DPF zaplněn !! OCT. RS 2.0 CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

myšleno, že bych neváhal ho vymlátit :D
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

je třeba si uvědomit,že to není jen o novém filtru.
ale o novém motoru.nový motor jak každý ví nekouří-s najetými kilometry se to zhoršuje.

když se ve 250tis. zaplní FAP,tak po výměně za nový už logicky vydrží třeba jen 1/4 než se ucpe....,nebo i míň.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 10 lis 2009, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od benchi »

Tiger23 píše:Ešte že tie náhrady nestoja toľko čo orig. filter....

Aké sú ceny vykuchania a úpravy software?
cca 12-tis komplet
tpolak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2013, 21:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpolak »

Co znamená nejde udělat regenerace ?
SnakeSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 14 srp 2010, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od SnakeSK »

Ze tam ma tolko usadenin, ze by sa pri nutenej regeneracii mohla teplota vysplhat tak vysoko, ze by roztopilo vyfukovu sustavu, pripadne aj podpalilo auto.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“