Skoda Octavia II 1.8TSI 160PS to 201PS @ 304Nm DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Skoda Octavia II 1.8TSI 160PS to 201PS @ 304Nm DIESELPOWER

Příspěvek od JasteR »

Skoda Octavia II FL 1.8TSI (CDAA) 160PS to 201PS @ 304Nm
optimalizace ECU DIESELPOWER

Více na:
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 6&motor=49

Obrázek
Video: Youtube




Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) JasteR dne 04 led 2014, 20:07, celkem upraveno 1 x.

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: Skoda Octavia II 1.8TSI 160PS to 201PS @ 304Nm DIESELPOW

Příspěvek od vilozx6 »

Tak presne na takej služobnej sem tam jazdím a aj bez úpravy to ide veľmi slušne, akurát to požre aj trávu kolo cesty. Sice vo firme máme automat. Pekné. čeče. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Je to skutocne uprava map v RJ? Ja by som to podla priebehu skor tipoval na nejaku upravu externou jednotkou...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vilo kolik to má najeto a co už umřelo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Ladas píše:vilo kolik to má najeto a co už umřelo
Všetko v pohode. Zatiaľ to nemalo žiadnu závadu. Má to okolo 60tis. drbneš tam režim sport a ide to veľmi, veľmi slušne. Možno to preženiem, ale na úrovni môjho golfa. Ale dá sa na tom jazdiť aj pod 7,0l s rozumom. Samozrejme nie v meste. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak až hopne rozvod dej vědět....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Ladas píše:tak až hopne rozvod dej vědět....
o.k :) už je čas, aby to huplo? Nebudem ho potom brať do rúk. Ale ja na ňom veľa nejazdím. Skôr také poradie: doblo, boxer - to sú iné stroje, potom caddy, okta I, okta II- a A6 :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Petr .k
Přispěvovatel
Příspěvky: 646
Registrován: 16 pro 2008, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: mlada bol

1.8

Příspěvek od Petr .k »

no skoci kdy chce mame tady 33t 50t 80t vse facelift tsi 1.8 :D
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: 1.8

Příspěvek od vilozx6 »

Petr .k píše:no skoci kdy chce mame tady 33t 50t 80t vse facelift tsi 1.8 :D
Možno na automate nehupne :D (noteeth) :D či?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

subz3ro_tdi píše:Je to skutocne uprava map v RJ? Ja by som to podla priebehu skor tipoval na nejaku upravu externou jednotkou...
O-PTI-MA-LI-ZA-CI-A !!!
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

Ta octa ta je teda moje, priznam se bez muceni. jinak ty rozvody, no v prdeli, soudruzi udelali chybu. dotaz, auto ma 79, ve 48 byla svolavaci akce, meneny rozvody a napinka nebo co, muzu bejt o neco vic v klidu? diky
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od zrno »

s hydronapinakom cislo 06K 109 467K, montovanym cca od zaciatku r.2011, by uz ziadne zlyhanie napinaka a tym preskocenie rozvodu hrozit nemalo.

Tento napinak je odlisnej konstruckie vo vztahu k aretacii piestika vo vysunutej polohe, nez predosle dva typy napinakov montovanych do r.2010, ktore svojou dost blbou konstrukciou-sposobom aretacie piestika zlyhavali obcas (a to najma u 1.8TFSI/TSI..co je trochu zaujimave).
francesco
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 27 úno 2009, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od francesco »

zrno píše:s hydronapinakom cislo 06K 109 467K, montovanym cca od zaciatku r.2011, by uz ziadne zlyhanie napinaka a tym preskocenie rozvodu hrozit nemalo.

Tento napinak je odlisnej konstruckie vo vztahu k aretacii piestika vo vysunutej polohe, nez predosle dva typy napinakov montovanych do r.2010, ktore svojou dost blbou konstrukciou-sposobom aretacie piestika zlyhavali obcas (a to najma u 1.8TFSI/TSI..co je trochu zaujimave).
ok. budu se ted modlit!
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od zrno »

len tak pre zaujimavost, ako to vypada, ked zlyha napinak (konstrukcia prvych dvoch typov..) :mad:

http://www.youtube.com/watch?v=-WWmfA3jo_0

http://www.youtube.com/watch?v=Qb3hWFP32kE
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“