Tak jsem to dneska měl na diagnostice a je to zatuhlá regulace a bylo mi řečeno že než to celý rozebírat že pomáhá prej to na dálnici pořádně projet že se to vypálí jakej je na to váš názor ?
Zdravim mohli by jste někdo mrknout na log a poradit prosím ? Log byl na 4-rychlostní stupen na rovince.Rekl bych ze to bude nejspis podtlaková regulace na turbu(turbo dava vetsi tlak),ale nejsem odborník,takže jen tipuju. Jedná se o Octavii I, 66kw , AGR, rv. 1997. Dočetl jsem se, že turbo na motorech AGR se nečistí (obtokové).Jinak ohledne toho auta resim nizky vykon motoru a pada do nouzového režimu, při 2500-3000(jak kdy) otackach cukne a jede max 120 km/h( a netáhne).Ale to padaní do nouzového režimu není vždy(jen někdy). Jinak jeste to pise tuhle chybu : 00575 - Tlak v sacim potrubi 17-10 - regulacni diference – Sporadicky. Podtlakové hadičky jsem vyměnil. Děkuji za radu
Div3r píše:Tak jsem to dneska měl na diagnostice a je to zatuhlá regulace a bylo mi řečeno že než to celý rozebírat že pomáhá prej to na dálnici pořádně projet že se to vypálí jakej je na to váš názor ?
Div3r píše:Tak jsem to dneska měl na diagnostice a je to zatuhlá regulace a bylo mi řečeno že než to celý rozebírat že pomáhá prej to na dálnici pořádně projet že se to vypálí jakej je na to váš názor ?
Takhle jsi měl jezdit celou dobu a né až přišel problém.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Kontaktuj člena: RudisTDic , a domluv si u něj servis, je to machr jak na očistu turbodmychadel tak na diagnostiku a ceny má bezkonkurenční tak neváhej a zkus ho
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm