mam na pd nalítáno 700000km a pořád jede jak z praku ,vyklepnu se s snim kdy se mi zachcezizalak píše:Když se k tomu přidají netěsné gumičky vstřikovačů a nafta do oleje je celý zázkak jménem PD v PDeli

Moderátoři: šulda, Moderátoři
poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhýLadas píše:na 90% máš vypadaný špunty
na palcich odchazi proto, ze je tam nejvetsi tlak na vacku. Pokud nemas dpf dej normalni pd vacku origo ze stareho pd. Me totiz prijde ze ty BLS vacky jsou z hoven.losfazeros píše:poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhýLadas píše:na 90% máš vypadaný špunty
když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.
je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...
olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.
myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...
je tam čip, dpf off,
tak ti to třeba nemaže, je totiž divný že tam ty záslepky držílosfazeros píše:poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhýLadas píše:na 90% máš vypadaný špunty
když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.
je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...
olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.
myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...
je tam čip, dpf off,