Ahoj mám v nádrži ještě něco oleje tak abych dnes startl políval jsem filtr a čerpadlo horkou vodou. Po půl hodce motor chytl ale pak zhasl. Někde bylo zatuhlé palivo (olej + vif + benzín + nafta. Toho oleje moc není ale stejně v -17 tuhne ve filtru.) tAK JSEM JEŠTĚ POLIL VAŘÍCÍ VODOU A NECHAL kanistr s horkou vodou vedle motoru. Za hodku jsem přišel a motor nahodil. Jenže nejdříve šel kouř i z motoru tam jak je půlen a také s toho potrubí jak jde k výfuku. Je to taková železná tkanina. A když jsem pak jel tak to rachotí dost divně a chybí tomu výkon. Po 5 km jsem to otočil. Po zahřátí kouř už nešel z motoru. Jinak tou horkou vodou běžně úspěšně startuji.
Co by tomu mohlo být??
Myslíš, že to může být třeba tím, že se ve směsi vyselektoval banzín a přednostně tekl do motoru? Třeba nějak tím mrazem? Protože když nebyl takový velký mráz tak to jelo dobře.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Do takovýho pekáče jako je felicie s lucas čerpadlem lij jenom naftu!!! vše vypusť a zkus jestli se ti povede zachránit alespoň alespoň na normální palivo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zase to byl porod startnout. I když bylo 0C tak jsem musel lejt horkou vodu na filtr i čerpadlo. Dal jsem to do servisu tak uvidím zítra. Jak jsem jel tak v určitých okamžicích to chytalo normální výkon. Tak jestli se třeba nedostala voda do paliva jak jsem to lil na to čerpadlo. Uvidím a dám vědět. Je to pro mě záhada.
ja som tiez nadrbal oleja a nejakym dôvodom sa mi tam dostala aj voda..a je po čerpadle..a kedže take stare čerpadlo už nezohnám tak som kupil novšie a zistil,že k nemu ptorebujem komplet motorú kablovačku a rj ak to nepôjde a nepodarí sa posledná možnost upravy. viac zarobil ako ušetril
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
To není tak jasné. Já jsem ujel víc než 60 000km na olej + benzín a nafta. Palivo vychází pod 30Kč a v létě pod 28 a jede to líp než na nějaké bio za 32. Jede to super bez poruchy. Toto byla moje blbost, že jsem podcenil mráz. Ale ve výsledku se to vyplatí.
rOZVODY JSOU OK. Tak je prý motor na odpis nebo může být ještě něco s tryskama. Takže ještě trysky jdou na testování a když budou dobré musím dát novej motor.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!