ARL BiTURBO (GTP38R)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ARL BiTURBO (GTP38R)
Všechny mé předchozí témata byli zde brány jako nereálné nesmysly i když vše dopadlo skvěle a 100% funkčně. I přez to bych sem chtěl hodil můj další nápad po zástavbě na ARL turbo GT2260VK i po zástavbě 4x4 jsem se rozhodl že stále to není ono co by mi vyhovovalo tudíš bych chtěl Biturbo. A to co nevím nebo si nejsem jist tak je to jaké turbo mam dát do tandemu s GTP38R(7.3 litre). Je mi jasné že to nebude jen tak tam narvat takového šneka jako má GTP38R ale i tak to chci zkusit. Je zde někdo kdo by byl ochoten mi poradit pobavit se o tom semnou? Ne se jen vysmát a mít ,,debilní kecy´´... Děkujiii...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
buď forest, nebo uživatel stříbrnej, ten měl taky v autě (1,9TDI) bi-turbo
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí