
Rany od prevodovky pri pridani a ubrani plynu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rany od prevodovky pri pridani a ubrani plynu
Zdravim, posledni dobou se me zacaly nekde jakoby od prevodovky pri jizde pri pridani a ubrani plynu ozyvat takove jakoby kovove rany nebo spis cvaknuti . Jsou zkontrolovany ulozeni motoru a prevodovky, silentbloky na ramenech, spojka je pry taky vporadku. Zvuky se neozyvaji pri prerazovani kdy vlastne spojka ten zaber utlumi ale dela to jen pri jizde napr. na 4 kdy jedu a sundam nohu z plynu "cvak" a zase pridam a ozve se "cvak". Neporadil by nekdo na co se jeste zamerit? Je to na aute Golf 4 TDI 85kw s 6tikvaltem. Dekuju za rady 

Golf IV TDI 85kw Highline
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 úno 2013, 12:00
zhodit filterbox, skontrolovat silentblok a hlinik ci v tom drzia sruby, najlepsie skusit iny silenblok ktory je ok (opticky nemusi byt odtrhnuty ale je unaveny a treba dobre nastavit tie sruby do stredu otvorov).
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Pokud to zlobí při přidání a ubrání plynu, tak to většinou je vykvedlaná reakční vzpěra, pokud teda není někde něco povolené.
Nedávno jsem jí měnil na otcově octávii, má najeto 60 000 km pod kapotou je kindermotor 1.6 75 kw a přesto ta guma v ní byla značně vymačkaná. Dali se nové silentbloky a je klid. Rozdíl mezi novými a vymačkanými byl jen pár milimetrů.
Nedávno jsem jí měnil na otcově octávii, má najeto 60 000 km pod kapotou je kindermotor 1.6 75 kw a přesto ta guma v ní byla značně vymačkaná. Dali se nové silentbloky a je klid. Rozdíl mezi novými a vymačkanými byl jen pár milimetrů.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi