LOG AGU 110kW

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34
Odpovědi: 0

LOG AGU 110kW

Příspěvek od mato39 »

ahojte.... potreboval by som poradit s autom. Auto mi po pridani plynu cuka. Mne sa zda ako keby nedobre spalovalo. Auto striela z vyfuku. Cukanie je citelne tak od 2800 ot/min a niekedy je to horsie a niekedy OK, cuka tak od 3-tieho prevodoveho stupna. So zimnymi startmi nemam problem.Vymenil som novu vahu bosch a trocha to pomohlo. Vag neukazuje ziadne chyby. Vymenil som aj jednu cievku a bez zmeny. Spravil som LOG na kanaloch 2 a 7 tak keby sa niekto vyjadril co tomu rozumie a co s tym auto moze byt. Je to octavia 1.8T AGU nachipovana.

http://leteckaposta.cz/603673856

dikes ;)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Sice som log nevidel,ale co tlak paliva?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Log ti nepomoze. Zmerat tlak benzinu na rampe. Nemas cierne sviecky?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mato39 »

Sviecky niecu neake extra cierne... take normalne. Ale krasnu tehlovu farbu nemaju. Auto si uz troska oleja zoberie. Akurat som dnes zacal zhanat kde mi su schopny zmerat tlak benzinu. Dnes ked som siel s autom do tatier tak 4-ka kopec pod plynom a od 2800ot/min nehorazne cukanie... proste to nejde. Už si fakt myslim ze nedostava benzin. Bez zataze pohodickovym tempom ide uplne OK.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Robilo to aj pred chipom?
Daj si na Vagu lambdu a pozri ci pri tom plnom plyne od tych 2800ot nelezi na chudej zmesi.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Zkus palivový filtr. a tlak změříš obyčejným manometrem.
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mato39 »

Auto som kupil uz takto upravene... pri kupe bolo citelne male skubnute sem tam ale nic cazne.. po kupe hned novy olej, sviecky, filtre. Auto mam tak 11tis. kilometrov. Cize filtrom to nebude podla mna. Praveze lambda je aj v logu co som pridal.
Obrázek
Obrázek
na druhom obrazku je vidno ako pri 2080 ot/min je lambvda regulaci na nule az do 5800ot/min.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

skus tam nalogovat veci ako pozadovanu a aktualnu hodnotu z váhy, pozadovany a aktualny tlak z turba, cyklus ventilu na regulaciu turba + vstrekovane mnozstvo paliva, polohu plynoveho pedalu (zataz) a otacky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mato39 »

Takze... kedze je to kod motora AGU nedokazem vycitat ani tlak turba lebo nema snimac na tlak... mam akurat moj budik v kabine a ten ukazuje 1,3 baru pri plnom plyne... a netusim na ktorych kanaloch sa tie ostatne veci mozu nachadzat. Kamos ked loguje diesla tak mu pekne ukaze pozadovanu a aj aktualnu hodnotu no na tomto benzine co som cital tak vsetci radia logovat kanal 2 a 7 a to som nalogoval.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

jaj jasne..mas pravdu. Nevadi tak si skontroluj ten tlak paliva a budes potom vediet na com si.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mato39 »

takže. vymenené palivové čerpadlo za nové BOSCH a problém pretrváva. Čiže cuká to od cca 2700 ot/min na plný plyn. Ked pridam len trošku som schopný to vytočit aj na 5000 bez cukania.
na čo sa zamerať teraz????
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Zkus nový BOV.
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Tu novou zapalovací cívku jsi zkoušel postupně na všech válcích?Nemá náhodou AGU na vzduchovém filtru koncový zesilovač zapalování?
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mato39 »

ano ma AGU modul zapalovania na vzduchovom filtri... mal som ho rozobrany ci nieje v nom nieco odpalene alebo nieco podobne... vysledkom je že je to všetko OK.... premerane a ide ako ma. Cievku som prehodil asi len medzi 2-ma valcami a ziadna zmena.... je to nejake cudne... teraz asi kupim dalsie 3 nove cievky a uvidim potom... zase metoda pokus omyl. K tomu BLOW off... mal som v aute HKS 2 asi kopiu ktora fungovala uplne v pohode až kým sa nepretrhlo tesnenie medzi malo a velkou membranou... teraz prepusta tlak ale odfukuje. Tak som obejdnal novy Blow taky isty a po namontovani nic... ani sa nepohne, podtlak je citelny na dotyk ale membranou ani nepohne. Takze zacinam byt zúfalý
Nestretol sa niekto s niecim podobnym??? vdaka ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“