3.0TDI 165 kW, padá do nouzového režimu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dvoracek13
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 led 2014, 17:48
Odpovědi: 0

3.0TDI 165 kW, padá do nouzového režimu

Příspěvek od dvoracek13 »

Zdravím, už si nevím rady, tak se obracím tady...

Tady je výpis závad...
Čtvrtek,16,Leden,2014,16:50:47:760
VAG-COM verze: SVO 704.1

Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 7L0 907 401
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0090
Kódování: 0011779
Číslo dílny: WSC 31414
2 závad nalezeno.
013128 - ridici obvod pro turbodmychadlo 1 (J724): elekrticka nefunkce
P3348 - 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100101
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 7
Kilometry: 225166 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 1386 /min
Kroutící moment: 148.2 Nm
Rychlost: 48.2 km/h
Teplota: 35.1°C
Pracovní cyklus: 80.9 %
Napětí: 13.76 V
Pracovní cyklus: 12.6 %

000565 - regulace plniciho tlaku: meze regulace nedosazeny
P0235 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 4
Kilometry: 225169 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2478 /min
Kroutící moment: 393.9 Nm
Rychlost: 72.8 km/h
Tlak: 2295.0 mbar
Tlak: 1224.0 mbar
Váha vzduchu: 634.5 mg/str
Teplota: 2.7°C


Readiness: 1 2 0 0 0

Ještě dodám, že jsme vyměnili ovládání nastavení turba, ve VW udělali základní nastavení a stejně nic...
Závada se objevuje nepravidelně, třeba 50 km je to v pohodě a pak na 10 km to vypadne 3 x...
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným???
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Má to DPF?
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od jeansx »

má to elektricke ovládání turba? Pokud ano tak si v ..... Odešel elektromotor na turbu musíš dát nový a oživit. Řešil jsem to na Q7
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

turbo je garret nebo KKK
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

jeansx píše:má to elektricke ovládání turba? Pokud ano tak si v ..... Odešel elektromotor na turbu musíš dát nový a oživit. Řešil jsem to na Q7
Vždyt tam píše,že nastavovač turba dal nový.
dvoracek13
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 led 2014, 17:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvoracek13 »

PDF to nemá a ovládací motorek je nový...
SnakeSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 14 srp 2010, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od SnakeSK »

Treba to dat na VAS a urobit funkčny test, cez VCDS to nejde
dvoracek13
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 led 2014, 17:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvoracek13 »

SnakeSK píše:Treba to dat na VAS a urobit funkčny test, cez VCDS to nejde
Tzn. znovu do VW...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

buď test a nebo v řízených funkcích znovu nastavit
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dvoracek13
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 led 2014, 17:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvoracek13 »

Tak už se nám povedlo konečně nastavit ovldácí motorek, auto zase různou dobu jede a pak napíše tut závadu...


Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 7L0 907 401
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0110
Kódování: 0011779
Číslo dílny: WSC 66565
2 závad nalezeno.
013128 - ridici obvod pro turbodmychadlo 1 (J724): elekrticka nefunkce
P3348 - 004 - zadny signal / komunikace
info o závadě:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Kilometry: 225726 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 1722 /min
Kroutící moment: 132.6 Nm
Rychlost: 47.0 km/h
Teplota: 83.7°C
Pracovní cyklus: 80.1 %
Napětí: 13.76 V
Pracovní cyklus: 12.6 %

Kabelá komplet odzkoušena, funkční...
Nakonec jsme zjistili, že tato chyba nastane když podržíme nasilím motorek ovladání...
Je možný, že by se sekalo ovládání turba??? Pokaždé je to při jiných hodnotách pracovního cyklu...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

opět se zeptám KKK nebo garret
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dvoracek13
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 16 led 2014, 17:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvoracek13 »

Je tam garret, vyzkousel jsem jeste jednu jednotku a porad stekny... Ted uz zbyva jen mechanicka zavada turba nebo nejaka chyba v RJ...
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Vyresil si to nejak ? Ted mi ma prijet to sami tak abych si to trochu ulehcil
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

dvoracek13 píše:Je tam garret, vyzkousel jsem jeste jednu jednotku a porad stekny... Ted uz zbyva jen mechanicka zavada turba nebo nejaka chyba v RJ...
ked je auto bez dpf a je to 165 kw 3,0tdi tak je tam urcite BV50 kkk turbo bez vyhrady. treba urobit nastavenie motorca na turbe a nejde to ani vas a ani vag. je to zariadenie priamo na nastavenie a kalibrovanie elektroniky na turbe
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
LUKY BKC
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 25 pro 2010, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od LUKY BKC »

Mám ten samy problém po výměně jednotky a nakalibrovani v audi hlásí chybu.Když nastartuju tak to zatáhne na cervika úplně a povyjede nahoru o jeden a půl mm- v tomto případě to jede OK.Ale v druhým to nastartuju,zatáhne na cervik a během dvou vteřin odjede na max,jako když není nastartováno-Hodi chybu jako tady v prispevku nahore a nejede.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“