Rachtání v motoru a silný pokles výkonu.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

Tak když vezmu, že minimálně 5kč/litr a na 100 by to bralo 5 litrů tak je to 25kč na 100km. 250/1000, 2500/10 000km. 12 500Kč /50 000km. V reálu to bude ještě větší uśpora protože v létě to jede skoro na čistej olej a také dálku jedu tak, že po zahřátí naliju plnou čistého oleje. Tam je rozdíl téměř 10Kč i když tam dám benzín a trochu nafty. Takže ve výsledku úspora na odjetí 50 000km za palivo může být reálně 20 000Kč. A to se vyplatí. Navíc ta závada zřejmě nesouvisí s olejem. Pokud souvisí a jsou to trysky tak to není velká závada. Prostě jezdit na olej se vyplatí.
Naposledy upravil(a) hanyking dne 30 led 2014, 13:17, celkem upraveno 1 x.
Škoda felicia 1.9D
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Promiň, ale kaviárové toasty..... :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ok a za kolik máš servis a díly na 50tis km (filtry čerpadlo trysky práce starosti...) nejni to ve finále nula od nuly pojde?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

Řekl bych že to bylo stejné. Já jsem ale tu filcku víceméně vybydlel. Nic jsem neinvestoval. Jednou praskla přepadová hadička a jednou jsem měnil filtr. To je tak vše co se asi vztahovalo k oleji. A ta hadička byla zřejmě naleptaná od bionafty z Polska.
Škoda felicia 1.9D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak důležitý je ten pocit že ušetříš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

tak v tomhle vlakne jsem je hodne pobavil (LOL) (LOL) (LOL)
:rip: :rip: :rip:
FELDA
:-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Spíš odešlo čerpadlo než motor.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

mne odišlo tichou smrtou,vypol som motor a už nenaštartoval,proste nič..a teraz je otázka,odišlo dobrovolne alebo mu dopomohol olej? (hm)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

Čerpadlo je ok. Je to rachot v motoru. Píst na něco naráží nabo jsou ko trysky. Doufám v druhý případ. 8)
Škoda felicia 1.9D
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Píst na něco naráží a rozvody jsou ok? Tak to jedině upadl ventil. Za to ale olej nemůže.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

keby odpadol ventil tak by dorachotil čoskoro :D
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“