O1 turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

SPADNE TI TO ZASE NECH TO VYČISTIT ONO TO POZNAŠ AŽ BUDEŠ JEDNOU PŘEDJÍŽDĚT A EJHLE NOUZAK PAK SE BUDEŠ DIVIT
Tiguan 2 2.0 tdi
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

No píší mi šlo o to jestli to nebude třeba spíš ten ventil n75 nebe tak když to nespadne vždy
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Ne,je to regulací..otevři kapotu a sáhni na táhlo regulace a zatlač ho dolů,půjde ztuha, ale nesmí zadrhávat ani na konci,ani na začátku ;)
Octavia II RS
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

Tak jsem to dneska měl na diagnostice a je to zatuhlá regulace a bylo mi řečeno že než to celý rozebírat že pomáhá prej to na dálnici pořádně projet že se to vypálí jakej je na to váš názor ?
hejkos
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28 led 2014, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od hejkos »

Zdravim mohli by jste někdo mrknout na log a poradit prosím ? Log byl na 4-rychlostní stupen na rovince.Rekl bych ze to bude nejspis podtlaková regulace na turbu(turbo dava vetsi tlak),ale nejsem odborník,takže jen tipuju. Jedná se o Octavii I, 66kw , AGR, rv. 1997. Dočetl jsem se, že turbo na motorech AGR se nečistí (obtokové).Jinak ohledne toho auta resim nizky vykon motoru a pada do nouzového režimu, při 2500-3000(jak kdy) otackach cukne a jede max 120 km/h( a netáhne).Ale to padaní do nouzového režimu není vždy(jen někdy). Jinak jeste to pise tuhle chybu : 00575 - Tlak v sacim potrubi 17-10 - regulacni diference – Sporadicky. Podtlakové hadičky jsem vyměnil. Děkuji za radu

LOG: http://leteckaposta.cz/980630486
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

Div3r píše:Tak jsem to dneska měl na diagnostice a je to zatuhlá regulace a bylo mi řečeno že než to celý rozebírat že pomáhá prej to na dálnici pořádně projet že se to vypálí jakej je na to váš názor ?
nepomuže projed vyndat vyčistit a vypodložit
Tiguan 2 2.0 tdi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Div3r píše:Tak jsem to dneska měl na diagnostice a je to zatuhlá regulace a bylo mi řečeno že než to celý rozebírat že pomáhá prej to na dálnici pořádně projet že se to vypálí jakej je na to váš názor ?
Takhle jsi měl jezdit celou dobu a né až přišel problém. ;)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Kontaktuj člena: RudisTDic , a domluv si u něj servis, je to machr jak na očistu turbodmychadel tak na diagnostiku :D a ceny má bezkonkurenční tak neváhej a zkus ho :-D
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
sita
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 03 úno 2010, 18:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od sita »

Delší jízda v zatížení může pomoct. Pokud jezdí pořád jen město pak se to ale stejně vrátí. Mám to z vlastní zkušenosti.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“