Kompresia TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

candee
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Kompresia TDI PD

Příspěvek od candee »

Ahojte,

Mechanik mi meral kompresiu (za studena, mal predtym na chvilocku nastartovane, ale nic viac) a vysli mi hodnoty od 22.6 do 24.2...

SKlamalo ma to, aj ked to moze vysvetlovat nie prilis dobre starty v zime. Kolko moze mat podla vas najazdene motor, ktory ma uz take nizke kompresne tlaky? Alebo je to skor tym akym sposobom to bolo jazdene?

ide o TDI PD 96kw.

PS: od toho motora uz asi dobre zimne starty cakat nemozem co?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

kompresi mas v pohode, opotrebeni je az 1.9 8)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
candee
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od candee »

v pohode? otec ma na rovnakom motore vsetky valce nad 30 :D a ma najazdenych na tachometri 250 tisic... :D tak bud moje auto ma 500 a viac, alebo to mal nejaky hulvat...
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Nejsem odborník na měření komprese, ale zkusil bych to změřit ještě jednou úplně studené. Imho po pár sekundách běhu se už můžou podmínky lehce změnit a neodpovídají tomu studenému startu.
AMF; M47/T2
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

candee píše:v pohode? otec ma na rovnakom motore vsetky valce nad 30 :D a ma najazdenych na tachometri 250 tisic... :D tak bud moje auto ma 500 a viac, alebo to mal nejaky hulvat...
minimul je 19 zmer to jeste jednou. Cim to meris?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

candee píše:, alebo to mal nejaky hulvat...
Na to by jsi mohl klidně vsadit, stačí se podívat jen tady kolik lidí má TDi a jezdí s ním jen po městě a pak se diví jaký problémy mají s baterkama, regulací turba a podobně.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
TomiT
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 lis 2012, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomiT »

tie hodnoty nie su ukažkové no sú vramci normy ako ti už bolo písané.
Hodnoty sú takto:nový 25-31
hodnota opotrebenia 19 a nemej
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
candee
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od candee »

Nemeral som to ja ja niesom mechanik... A nie je uvedene, ze hodnota kompresie sa berie pri zahriatom motore? Alebo sa mylim?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Pocti tady, pise zde podrobny navod http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126112
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

19bar je už min. hodnota, Dobré TDI 30-32 bar...
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

já mám na ARL 33,33,34,33barů tak nevím jestli 22-24 je dobrý
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

candee píše:v pohode? otec ma na rovnakom motore vsetky valce nad 30 :D a ma najazdenych na tachometri 250 tisic... :D tak bud moje auto ma 500 a viac, alebo to mal nejaky hulvat...
pri cca 380tis som mal 25bar...
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TomášTDI píše:já mám na ARL 33,33,34,33barů tak nevím jestli 22-24 je dobrý
jasné, že 22-24 to už nie je Ok, ale dá sa. Už to musí aj chlastať olej atď...Keď som pozeral do tabuľky rotačku, min tam bolo 19bar. Možno je to u PD inak - neviem. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
TomiT
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 lis 2012, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomiT »

merat sa ma pri teplote motora 30stupnov a viac,tak pise dielenska prirucka
BMW E60 530d/AT M-packet
Seat Alhambra 1.9TDI PD Tiptronic
Alfa romeo 156 2.4 m-jet 210PS,460Nm by Tomasito156-EX
Audi A3 2.0 TDI Lamborghini gelb S-line by TomiT
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

candee píše:Nemeral som to ja ja niesom mechanik... A nie je uvedene, ze hodnota kompresie sa berie pri zahriatom motore? Alebo sa mylim?
já měřil jak při studenem motoře kolem 0 stupnu a pak při zahřatem kolem 50 st a vždy jsem byl na 30 až 32 at na všech válcích najeto 300 tis
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“