2.0 TDI CBAB - hrkanie "skrtiacej" klapky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDI CBAB - hrkanie "skrtiacej" klapky
Ahojte,
stretol sa niekto s takym akoby hrkotanim skrtiacej klapky? Robi mi to na volnobehu a na 99% zvuk hrkotania pocut zo sacieho potrubia v oblasti tej klapky a EGR ventila.
Motor ma aj taky hrubsi/rapotavejsi zvuk hlavne pri rozbiehani ked je zahriaty, tak ci to nerobi ta klapka. Ale ked mrzlo, bolo dajme tomu -4°C, tak motor siel tichsie ako po zahriati.
Aktualny najazd cca 216 000 km, klapka a EGR boli cistene ultrazvukom asi tak v novembri 2012. Na EGR bolo menene tesnenie (rovno sa menilo aj na klapke) v sebtembri 2013. Pri vymene tesneni boli EGR a klapka zakarbonovane tak normalne.
Na diagnostike ziadne zavady, len ma stve ten zvuk motora.
Dakujem za nazory.
stretol sa niekto s takym akoby hrkotanim skrtiacej klapky? Robi mi to na volnobehu a na 99% zvuk hrkotania pocut zo sacieho potrubia v oblasti tej klapky a EGR ventila.
Motor ma aj taky hrubsi/rapotavejsi zvuk hlavne pri rozbiehani ked je zahriaty, tak ci to nerobi ta klapka. Ale ked mrzlo, bolo dajme tomu -4°C, tak motor siel tichsie ako po zahriati.
Aktualny najazd cca 216 000 km, klapka a EGR boli cistene ultrazvukom asi tak v novembri 2012. Na EGR bolo menene tesnenie (rovno sa menilo aj na klapke) v sebtembri 2013. Pri vymene tesneni boli EGR a klapka zakarbonovane tak normalne.
Na diagnostike ziadne zavady, len ma stve ten zvuk motora.
Dakujem za nazory.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
No na moj motor by to malo byt toto:

Neviem ci v tom potrubi su este nejake klapky. Nech sa vyjadria odbornici

Neviem ci v tom potrubi su este nejake klapky. Nech sa vyjadria odbornici
Naposledy upravil(a) milky22 dne 06 bře 2014, 15:18, celkem upraveno 1 x.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
Tak nasiel som pekny postup ako sa to vsetko demontuje:
http://www.myturbodiesel.com/wiki/intak ... di-engine/
na poslednej fotke dole vidno pekne tie klapky.
Chcel by som sa spytat, ci mozem na vyskusanie odpojit konektor aby klapky neboli ovladane a ist sa previezt, ci sa nieco zmeni. Predpokladam, ze ostanu stale otvorene. Kedze ten blby zvyk pocut hlavne pri rozbiehani kedy su klapky zavrete (podla popisu v tom linku).
Pocitam s hlasenim chyby, tu by som potom zmazal s diagnostikou. Len ci tym nieco neposkodim.
Vdaka.
http://www.myturbodiesel.com/wiki/intak ... di-engine/
na poslednej fotke dole vidno pekne tie klapky.
Chcel by som sa spytat, ci mozem na vyskusanie odpojit konektor aby klapky neboli ovladane a ist sa previezt, ci sa nieco zmeni. Predpokladam, ze ostanu stale otvorene. Kedze ten blby zvyk pocut hlavne pri rozbiehani kedy su klapky zavrete (podla popisu v tom linku).
Pocitam s hlasenim chyby, tu by som potom zmazal s diagnostikou. Len ci tym nieco neposkodim.
Vdaka.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
bude to klapkat pořád včera jsem je měnil nic na tom nejni ale když to demontuješ poznáš že ti ještě teče olej z EGR klapky takže si ji rovnou dáš taky...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!