Ložiska vačkového hřídele PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

zizalak píše:Když se k tomu přidají netěsné gumičky vstřikovačů a nafta do oleje je celý zázkak jménem PD v PDeli :-)
mam na pd nalítáno 700000km a pořád jede jak z praku ,vyklepnu se s snim kdy se mi zachce :-D
g3 tdi ahu,octa asz
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

mam BLS ´07 , ve 220tis. měněny šály,vačka, zdvihátka z důvodu smetení ventilových vaček, ve 270 tis. opět měněno komplet vačka, šály, zdvihátka opět z důvodu smetení ventilových vaček... horejšek maže, uložení luxusní, jen se ometou vačky... momentálně 301tis, tak čekam kdy se zase ozvou zdvihátka...
Ale jinak to není špatnej motor, jen vačka je zde spotřebák... (wallbash)
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

no nevim ale myslím že máš asi někde něco špatně ...........
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na 90% máš vypadaný špunty
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Teď jsem vyndal vacku 278 000 km a v pohodě. Buď ti máš vypadle zaslepky, nebo nafta v oleji nebo čerpadlo KO.
Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Příspěvek od Maradona18 »

Borci a co myslíte že škoda Superb 2002 3U4 1,9tdi 96kw AWX..najeto necelých 300 tisic,pokud se sním jezdilo slušně,má ještě životnost?,nebo jen životnost trošku prodloužím slušným chováním,což teda mám v plánu... Co tomto hojném počtu km by mohlo odejít jako první? :D .
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

všechno má životnost když se o to staráš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tady nebo na VW clubu je maník co má na Supu PD 96kw nalítáno přes 900 000 km, tak proč se bát 300 000 km které má každý auto z bazaru s údajnými 170 000 km po prvním majiteli a pod.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

Ladas píše:na 90% máš vypadaný špunty
poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhý

když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.

je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...

olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.

myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...

je tam čip, dpf off,
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

losfazeros píše:
Ladas píše:na 90% máš vypadaný špunty
poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhý

když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.

je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...

olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.

myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...

je tam čip, dpf off,
na palcich odchazi proto, ze je tam nejvetsi tlak na vacku. Pokud nemas dpf dej normalni pd vacku origo ze stareho pd. Me totiz prijde ze ty BLS vacky jsou z hoven.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj lepší je origo než druhoška..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Maradona18
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 25 pro 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Radostice

Příspěvek od Maradona18 »

Pokud vyměnit šálky,zdvyhátka za nové,jak dlouho by měli asi vydržet,při slušné jízdě?... není to opotřebení po 100 tisicích,že ne? :D .
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

losfazeros píše:
Ladas píše:na 90% máš vypadaný špunty
poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhý

když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.

je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...

olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.

myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...

je tam čip, dpf off,
tak ti to třeba nemaže, je totiž divný že tam ty záslepky drží :-)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“