
takže. vymenené palivové čerpadlo za nové BOSCH a problém pretrváva. Čiže cuká to od cca 2700 ot/min na plný plyn. Ked pridam len trošku som schopný to vytočit aj na 5000 bez cukania.
na čo sa zamerať teraz????
ano ma AGU modul zapalovania na vzduchovom filtri... mal som ho rozobrany ci nieje v nom nieco odpalene alebo nieco podobne... vysledkom je že je to všetko OK.... premerane a ide ako ma. Cievku som prehodil asi len medzi 2-ma valcami a ziadna zmena.... je to nejake cudne... teraz asi kupim dalsie 3 nove cievky a uvidim potom... zase metoda pokus omyl. K tomu BLOW off... mal som v aute HKS 2 asi kopiu ktora fungovala uplne v pohode až kým sa nepretrhlo tesnenie medzi malo a velkou membranou... teraz prepusta tlak ale odfukuje. Tak som obejdnal novy Blow taky isty a po namontovani nic... ani sa nepohne, podtlak je citelny na dotyk ale membranou ani nepohne. Takze zacinam byt zúfalý
Nestretol sa niekto s niecim podobnym??? vdaka