Koupě Stila JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ja kupuju lybru akorat resim jestli pripaltit za dotazenou s italie nebo vzit ohnilou svini z DE.
stilo bych bral kdyby nebylo uvnitr takove silene strohe a nekvalitni
stilo bych bral kdyby nebylo uvnitr takove silene strohe a nekvalitni
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
A v čem je nekvalitní? Já měnil přes víkend turbo na JTD , je to kombík, za kterým tahají vlek kolikrát plný cementu, mají ho jako dělníka na stavbě, mělo na tachometru 245000 km, olej měl najeto přes 30000km a motor jde jako housličky.. Turbo se zadřelo, protože bylo přicpané sítko v přívodu oleje..Co víc by si mohl člověk přát? Já jít do jiného auta, tak jdu do 3 dveřového Stila s benz. motorem a na ostatní sráče seru , včetně koncernu..
Jo, měnil jsem jim ještě dřív silentbloky v zadní nápravě, protože terén nemají rády a tak to tlouklo..

Jo, měnil jsem jim ještě dřív silentbloky v zadní nápravě, protože terén nemají rády a tak to tlouklo..
nepropadat panice...
mluvim o interieru jinak zvenku vypada stilo luxusne. motorove neresim je to proste JTD. prave protoze kamos ma najeto na JTD 77kw 596 tis chci JTD sam sem rozebral muj motor a videl sem jaky bylo opotrebeni skoda vyhazovat do sberu.
ja mam zalusk na tudle
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
volal sem s nema 15 minut a tvrdi mi,ze to ma proste tolik najeto,ze si to muzu zkontrolovat ve fiatu i diagnostikou,ale tomu asi nikdo neverime u nafty. dneska sem byl na jendu lybru co mela na budiku 157 tis a chteli 45 tis takm sem to prosel zjistil asi 20 zavad a nabidl 15 tis stim,ze mela aspon 450 tis najeto
ja mam zalusk na tudle
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
volal sem s nema 15 minut a tvrdi mi,ze to ma proste tolik najeto,ze si to muzu zkontrolovat ve fiatu i diagnostikou,ale tomu asi nikdo neverime u nafty. dneska sem byl na jendu lybru co mela na budiku 157 tis a chteli 45 tis takm sem to prosel zjistil asi 20 zavad a nabidl 15 tis stim,ze mela aspon 450 tis najeto
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
dobre, ale to auto aj kdyz bude pozlacene proste tu cenu nema vseci se toho boji. Ptal sem se zakaznika co ma vrakac jstli to nekdy mel na dily a rikal,ze se smichem,ze jednu dotahly z IT na kseft a nemohli ju pul roku prodat za 40 a byla to 2004 v top stavu(nevim nevidel sem co je top stav:D)
me se to proste libi ten vnitrek je neodolatelny a pokud je i ten podvozek jak se pise,tak to je presne co chci pohodlne auto s dobryma jizdnima vlastnostma. Ja zkousel jen alfu 156 a ten zatah 2,4rky odspoda je neskutecny i bez chipu
nejste nahodou nekdo z Vrchlabi?:D ono jet tam pro to je pekne napytel nema to cesky papiry a bud poslu zalohu,ze to udelaji a vemu to nebo si udelam vylet jen tak k hovnu.
a nebo vzit radej z Prahy za min penez auto co vim co se kdy delalo,ale bohuzel prahy a lemy se musi udelat
me se to proste libi ten vnitrek je neodolatelny a pokud je i ten podvozek jak se pise,tak to je presne co chci pohodlne auto s dobryma jizdnima vlastnostma. Ja zkousel jen alfu 156 a ten zatah 2,4rky odspoda je neskutecny i bez chipu
nejste nahodou nekdo z Vrchlabi?:D ono jet tam pro to je pekne napytel nema to cesky papiry a bud poslu zalohu,ze to udelaji a vemu to nebo si udelam vylet jen tak k hovnu.
a nebo vzit radej z Prahy za min penez auto co vim co se kdy delalo,ale bohuzel prahy a lemy se musi udelat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
libi se mi jak kazdej chvali jen svoje a na ostatni haze spinu.To aj kazdej muj mechos kdyz reknu fiat vysmeje se mi a rika az bdues neco opravovat tak i rikej,ze se fiat nesere. Ale kdyz jim rkenu,ze JTD vydrzi vic jak rotacka,tak nemaji co rict. Ja mam rad fiaty jako koncern celkove a koncern VW taky a je to samozrejme nebe a dudy u obou najdu spoustu vyhod a nevyhod.
kdyz budu chtit najit octavii s podobnou vybavou jako je lybra musimd at za stejny rok 120 tis a budu jezdit za 4,5 l,ale projdu o super jizdni vlastnosti a nadherny zvuk motoru. o sile nemluvimprotoze na TDi 81 hodim lepsi trysky a chip a pojede to aj lip aj s malym turbem.
dokonce se divam aj na mereny 2,4 JTd,ale toho uz je tak malo,ze to v dobrem stavu nesezenu a jizdni vlastnosti to ma desne.
kdyz budu chtit najit octavii s podobnou vybavou jako je lybra musimd at za stejny rok 120 tis a budu jezdit za 4,5 l,ale projdu o super jizdni vlastnosti a nadherny zvuk motoru. o sile nemluvimprotoze na TDi 81 hodim lepsi trysky a chip a pojede to aj lip aj s malym turbem.
dokonce se divam aj na mereny 2,4 JTd,ale toho uz je tak malo,ze to v dobrem stavu nesezenu a jizdni vlastnosti to ma desne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jsou různé názory a každý má na to právo. Pravda je někde uprostřed, ale velkou roli hrají osobní zkušenosti a rodina. Táta měl škodovku, sráč, který nevynikal téměř v ničem, ale jezdil..Osobně mám zato, že nejpovednější na svou dobu byla š 1000 MB a že řada š 120 byl průser.Ale všeobecně vzato německé výrobky mají něco do sebe, ale jsou někdy zbytečně komplikované a poslední dobou ne moc chytré. To co předvádí Audi se svými šestiválci je hanba. Fiat byl většinou chytrý a při opravách to bylo znát. Mě by koncern nesměl do baráku jen kvůli debilní dvouhmotě, soustavě hadiček, čudlíků a změti nesmyslů v motorovém prostoru. Abych si cvičně před obědem vyndaval turbo a řešil nějaký nouzák, popřípadě měnil vačky a hydra a trnul, že se mi motor zadře, a preventivě honil koumáky, kteří německý technický nesmysl opravi , to teda ne. Nevím, proč bych měl cpát koncernu další prachy za jejich průser. Rotačka byl jejich poslední dieselový úspěch...Stačí si přečíst co se řeší za problémy na forech Fiatů a koncernu co se týče dieselových motorů a odpověď je nasnadě..Ale pomluva a pověra má dlouhé trvání , takže to bude neustálé dilema.. 

nepropadat panice...
jako ja touzim po motoru 2,4 JTD,ale koupit si ho v aute alfa 156:D by byla treba sebevrazda. proto mam vybrane auto :(lybru),kde jsou zanovni brzdy -desky,kotouce obe napravy, zadni naprava z bouracky najeto 100 tis, opredni ramena,tycky,cepy po vymene, servopumpa,altik po repasu, vaha vzduchu, turbo taky zanovni takze kdyz odejde starter pohoda horis kdyz treba hadice turba,protoze nahrady se prestaly vyrabet a dokonce ani fiat treba na motor 1,9 JTD 74 KW prej nema ted to nahani jeden borec a jsou pouze na 77 kw. chladice se daji splasit a prevodovky taky motor by mel mechanicky vydrzet zadne podelane hydrostely, vacky se nestouhaji ulozeni je taky docela poctive, tesneni pod hlavou u JTD rozhodne x krat min fouka nez u PD ci rotacky
horsi to je celkove s italskym autem elektronicke veci jako cidla(nemyslim vacky, kliky apd) jsou problem zato treba na koncern VW koupis aj ruzny servomotorky do klimatronicu,stahovacky uplne vpohode a levne nevim jak bych zhanel stahovacku na lybru v nahrade. My je teda dostupne nemame nikde v polsku.
horsi to je celkove s italskym autem elektronicke veci jako cidla(nemyslim vacky, kliky apd) jsou problem zato treba na koncern VW koupis aj ruzny servomotorky do klimatronicu,stahovacky uplne vpohode a levne nevim jak bych zhanel stahovacku na lybru v nahrade. My je teda dostupne nemame nikde v polsku.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak sem na mrtvem bode borec mi napsal,ze mi auto neproda a to sem ho ani nijak nestahoval na cene. z bazaru se mi moc lybra nechce brat navci tam jsou 2 jedna co sem ukazoval co vyjde dost draho a nebo druha za 42,ale taj je taky ohnila a hodne zubozena. dival sem se aj na mobile.de nasel sem par co by se daly vzit,ale nemam predstavu kolik muze stat dotazeni 800 km
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm