el.příhřev kapaliny G3 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

comfor
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2013, 19:51
Bydliště: Havlíčkův Brod

el.příhřev kapaliny G3 TDI

Příspěvek od comfor »

Budu to spouštět vypínačem přes relé ale nevím jestli tam dát ampermetr nebo voltmetr.Zapojení provede kámoš já jen si mám rozmyslet jak to provýst
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nepotřebuješ ani voltmetr ani ampérmetr
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Mates17
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2007, 18:08
Bydliště: Kamenický Šenov

Příspěvek od Mates17 »

jestli to máš origo tak to jednotka spíná mínusem
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2009, 12:12

Příspěvek od dibarbora »

asi by som to dorobil original s riadenim z RJ motora, baterka ti pripadnu sklerozu tak lahko neodpusti, RJ bere do uvahy aj zatazenie altika, ovladat z ruky to bude cista nahoda a ducharina.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
comfor
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2013, 19:51
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od comfor »

Já to budu spínat el.příhřev přes relé a spínač ,takže potřebuju tam dát budík abych věděl jestli mám se rozjet nebo stát na místě bez světel-takže kolik dává altík je nutný -nebo si mám dát voltmetr na baterku ?Stál bych nsa místě ačekal až mi bymi teploměr ukázal aspoň 70 -pak bych teprve jel Já se neptám ze srandy,až se zas ochladí do tý doby to potřebuju mít hotový.řídící jednotku měnit nehodlám a nahrání řídící jednotky provádí okom vým někdo -jiný jetá stojí míň .Mě když je venku nula se na 70 st ohřívá auto jízdou 10 km bez zastávky
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2009, 12:12

Příspěvek od dibarbora »

ked mas aspon spravny altik, tak nom je svorka w z nej riadiacka berie informaciu o zatazeni, tam by sa dal dat v meter. Inak by si potreboval merat prud altika a to ta teda lacnajsie vyjde prerabka na original. Takze jedine merat napatie palubnej siete.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Mates17
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2007, 18:08
Bydliště: Kamenický Šenov

Příspěvek od Mates17 »

já jezdim z ručnim ovládánim už 2roky,a zatim baterka vpohodě,a to jezdim krátký trasi,a nečekám na místě,někdo tam měl těch svýček 6 ataky to šlo
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
comfor
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2013, 19:51
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od comfor »

Stačilo by říct dej tam volmetr a vše mi fakčí -žhavky sou v pohodě jen to řídící jednotka nesepne a už se opakuju dám relé a sepnu to ručně jen potřebuju vidět coto dělá v síti což uvidím na voltmetru a jako dát relé a vypínač plus kontrolku což je pro mě cen pár stovek a zapojí to kámoš kterýmu dám třeba basu piv a jede se
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

kamoš to má tak, že tlačítkem po startu zapne, má to vlastní časovač, který to vypne buď po uplynutí času nebo vypnutí zapalování, plus k tomu má malej termospínač (nebo jak se to jmenuje - malá součástka pevně vyrobená na 70st, připevněná na mezikuse na hadici), který to vypne navíc při dosažení teploty. tvrdil, že součástky do 100Kč
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

já mam svíček 7 :D
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

tak to máš ten držák jako ježka, ne? (LOL)
comfor
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2013, 19:51
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od comfor »

Takže sem objevil voltmetr 90 kč takže vemu dva a jeden si dám na mašinu apak spáchám hned ten ohřev chladící kapaliny
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

comfor píše:Takže sem objevil voltmetr 90 kč takže vemu dva a jeden si dám na mašinu apak spáchám hned ten ohřev chladící kapaliny
A más foto, aby k necemu byl, už sem taky jeden vydel za 100kč tolerance +/- 2V (LOL)
comfor
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2013, 19:51
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od comfor »

digitál červený diplay a je od 2 do 90 volt
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

comfor píše:digitál červený diplay a je od 2 do 90 volt
Tak ten by mel fachčit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“