"Tajný" vypínač -schéma zapojení na 1.8T
Moderátoři: šulda, Moderátoři
"Tajný" vypínač -schéma zapojení na 1.8T
Nemáte tady někdo schéma nebo aspoň postup zapojední "tajného" vypínače na 1.8T, na který relé se to napojuje, aby motor nenaskočil..??
Na TDi rotačce co vim, tak je to na relé 109, ale nevim, jestli je to to samý i na tomhle motoru.
Jedná se o 1.8T 132kW v Octavii RS.
Díky moc za rady.
Na TDi rotačce co vim, tak je to na relé 109, ale nevim, jestli je to to samý i na tomhle motoru.
Jedná se o 1.8T 132kW v Octavii RS.
Díky moc za rady.
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 249
- Registrován: 14 led 2011, 18:31
- Bydliště: ostrava
To bude protazenej ksicht az to jednou nejaka jednotka nepobere
[/quote]
proč by to jednotka neměla pobrat
chceš mi tvrdit že auta sou navržený tak že po přerušení pojistky jim odejde náká ŘJ
já už pár vypínačů na různých autech udělal a nikdy žáden problém naposled 4 roky stará okta 1.9tdi 77kw a stále jezdí

proč by to jednotka neměla pobrat


já už pár vypínačů na různých autech udělal a nikdy žáden problém naposled 4 roky stará okta 1.9tdi 77kw a stále jezdí

Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Známej má na G IV AGR vypínač na relé 109 taky, zapne vždy klíč, žhavení nesvítí, pak zapne tlačítko, nikdy nevypíná za jízdy a podobně
Už to tam má co to koupil cca 7 let a v poho. Ale chápu že citlivost elektroniky to muže někdy odpálit a stojíš.

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

Re: "Tajný" vypínač -schéma zapojení na 1.8T
Sis to měl nechat chipnout od APR. Ty nabízej chip s možností zamknutí jednotky. Auto naskočí až po naťukání bezpečnostního kódu přes páčku tempomatu. Bez toho by nikdo neodjel, i kdyby měl tvoje klíčeP.e.p.i.n píše:Nemáte tady někdo schéma nebo aspoň postup zapojední "tajného" vypínače na 1.8T, na který relé se to napojuje, aby motor nenaskočil..??
Díky moc za rady.

-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23 lis 2014, 09:36
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4990
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: "Tajný" vypínač -schéma zapojení na 1.8T
Ale ty co to montovali,vědí jak na to.Hudy píše:Sis to měl nechat chipnout od APR. Ty nabízej chip s možností zamknutí jednotky. Auto naskočí až po naťukání bezpečnostního kódu přes páčku tempomatu. Bez toho by nikdo neodjel, i kdyby měl tvoje klíčeP.e.p.i.n píše:Nemáte tady někdo schéma nebo aspoň postup zapojední "tajného" vypínače na 1.8T, na který relé se to napojuje, aby motor nenaskočil..??
Díky moc za rady.
Zloděj když přijde na "DODO"zabezpečení,spolehlivě uteče.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené