Zhavici svicky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pilott
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2012, 18:47
Odpovědi: 0

Zhavici svicky

Příspěvek od Pilott »

Prosim o radu kde najdu zhavici svicky :? na Touranu r.v.04 , 2.0tdi 100kW typ motoru AZV. Diky
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vepředu ve směru jízdy na hlavě, kousek nad dělící rovinou bloku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Marku podle kódu motoru je to 2.0 16V takže pod víkem ventilů
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pilott
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2012, 18:47
Odpovědi: 0

Zhavici svicky

Příspěvek od Pilott »

Rikaly jsme si jestli nebude pod vikem ventilu tak to vypada ze asi jo zitra se pod viko mrkneme. Vic moznosti asi uz neni ne kde by mohly byt jeste schovane (LOL) ??
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak tak AZV je stejné jako BKD... čili jak psal Ladas
Pilott
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2012, 18:47
Odpovědi: 0

Zhavici svicky

Příspěvek od Pilott »

Ok diky moc
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Stačí sundat dekl rozvodů, povolit dva torxy sací hadice do turba, aby šla odklopit a dekl jde ven, nic hrozného.
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

[quote="Tomas.cz"]Stačí sundat dekl rozvodů, povolit dva torxy sací hadice do turba, aby šla odklopit a dekl jde ven, nic hrozného.

Dekl rozvodu? Proc jako? U 2.0 urcite ne. Jen horni dekl motoru
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Žhavicí svíčky u motoru 2.0-16v TDi s kódem AZV nebo BKD jsou přístupné po sundání ventilového víka, přívod k nim je na kabelové liště spolu se vstřikama a žhaviče jsou kousek od vstřiků.
Tudíž je nutné sundat ventilové víko a proto je nutné sundat i horní dekl rozvodů a vytočit dva šrouby sací hadice do turba aby šla mírně odehnout a víko mohlo ven.
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Aha. Tak ja ted na BKD na Leonu menil zhavicky a dekl rozvodu jsem nesundaval a viko ventilu jsem krasne sundal i bez toho tak nevim jak to delas
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dekl rozvodů stačí odklapnout a lehce ho zvedneš a odehneš a víko jde dolu,sací hadice se nemusí povolovat..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

při jakém napětí zkoušet funkčnost žhavičky? díky
auto v podpise
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

5V
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Ví někdo jaké žhavící svíčky se dávali do prvovýroby Golf 4 ALH rotačka rok 2000? Asi Bosch?
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

Řekl bych že Beru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“