VW PASSAT 1.9 TDI 77KW r.v. 2006 vibrace při rozjezdu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

ja myslim ze je zvlnena lamela......mam ten samy problem od doby co ja debil chtel usetrit a nechal jsem si zrepasovat lamelu a namontoval ji tam.No tak jsem usetril ale ted si to dam znova (wallbash) .Dobre mi tak (LOL)
nic neres...kup lamelu s pritlacakem a vymen to.A budes to mit stopro.A nebo kup jen lamelu a riskni to. ;)
Naposledy upravil(a) patrik.kloucek dne 31 říj 2009, 21:22, celkem upraveno 1 x.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

Bond007 píše:no, to prave nechci to mi nabizi kazdy servis dat 35 000,- a nechat tam auto. chtel bych na to prijit sam cim to je. Myslel jsem si, ze mi tady nekdo poradi a spolecne se doberu nejakeho vysvetleni.
neoziva se ti zarachtani po vypnuti motoru ?
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

koco píše:lamela a prítlačák boli nové SACHS a obložený HDS, naj. cca 6000km, no uvidím ked to rozoberem.
za 6000 km takový problém to je divné? jinak ti řeknu že v mém okolí pár opravářů od spojky sachs upustila začaly se dít divné věci a reklamace pak napiš miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 01 lis 2009, 13:38, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bubocbr píše:Najlepsie je vymenit celu sadu aj s loziskom vyhnes sa znovurozoberaniu po par tis.km neusetris nic
tak to je ono jen té práce než ji dostaneš ven miloš
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

slovacek.milos píše:
koco píše:lamela a prítlačák boli nové SACHS a obložený HDS, naj. cca 6000km, no uvidím ked to rozoberem.
za 6000 km takový problém to je divné? jinak ti řeknu že v mém okolí pár opravářů od spojky sachs upustila začaly se dít divné věci a reklamace pak napiš miloš
ono to trasenie bolo hned od začiatku, proste pri rozbehu kým uplne nepustím pedál spojky tak to tak trhá, ked sa začne lamela pritláčat zotrvákom, ak už pustím spojku a rozbehnem sa tak o.k., a šmýkat začala až po tryskách a to už tam bol chip.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Dj_Terran_CZ
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2009, 20:08

Příspěvek od Dj_Terran_CZ »

Mam golfa a v urcitych otackach me to vybrovalo jak ve sportaku.No ale vim ze predtim nez mi automechanik sundal celi vyfukovy sistem,tak to nedelalo.Urval mi tam manzetu a vyfuk nebyl poradne uplej a tak mi to pri 2400 ot.vybrovalo.Tak jestli to nemas tim.
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2008, 19:13

Příspěvek od Roman 101 »

supermuf0090 píše:
Bond007 píše:no, to prave nechci to mi nabizi kazdy servis dat 35 000,- a nechat tam auto. chtel bych na to prijit sam cim to je. Myslel jsem si, ze mi tady nekdo poradi a spolecne se doberu nejakeho vysvetleni.
neoziva se ti zarachtani po vypnuti motoru ?
rachtaní se mi ozívá až tak 10 000km a bude to asi dvouhmota 8)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

koco píše:
slovacek.milos píše:
koco píše:lamela a prítlačák boli nové SACHS a obložený HDS, naj. cca 6000km, no uvidím ked to rozoberem.
za 6000 km takový problém to je divné? jinak ti řeknu že v mém okolí pár opravářů od spojky sachs upustila začaly se dít divné věci a reklamace pak napiš miloš
ono to trasenie bolo hned od začiatku, proste pri rozbehu kým uplne nepustím pedál spojky tak to tak trhá, ked sa začne lamela pritláčat zotrvákom, ak už pustím spojku a rozbehnem sa tak o.k., a šmýkat začala až po tryskách a to už tam bol chip.

měl jsem ti problém se spojkou sachs dal jsem novou na felici za 10.000 km šmýkala, shodím spoku a naveřil jsem vlastním očím totál ojetá lamela, no kdybych tam osobně nedával novou sadu tak tomu nevěřím, pak se mi ještě při roztláčení zvlnil přítlačák centrální pružina a ještě urval ten střed na lamele, tak sachs jsem musel vyřadit z chovu, přešel jsem pokud možno na LUK a problémy musím zaklepat nemám miloš
radzik1
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 29 čer 2011, 16:07
Bydliště: Praha/Kosice

Příspěvek od radzik1 »

Cau Bonde.
Je to uz starsia tema"vybrace pri rozjezdu", ale aj tak skusim. Moje auto, golfV variant 1.9 tdi 11/2007 trpi podobnymi priznakmi ako si popisoval vo svojom vlakne. Nikde som sa vsak nedocital co bol skutocny problem a ako si ho vyriesil. Mohol by si prosim v kratkosti napisat co to bolo a ako si to riesil.

Vdaka
Uživatelský avatar
katany
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2007, 23:27

Příspěvek od katany »

mě to dělá na golfu III taky, mám tam jenohmotu, osobně sázím na křivej nebo ojetej přítlačák, nebo zvlněnou lamelu ... naštěstí na golfa to není tak drahý, když nebudu dávat celou sadu i se setrvákem :)
B5 AFN
F2 HTP :D
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

Mam komplet novou spojku, dvouhmotq sachs a dela to porad stejne.. Tak nevim.. Nekdy vic, nekdy se rozjizdi plynule..
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mě to dělal setrvák KO. vyměnil jsem jen ten setrvák, vše ostatní zůstalo a cukání je pryč
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

Me to delalo se starou spojkovou sadou, pak tam byla chvily jednohmota (s tou to delalo taky) a pak se dala nova dvouhmota sachs, bez vysledku.. To vibrovani neni pravidlem, obcas to dela, obcas ne.. Prisuzuju to spis na nejakej silentblok..
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Také se přidám.Minulý víkend jsem měnil na TDi ASV 81kW komplet spojku i s dvouhmotou SACHS a když tedy pominu, že prvních 300km to na 4ku a 5ku pod plynem klouzalo, tak se to při rozjíždění, když je spojka na začátku záběru, také chvěje.Na autě byla ještě origo VW spojka s dvouhmotou.Lamela po sundání vypadala tak na 100 000km, ale ve skutečnosti už 300 000km.Měnil jsem kvůli vybracím při zrychlování.To se naštěstí vyřešilo, ale zase je tu to škubání při rozjezdu :x .S původní spojkou to tak výrazně nedělalo.
Nafta patří do TDi!
Jarci
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 18 čer 2022, 16:57

Re: VIBRACE PRI ROZJEZDU .... CIM TO JE ???????????????????????

Příspěvek od Jarci »

Zdravim
Mám rovnaký problém možno nieco viac ....po výmene spojky (komplet Kit aj dvojhmota Sachs) som spozoroval po rannom studenom štarte hlučnosť spojky (rachotenie)ako keby ložisko. Po zohriati všetko stíchne a je pokoj cca 10km jazdy. Ale pokiaľ je to studené je to počuť. Pôvodne som to tipoval na vytlačne ložisko spojky ale našiel som aj info že to môže byť samotné ložisko lamely spojky ten vnútorny prstenec. Taktiež po výmene som spozoroval aj vibrácie spojky pri jemnom pohynani je cítim trasenie. Samozrejme som s tým bol v servise avšak ako naschvál sa príznaky neprejavia.
Taktiež pri cúvaní kedy je už spojka v zábere a ten záber držím sa roztrasie a je počuť už zotrvak. Ten potom stíchne.
Stretol sa niekto s niečim podobným ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“