blikajicí kontrolka oleje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dzamal
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 lis 2013, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

blikajicí kontrolka oleje

Příspěvek od dzamal »

zdravim, na focusu TDDI 66kw mi na volnoběh problikává kontrolka oleje, at je motor studený nebo teplý. když otáčky zvednu nad 2000 tak svítí v kuse, vyměnil sem čidlo oleje a problém přetrvává. když budu měřit tlak oleje, kolik by mi to mělo ukazovat, děkuji za rady
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5735
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

nad 2000ot max5bar
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
dzamal
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 lis 2013, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od dzamal »

muže být vadné čerpadlo, nebo přicpaný sací koš??
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

ROMEK píše:nad 2000ot max5bar
Myslíš za tepla nebo u studenýho motoru?

Za studena klidně 6-7
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
dzamal
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 lis 2013, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od dzamal »

ROBIG píše:
ROMEK píše:nad 2000ot max5bar
Myslíš za tepla nebo u studenýho motoru?

Za studena klidně 6-7
jo, v tom je taky rozdil, a kolk ma byt na volnoběh??
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

dzamal píše:
ROBIG píše:
ROMEK píše:nad 2000ot max5bar
Myslíš za tepla nebo u studenýho motoru?

Za studena klidně 6-7
jo, v tom je taky rozdil, a kolk ma byt na volnoběh??
rozdíl je v hustotě oleje
běžně je rozdíl při stejných otáčkách studený a teplý olej až 2 bar



Nastartovat motor (teplota motorového oleje min. 80°C).

Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa (1,0 bar)

Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa (2,0 bar)

Jestliže není požadovaných hodnot dosaženo:

Vadné olejové čerpadlo nebo přetlakový ventil v držáku olejového filtru.

Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit 0,7 MPa (7,0 bar). V opačném případě vyměnit držák olejového filtru s přetlakovým ventilem.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
dzamal
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 lis 2013, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od dzamal »

ROBIG píše:
dzamal píše:
ROBIG píše: Myslíš za tepla nebo u studenýho motoru?

Za studena klidně 6-7
jo, v tom je taky rozdil, a kolk ma byt na volnoběh??
rozdíl je v hustotě oleje
běžně je rozdíl při stejných otáčkách studený a teplý olej až 2 bar



Nastartovat motor (teplota motorového oleje min. 80°C).

Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa (1,0 bar)

Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa (2,0 bar)

Jestliže není požadovaných hodnot dosaženo:

Vadné olejové čerpadlo nebo přetlakový ventil v držáku olejového filtru.

Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit 0,7 MPa (7,0 bar). V opačném případě vyměnit držák olejového filtru s přetlakovým ventilem.
tak sem to změřil: na volnoběh mi to ukázalo 0,1 MPa (1,0 bar)
2500 ot/min se tlak zvedl na 0,25 MPa (2,5 bar) a hned klesl na 0,1 MPa (1,0 bar) i po výměně oleje a olejového filtru. bude špatné šerpadlo, nebo přetlakový ventil??
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Dayco »

pozri sa či nemaš prehnutu ol.vanu. pritlačenu ku sac.košu.je tam iba 5-8mm.!!!!!
Odpovědět

Zpět na „Ford“