mam na pd nalítáno 700000km a pořád jede jak z praku ,vyklepnu se s snim kdy se mi zachcezizalak píše:Když se k tomu přidají netěsné gumičky vstřikovačů a nafta do oleje je celý zázkak jménem PD v PDeli
Ložiska vačkového hřídele PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
losfazeros
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
mam BLS ´07 , ve 220tis. měněny šály,vačka, zdvihátka z důvodu smetení ventilových vaček, ve 270 tis. opět měněno komplet vačka, šály, zdvihátka opět z důvodu smetení ventilových vaček... horejšek maže, uložení luxusní, jen se ometou vačky... momentálně 301tis, tak čekam kdy se zase ozvou zdvihátka...
Ale jinak to není špatnej motor, jen vačka je zde spotřebák...
Ale jinak to není špatnej motor, jen vačka je zde spotřebák...
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
-
Maradona18
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 25 pro 2010, 13:20
- Bydliště: Radostice
-
losfazeros
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhýLadas píše:na 90% máš vypadaný špunty
když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.
je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...
olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.
myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...
je tam čip, dpf off,
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
na palcich odchazi proto, ze je tam nejvetsi tlak na vacku. Pokud nemas dpf dej normalni pd vacku origo ze stareho pd. Me totiz prijde ze ty BLS vacky jsou z hoven.losfazeros píše:poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhýLadas píše:na 90% máš vypadaný špunty
když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.
je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...
olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.
myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...
je tam čip, dpf off,
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
-
Maradona18
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 25 pro 2010, 13:20
- Bydliště: Radostice
tak ti to třeba nemaže, je totiž divný že tam ty záslepky držílosfazeros píše:poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhýLadas píše:na 90% máš vypadaný špunty
když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.
je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...
olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.
myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...
je tam čip, dpf off,
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI