Pokud budes davat VB turbo i sani,tak to Ti na sebe pujde,a pokud budes davat IC tak pouzij origo hadici z turba k IC,pak nepotrebujes prechodkuNeeo87 píše:Nazdarek Panove
ja troch mimo tema ale musim sa to spitat a vhodne sa mi to zdalo tu. Mam golf 4, 4motion motor AJM (85kw) je tam turbo VNT15 chci tam nacpat gt1749VB a moja otasky su,,, potrebujem tam redukciu na vytlak turba aj na vstup turba?? chci tam dat saci trubu z 96kw a saci parohy z 110kw a neskor fmic... prosim o radu nekdo co se v tom vyzna do SS... dakujem za pomoc
redukcia na turbo = bajonet-hadica
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 črc 2012, 17:06