Špatné studené starty - jen předvstřik, nebo i svíčky?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2032
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jak si ten předvstřik dělal?
Tiguan 2 2.0 tdi
ZV-JANTO
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 08 kvě 2010, 22:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od ZV-JANTO »

Priatelia dal som new čidlo teploty vody... :D a zatial to štartuje na brnk :kol7: a bolo aj -2 C dufam že to už mám za sebow tie štarty.... (crazy)
EX Škoda Ojctavia 1,9 TDI 81kw r.v. 11/2001 ASV :-)Obrázek
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

Já už mám už mam starty odstraneny mechanik mi zvisil startovací davku a auto mi chita na brnk za kazdych stupnu (noteeth)
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

leguan píše:jak si ten předvstřik dělal?
cez tdi graf, vcera som musel mechanicky sklepat na cerpadle volnobeznu davku, lebo bola 5.5mg po vymene trysiek, co je dost, teraz to mam 3.2 mg a predvstrek sa mi tiez zmenil, zo 45 je 55, co je OK.
Len nechapem..., ma to neaku suvislost?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2032
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

nemyslim si že to ma vliv je přece nesmysl že při stejne davce paliva je předvstřik po měsíci uplně jinej než byl
Tiguan 2 2.0 tdi
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2032
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

tu davku by si změnil i vagem na 3,2
Tiguan 2 2.0 tdi
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

leguan píše:tu davku by si změnil i vagem na 3,2
povodne bola cca 7mg, vagom som ju znizil na 5.5mg a viac uz nesla...
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

mě to startovalo špatně při zahřátém motoru,.... a přišel sem na velice dobrou radu,..když je teplý motor,.. vůbec nenechám žhavit a ihned po zasunutí klíčku startuju a chytne to hned,..nemusím dělat žádné relé nebo zvyšovat dávku ( studené starty naprosto ok,..to sou věci,..nemá někdo vysvětlení ?:-)
Vag-com byl je a bude :-)
5fy
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 zář 2013, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od 5fy »

Ahoj,

mám uplně totžný problém jako autor tohoto topicu. Auto octavia TDI 66kw 2003, video totožně. Nová baterka, žhavičky, čidlo teploty, předvstřik nastaven na hodnotu 56, bublinka v pruhledné hadičce se přes noc nezvětšila (nepadá nafta). Pro rekapitulaci auto startuje špatně pouze za studena. Jak můžu otestovat čerpadlo nebo startér? Případně nějaké další tipy co zkontrolovat?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“