S TĚMA VELKEJMA JE TO JASNÝ,TO JE SLYŠET I ČERPADLO JAK KOUŠE VZDUCH S NAFTOU A VYPADÁ TO ŽA SE KAŽDUO CHVILKOU ODPOROUČÍRider.23 píše:Tak taky záleží o jakých bublinkách se bavíme, jestli o milimetrových, které dou spolu s naftou v proudu, kdy je stálý přísun do čerpadla nebo o centimetrových, které způsobují, že je dodávka paliva nepravidelná____ nafta-bublina-nafta-bublina.....
Vzduchové bubliny v naftě do čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
tak to mě chodí normálně,..pravidelnej chod,..ale špatně to startuje,..a občas je tam po chcípnutí hoodně velká bublina,..spíš se tomu dá říct prázdná hadička,....ovšem při studenym motoru mi to chytá daleko lépe,..myslím si , že to může být i těma hydroštelama,....ty mi za tepla cvakaj a maj velké vůle,co jsem zkoušel
tak.já vyčistl sací koš,vyměnil filtr s gumičkama,přepadový hadičky všechny a bublin jak nasráno.na volnoběh nic,po přidání fůru.motor se kucká a nejde do otáček.zkusil jsem odpojit přívod nafty a hadičkou připojit přímo z kanystru a ejhle,bubliny jsou tam furt.s čím to může být tedy spojená ta závada?čerpadlo?rozvod?vím akorát,že předvstřik je mimo toleranci.a to dost,ale že by stím měly co dělat bubliny?
Hadičky jdou odpojit dobře. Jen musíš zatlačit z jedný strany na tu jejich přírubu. Maj tam takový zajištění a pak jdou v poho vytáhnout. Potom už je jenom šoupneš stranou, odšroubuješ tu velkou plastovou matici a vytáhneš celej koš. Taky odpojit konektor od snímače je potřeba, ale to je snad jasný.001marcus píše:prosimtě,..když si čistil ten sací koč,jak si postupoval? hlavně mě zajímá,jak si odpojil hadičky nafty
Oct asv 2000, DieselPower
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
pokud si to zkoušel na kanistr a máš tam stále bubliny tak jsem toto téma tady nakousl tak 2 roky zpět,někdo mi poradil jestli čerpadlo nebere vzduch simeringem kolem hřídele čerpadla u řemenice,už jsem to dál nerealizoval,proto že mi čerpadlo kviklo a dal použité jiné,bubliny jsou od té doby pryčPája 19 píše:Hadičky jdou odpojit dobře. Jen musíš zatlačit z jedný strany na tu jejich přírubu. Maj tam takový zajištění a pak jdou v poho vytáhnout. Potom už je jenom šoupneš stranou, odšroubuješ tu velkou plastovou matici a vytáhneš celej koš. Taky odpojit konektor od snímače je potřeba, ale to je snad jasný.001marcus píše:prosimtě,..když si čistil ten sací koč,jak si postupoval? hlavně mě zajímá,jak si odpojil hadičky nafty
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
tak sem čistil sací koš,..ventil byl od parafínu a netěsnil, vyčištěno,...a nafta nepadá,startuje daleko lépe,ještě uvidím,...
Bubliny při chodu vůbec nemám,..ale hned po zastavení motoru tam bubliny přicházejí jak z čerpadla,tak z filtru a zůstane tam cca 4 cm dlouhá bublina,....
A další věc,co mě zarazila,..že když hýbu filtrem,..tak tam "žbluňká" ,..to znamená,že tam asi bude bublina,že?
Bubliny při chodu vůbec nemám,..ale hned po zastavení motoru tam bubliny přicházejí jak z čerpadla,tak z filtru a zůstane tam cca 4 cm dlouhá bublina,....
A další věc,co mě zarazila,..že když hýbu filtrem,..tak tam "žbluňká" ,..to znamená,že tam asi bude bublina,že?
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
re
Ahojte, obnovil som tuto staru tému lebo si neviem dať rady s bublinami. Vyčistil som aj plavák všetko ako bolo spomenuté tu v tejto téme. Niekto tu písal o simeringu na hriadeli čerpadla ,že tam by to mohlo chytať vzduch. Máte s tým niekto skúsenosť??? Dakujem
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Taktiež mám problém s bublinami v nafte. Nedávno sa mi asi 3 razy za sebou stalo, že čerpadlo ostalo úplne suché, bez nafty, len so vzduchom a auto nešlo vôbec naštartovať. Naštartovalo až po cca. minútovom suchom točení...
Odvtedy som vymenil:
- nový palivový filter
- nový spätný ventil, komplet s novými tesneniami
- nová hadica, ktorá ide z filtra do čerpadla
- nová hadica, ktorá vracia naftu z čerpadla späť do spätného ventilu a do filtra
- nové prepadové hadice medzi tryskami a čerpadlom
- na komplet vyčistený sací kôš v nádrži
- dotiahnuté všetky trysky a prívody od čerpadla k tryskám
Napriek tomu, aj tak vidím v priehľadnej hadici, ktorá ide z filtra do čerpadla bublinky. Nie sú veľké, ale sem tam, prebehne taká cca. 1 centimetrová bublina, resp. množstvo malých bublín. Taktiež z čerpadla späť do filtra sa sem-tam vracajú bubliny, niekedy milimetrové, niekedy jedna väčšia.
Neviem už kde môže byť chyba, ale nemám moc chuť dodrbať si čerpadlo kvôli bublinám v nafte...
V 3 servisoch povedali, "kašli na to, to je v pohode, to je normálne"... ale logicky to normále nemôže byť
Nemáte nejaký tip, na čo sa mám ešte zamerať?
Odvtedy som vymenil:
- nový palivový filter
- nový spätný ventil, komplet s novými tesneniami
- nová hadica, ktorá ide z filtra do čerpadla
- nová hadica, ktorá vracia naftu z čerpadla späť do spätného ventilu a do filtra
- nové prepadové hadice medzi tryskami a čerpadlom
- na komplet vyčistený sací kôš v nádrži
- dotiahnuté všetky trysky a prívody od čerpadla k tryskám
Napriek tomu, aj tak vidím v priehľadnej hadici, ktorá ide z filtra do čerpadla bublinky. Nie sú veľké, ale sem tam, prebehne taká cca. 1 centimetrová bublina, resp. množstvo malých bublín. Taktiež z čerpadla späť do filtra sa sem-tam vracajú bubliny, niekedy milimetrové, niekedy jedna väčšia.
Neviem už kde môže byť chyba, ale nemám moc chuť dodrbať si čerpadlo kvôli bublinám v nafte...
V 3 servisoch povedali, "kašli na to, to je v pohode, to je normálne"... ale logicky to normále nemôže byť
Nemáte nejaký tip, na čo sa mám ešte zamerať?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Okej a mám ho namontovať pred filter smerom z nádrže do filtra, jo?misope píše:namontuj si jednosmerny ventil na privod pred filter, priemer je tusim 8mm, stoji cca 5 eur, popripade je dobry aj cierny balonik ktory montuju francuzi... ten je okolo 10eur
Som zvedavý, či to pomôže
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR