Čert píše:Není vhodný.

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ak jazdí mesto -doporučil by som aj na 10-12tis. km interval. Špecifikácia nemá nič spoločné s číslami 0,5,10, - 30,40.vonRichthofen píše:zůstaň u stejného oleje, což je 5w30, dané specifikace a výměnu zkrať na 15 tis. km.
.vilozx6 píše:Ak jazdí mesto -doporučil by som aj na 10-12tis. km interval. Špecifikácia nemá nič spoločné s číslami 0,5,10, - 30,40.vonRichthofen píše:zůstaň u stejného oleje, což je 5w30, dané specifikace a výměnu zkrať na 15 tis. km.
klasifikacie a špecifikacie sme tu riešili x krátvonRichthofen píše:.vilozx6 píše:Ak jazdí mesto -doporučil by som aj na 10-12tis. km interval. Špecifikácia nemá nič spoločné s číslami 0,5,10, - 30,40.vonRichthofen píše:zůstaň u stejného oleje, což je 5w30, dané specifikace a výměnu zkrať na 15 tis. km.
http://www.petroleum.cz/vyrobky/oleje-m ... ikace.aspx tady je něco o specifikaci motorových olejů
Přesně podle toho bych se řídil, pokud je to do cca 1l/10tkm, zůstal bych u 5W (pokud jezdíš kratší trasy a ne moc "do teplejch krajů, tak tu 30, na letní dovču klidně 40) a pokud to bude víc, tak bych dal klasiku 10W-40 a skoro radši spíš ověřenej levnější na 10-15tkm než "top prémiovej" na 15(+)tkm...delfin píše:Premyslim,jestli to neni zbytecny,ale ted dam asi stejnej a uvidim,jak moc ho bude motor zrat.