Výměna brzdových destiček

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od blefa »

TDIfun píše:
l3030 píše:takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
to je logicke. Jedna se po teoreticke vypocitane zaneseni kolik to sezralo prumerne nafty a kolik u ni z vypalenych sazi zustane teoreticky popela ve filtru. Da se dle.toho i krasne poznat umotane auto. Vychazi to 60g cca 200tis km pri prumeru 6.3 l
Ten údaj se po stočení automaticky sám nedopočte a neupraví?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

blefa píše:
TDIfun píše:
l3030 píše:takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
to je logicke. Jedna se po teoreticke vypocitane zaneseni kolik to sezralo prumerne nafty a kolik u ni z vypalenych sazi zustane teoreticky popela ve filtru. Da se dle.toho i krasne poznat umotane auto. Vychazi to 60g cca 200tis km pri prumeru 6.3 l
Ten údaj se po stočení automaticky sám nedopočte a neupraví?
Po stočení KM, rozhodně ne, musel by někdo před tebou měnit DPF, nebo to upravit zvlášť.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

...
Naposledy upravil(a) nogis dne 23 dub 2015, 04:59, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 468
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

nogis píše:konečně jsem se k tomu dostal a DPF je vymlácený. třeba to někomu pomůže ;)
díky všem
No, to jsem zvědavý jak se k tomu postaví prodejce.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

...
Naposledy upravil(a) nogis dne 23 dub 2015, 05:00, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

jen tak na ně, kurvy špatný, prodat cokoli, to jim jde!! držím ti palce!
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Bud rád že to vyndal už někdo před tebou a že to máš bez práce (LOL)
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 468
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

Jirka. píše:Bud rád že to vyndal už někdo před tebou a že to máš bez práce (LOL)
Otázka je, co bude, když pojede do německa. Pokud mu to tam v nějaké zelené zóně náhodně zkontrolují, tak pokuta asi bude mastná.(už to tu někde proběhlo) Někdy v budoucnu na STK asi problém bude. Pokud si to člověk udělá sám, tak je to jeho volba a jde do toho rizika. Když to koupí s předpokladem že to tam je a ono ne, je to průser.
FIKY
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 01 zář 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od FIKY »

Zdravím, nevíte náhodou jaké přijatelné hodnoty tlaku mají být před filtrem a za filtrem DPF na volnoběh, je jasné že to záleží na zaplnění. díky
VW Passat 2.0TDI,103kW,BMP
Octavia 1.9 TDi, 66kW
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Kde sa dá skontrolovať diferenčný tlak pred DPF vo VCDS?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
FIKY
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 01 zář 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od FIKY »

tuším kanál 067
VW Passat 2.0TDI,103kW,BMP
Octavia 1.9 TDi, 66kW
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Koupil jsem O2 motor BLS. Dá se z těchto fotek usoudit, jestli je DPF funkční nebo ne ?

Obrázek
Vytřel jsem výfuk hajzlpapírem a byl plný sazí... Ani nebylo potřeba nějak moc tlačit.
Obrázek
No a výfuk se nezdá být teda moc čistý...
Obrázek

Ještě mě bylo řečeno, že filtr před prodejem prošel regenerací... Aby to nebyla totální regenerace.... :?
Naposledy upravil(a) borelli dne 13 dub 2014, 07:03, celkem upraveno 3 x.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Na 95% je vonku :)

Funkčný DPF

Obrázek
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Díky za rychlou reakci vč. fotky... Hm, tak dobrý no, teď jen, jestli zvýší pozornost STK na DPF a je to v řiti. No nic, jednu výhodu to má... zanášet se asi nebude ku*va...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od blefa »

Ja mam na tom vejfuk podobne, teda co jsem to kontroloval asi pred 40 tkm, DPF tam je, uz ale asi nechyta ty saze tak dobre. Ale jinak zadnej problem.. 2.0tdi bmp a jezdim 60 - 70% mesto
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“