problem studenych startu tdi...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

vendysp píše:
fuzzyi píše:Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím

vzdyt to tam je videt...kdyz auto stalo 6 hodin v -13° tak je nesmysl aby voda mela 3,6°....jelikoz ale cidlo ukazuje RJ ze ma kapalina 3,6 tak to zazhavi tak 2 vteriny mozna ani ne.... ;) ;) ;)
6hodin není zase tak dlouho,aby to spadlo na -13.Aspon 1den nechat a pak měřit.Je to kus železa.
OCTAVIA- ALH
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Bydliště: sousedovice 30

3patny start 1.9tdi

Příspěvek od erwin »

Ahoj.Moje zkušenost (hm) .Auto my zastudena startovalo hrozně spatne i zatepla.Mnenil jsem žhavky.Porad špatne (wallbash) .Tak rele dobry.Už jsem nevědel jak :shock: .Sel jsem na VAG a hodnoty na předvstřiku byly vychíleny.Nastavilo se čerpadlo jak má a předvstrik byl v normě a auto startuje jako blázniví :D .Ale dej bacha musíš to měřit jak tu píšou zahřátej motor! (LOL)
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2012, 18:20

Příspěvek od janci11 »

pani a co toto? netoci dlho ale nenabehne hned na 4 valce https://www.youtube.com/watch?v=4FZwnZEIjmE
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

To co má janci jsem dneska měl tak 3x horší, dopomohl jsem tomu trošku plynem a pak mi malinko lítaly otáčky...

Dneska jsem si měřil žhavky a vypadají OK (nemaj ani moc najeto). Video mi sem nejde dát, chvilinku než rozeběhne traktor. Jen mi zase nelítaly otáčky i po startu když jsem přidal plyn, jsem to zkoušel a nic :-/

Nemůýe to být přimrzlá nafta nebo tak něco? Zrovna extra tekutá ta moje asi není, jsem jí zkoušel dávat na okno a čirá nebyla :)) přece jen -6 až -12 ....
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

STIB píše: 6hodin není zase tak dlouho,aby to spadlo na -13.Aspon 1den nechat a pak měřit.Je to kus železa.
Práve to si myslím taky. Při 3.5 st. by jen problikla, nebo jen chvilinku.
Což se mu vlastně stane.
Předtím, než bych je objednal, zkusil bych je na baterce.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

dnes ráno, přijde mi to v pořádku..
auto stálo 14hod
Obrázek
Obrázek
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

A jak to dnes chytalo. Co předvstřik a voln. dávka, žhavky si zkoušel?
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

xshreck

Zimní nafta do -20 st. má mít dle normy bod zákalu při -8st, takže třeba v -15ti čirá nebude, ale funkčnost pal. systému neovlivní, samozhřejmně pokud je čistá a ne nějak pančovaná apod.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

jak na potvoru to startuje pěkně i když kontrolka jen problikne.
u pd predvstrik těžko, pouze se kontroluje synchronizace kliky a vačky a ta je přesně na nule ani se nehne (EDC16). Nafta pouze OMW.
Žhavičky jsem ani nezkoušel a rovnou objednal nové zas taková hrůza to není.
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Nevšiml jsem si, že se jedná o PD.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

STIB píše:
vendysp píše:
fuzzyi píše:Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím

vzdyt to tam je videt...kdyz auto stalo 6 hodin v -13° tak je nesmysl aby voda mela 3,6°....jelikoz ale cidlo ukazuje RJ ze ma kapalina 3,6 tak to zazhavi tak 2 vteriny mozna ani ne.... ;) ;) ;)
6hodin není zase tak dlouho,aby to spadlo na -13.Aspon 1den nechat a pak měřit.Je to kus železa.

no nedelal jsempokus ale dle myho rozumu pri -13° by po 6 hodinach bylo aspon pod nulou....to sou ale jen dohady
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Jak dlouho vlastně žhaví? Tím že zhasne kontrolka neznamená přece že přestal žhavit..
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Mě to chytalo nedávno takto, když mi to stálo u práce, tak to taky chytlo hůř než jsem zvyklý (a teď už není ani kosa)

http://www.youtube.com/watch?v=9ld8-GBx ... e=youtu.be
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Zhasnutí kontrolky je signál k nastartování, potom ještě dožhavuje. Jak dlouho dožhavuje, nevím, domnívám se, že po dobu zvýš. volnoběhu.

Ale třeba při -10 by měla svítit okolo 5s, u mne je to 7s.
Pakliže při -10 jen problikne (studený motor), něco není v pořádku, teploty, žhavky, atd.

U Tebe jsou teploty v pořádku, to že to stálo 6 hod v mrazu, nestihlo to pořádně vychladnout, přes noc ale už jo, to bylo vidět.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
re19v
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2010, 17:43
Bydliště: Levice

Příspěvek od re19v »

xshreck píše:Mě to chytalo nedávno takto, když mi to stálo u práce, tak to taky chytlo hůř než jsem zvyklý (a teď už není ani kosa)

http://www.youtube.com/watch?v=9ld8-GBx ... e=youtu.be
ahoj skus ked pojdeš štartovať tak vypni to ,, denne svietenie ´´ , mne to pomohlo je tam odber prudu na svetlá .
len ma nekamenujte prosím to je moja skusenosť .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“