2.0 TDI CBAB - hrkanie "skrtiacej" klapky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

2.0 TDI CBAB - hrkanie "skrtiacej" klapky

Příspěvek od milky22 »

Ahojte,

stretol sa niekto s takym akoby hrkotanim skrtiacej klapky? Robi mi to na volnobehu a na 99% zvuk hrkotania pocut zo sacieho potrubia v oblasti tej klapky a EGR ventila.

Motor ma aj taky hrubsi/rapotavejsi zvuk hlavne pri rozbiehani ked je zahriaty, tak ci to nerobi ta klapka. Ale ked mrzlo, bolo dajme tomu -4°C, tak motor siel tichsie ako po zahriati.

Aktualny najazd cca 216 000 km, klapka a EGR boli cistene ultrazvukom asi tak v novembri 2012. Na EGR bolo menene tesnenie (rovno sa menilo aj na klapke) v sebtembri 2013. Pri vymene tesneni boli EGR a klapka zakarbonovane tak normalne.

Na diagnostike ziadne zavady, len ma stve ten zvuk motora.

Dakujem za nazory.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ano to je normální pomůže jen výměna sání
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

vymena sania ci len klapky?
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sání i s klapkama
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Tu je link na video s tym zvukom hrkania:

http://www.youtube.com/watch?v=LJGiWl8cr3w
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je ale žentour, nedivím se Ti, že Tě to sere. Toto zase ojebali, když to klepe tak "brzo".
nepropadat panice...
beton
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 20 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od beton »

mohol by niekto dat VW cislo toho sania s klapkami

dik...
vw golf IV ASZ Variant
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

No na moj motor by to malo byt toto:

Obrázek

Neviem ci v tom potrubi su este nejake klapky. Nech sa vyjadria odbornici :)
Naposledy upravil(a) milky22 dne 06 bře 2014, 15:18, celkem upraveno 1 x.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

myslím že 03L 129 711E
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Opravil som obrazok z ETKY co som daval v prispevku vyssie. Ano, je to 03L 129 711E.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Tak nasiel som pekny postup ako sa to vsetko demontuje:

http://www.myturbodiesel.com/wiki/intak ... di-engine/

na poslednej fotke dole vidno pekne tie klapky.

Chcel by som sa spytat, ci mozem na vyskusanie odpojit konektor aby klapky neboli ovladane a ist sa previezt, ci sa nieco zmeni. Predpokladam, ze ostanu stale otvorene. Kedze ten blby zvyk pocut hlavne pri rozbiehani kedy su klapky zavrete (podla popisu v tom linku).


Pocitam s hlasenim chyby, tu by som potom zmazal s diagnostikou. Len ci tym nieco neposkodim.

Vdaka.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

nepoškodíš nic akorát auto nebude tak svižné.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bude to klapkat pořád včera jsem je měnil nic na tom nejni ale když to demontuješ poznáš že ti ještě teče olej z EGR klapky takže si ji rovnou dáš taky...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Ladas píše:bude to klapkat pořád včera jsem je měnil nic na tom nejni ale když to demontuješ poznáš že ti ještě teče olej z EGR klapky takže si ji rovnou dáš taky...
Aky to malo prejav pocas jazdy? Hlavne rozbeh na 1 a 2, tiez to rapcalo?
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

podobný vynález byl třeba i na 2,2dci od francouzů-když se to vylámalo,tak byl klid.

nezkoušel to někdo i tohoto motoru?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“