co dřív: trysky nebo turbo ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

(noteeth)
Naposledy upravil(a) kave66 dne 30 čer 2007, 00:55, celkem upraveno 1 x.
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Dle stylu jízdy
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

jaký turbo z 96 nebo ze 110 ?
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

kave66 píše:jaký turbo z 96 nebo ze 110 ?
Je to na tobě. Já být tebou tak z 96ky jelikož je levnější. Ale jak říkám, je to na tobě. Větší turbo bez úpravy SW je ti stejně na prd. Nejlepší je to ladit jako celek.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

:?
Naposledy upravil(a) kave66 dne 30 čer 2007, 00:55, celkem upraveno 1 x.
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

kave66 píše:jasný že nejlepší je to ladit jako celek,ale neni hned dvacka kmání, co myslíte byl by velke průser dát turbo jezdit třeba měsíc a pak tam vkidnout čipa ?
Nebyl
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

kave66 píše:jasný že nejlepší je to ladit jako celek,ale neni hned dvacka kmání, co myslíte byl by velke průser dát turbo jezdit třeba měsíc a pak tam vkidnout čipa ?
v podstate to nevadi,ale asi to bude hur plnit nez puvodni,
z nizkych otacek bude pomalejsi nastup
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

chiptuning píše:
kave66 píše:jasný že nejlepší je to ladit jako celek,ale neni hned dvacka kmání, co myslíte byl by velke průser dát turbo jezdit třeba měsíc a pak tam vkidnout čipa ?
v podstate to nevadi,ale asi to bude hur plnit nez puvodni,
z nizkych otacek bude pomalejsi nastup

(offtopic)
furlong
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 bře 2006, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: D1 exit 41

Příspěvek od furlong »

Jaké si tam dal nakonec vstřiky ?
Matthew
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 16 říj 2006, 15:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matthew »

764.... Turbo 96kw vcera cip.... Svezl jsem se v tom a jede to moc moc pekne na 66... Ale zadna raketa... uvidime az bude nova spojka... pribude pry jeste +-15% a pak to bude pecka...
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Matthew píše:764.... Turbo 96kw vcera cip.... Svezl jsem se v tom a jede to moc moc pekne na 66... Ale zadna raketa... uvidime az bude nova spojka... pribude pry jeste +-15% a pak to bude pecka...
kdo říkal +/- 15procent?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Spojka? 15% ? Asi těžko!
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

tak to me napada leda by klouzala jaxvina pak bych to chapal (LOL)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

rek bych ze to bylo mysleno tak ze po vymene spojky se jeste upravi soft ;)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

mvolesko píše:rek bych ze to bylo mysleno tak ze po vymene spojky se jeste upravi soft ;)
Asi. Jinak (LOL) (LOL)
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“