Rachtání v motoru a silný pokles výkonu.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Rachtání v motoru a silný pokles výkonu.

Příspěvek od hanyking »

Ahoj mám v nádrži ještě něco oleje tak abych dnes startl políval jsem filtr a čerpadlo horkou vodou. Po půl hodce motor chytl ale pak zhasl. Někde bylo zatuhlé palivo (olej + vif + benzín + nafta. Toho oleje moc není ale stejně v -17 tuhne ve filtru.) tAK JSEM JEŠTĚ POLIL VAŘÍCÍ VODOU A NECHAL kanistr s horkou vodou vedle motoru. Za hodku jsem přišel a motor nahodil. Jenže nejdříve šel kouř i z motoru tam jak je půlen a také s toho potrubí jak jde k výfuku. Je to taková železná tkanina. A když jsem pak jel tak to rachotí dost divně a chybí tomu výkon. Po 5 km jsem to otočil. Po zahřátí kouř už nešel z motoru. Jinak tou horkou vodou běžně úspěšně startuji.
Co by tomu mohlo být?? :?

Děkuji za diagnostiku. :o
Škoda felicia 1.9D
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Ahoj, já v nádrži mám většinou naftu :D , ale budiž. jak ten motor kouřil , černě , bíle?VIF ti je hovno platný, na to aby to nezamrzloMohl klidně přeskočit rozvod na čerpadle.
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

myslím že to bude jen stuhle palivo.Taky mi to nechtělo jed.Jak se otepí bude dobře:D
Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

Kouřil bíle. Nebo tak světle šedě. Tak uvidím zítra. Jednou mi to taky zamrzalo a nejelo. Teplota pokleska z -7 na -19 a motor ztrácel výkon. Ale zvuk byl normální. Tady to vyloženě rachotí jak kdyby tam nebyl olej. Ten tam je. To kontroluji. Připadá mi to jak kdyby to jelo na 3 válce. Pokud je to u nafťáka možné. :?
Škoda felicia 1.9D
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

když jsem měl ještě staré mitsubishi colt benzín tak jsem jezdil na palivo co lidi blbě do nafťáku natankovali benzín (LOL) když bylo teplo bylo ok jakmile se trochu ochladilo tak to nechtělo jet ani za prd. po nastartování jsem 5 minut musel stát na plynu aby to nechcíplo a aby se to rozjelo na 4 válce tak pak už ok (LOL) (LOL) až potom jsem to nějak blbě odhal a nalil to do auta bylo tam asi o hodně víc nafty v tom a od té doby jsem se na to vysral protože jsem musel před každým studeným startem než jsem se dostal na půl vyjeté nádrže a dotankoval čistím benálem opálit autogenem mastnou naftu ze svíček jinak bych to ani nenatočil (LOL) (LOL) (LOL) od té doby jsem se na takové hokusy pokusy vysral (rofl)
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

kupodivu to motor přežil bez újmy a jezdí dodnes (rofl) jo a mimo to když jsem to po ránu nastartoval studené tak se z toho 5 minut valil bílý oblak kouře jak z avie (rofl) a když jsem stál zrovna u zdi tak tam po mě zbylo černé kolco sazí (LOL) (LOL) (LOL)
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“