Obal je mosaz nebo plast,ale čudl je med i mosaz.slovacek.milos píše:tak měděný termostat jsem v životě neviděl,víš co toje mosaz
G13 miesto G12
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33716
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to musej jezdit ale lidi do servisu a ne k instalatérům když teče voda z auta...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33716
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33716
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="STIB"]
jak použiješ slovo myslím hovnovím nebo slovo asi
to je úplně oničem,
fachčí to tak že nová chladící kapalina udělá na novím povrchu molekulární antikorozivní povlak
použitá kapalina tytovlastnosti nemá a nový povrch koroduje
stib vole ale v poho necchci tě nějak nasrat jen ti odhalím zaužívanou praxi nic víc
budu rád když navrtáš moje teorie

jak použiješ slovo myslím hovnovím nebo slovo asi

fachčí to tak že nová chladící kapalina udělá na novím povrchu molekulární antikorozivní povlak
použitá kapalina tytovlastnosti nemá a nový povrch koroduje
stib vole ale v poho necchci tě nějak nasrat jen ti odhalím zaužívanou praxi nic víc
budu rád když navrtáš moje teorie

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10 bře 2010, 17:48
- Bydliště: Il, Slovakia
vložím se do této debaty - protože pracuji u firmy které se to přímo týká ( výroba např. tělesa termostatů 1.2HTP, TSi atd. )
když přišla G13 na trh, měli jsme s tím docela problémy
standartní požadavky na plastové materiály byla odolnost vůči tzv. hydrolýze - v podstatě negativní účinky chemikálií kdy dochází k degradaci plastů - ten sydrom že chytnš za plastové kolínko, spojku a zlomí se ti v ruce jak ztrouchnivělé dřívko
u některých dílů s tím byly celkem problémy, G13 je agresivnější, ale oficiálně ti to nikdo neřekne...
když přišla G13 na trh, měli jsme s tím docela problémy
standartní požadavky na plastové materiály byla odolnost vůči tzv. hydrolýze - v podstatě negativní účinky chemikálií kdy dochází k degradaci plastů - ten sydrom že chytnš za plastové kolínko, spojku a zlomí se ti v ruce jak ztrouchnivělé dřívko

u některých dílů s tím byly celkem problémy, G13 je agresivnější, ale oficiálně ti to nikdo neřekne...
Vici asi jak která.Co máme v práci od sheronu tak ta je v poho.Jak modrá tak červená.Ale v traktoru jsem přehrnkoval motor,celý blok propláchnul technickým benzínem,celý systém vypláchnul vodou,dal nový chladič,jezdilo to ještě chvíli na vodu,pak modrou nemrzku noname z lidlu nebo kde jsem to bral a po roce to nejni modrý ale hnědý....Hnus.Ale nezmrzlo to tak to je důležité.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33716
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice