Po nastartování bíle kouří a třese se auto

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Po nastartování bíle kouří a třese se auto

Příspěvek od Lu82 »

Ahoj měl jsem problém praskle těsnění pod hlavou a vlivem špatné nafty taky došlo k detonaci a popraskání pístních kroužku a zničení vstřiku (hold měli kurby naftu něčím řízlou to snad ani nechťejte vidět co jsme vysáli z nádrže). no ale abych se vrátil k problému auto prostě po delším stáni když jsem auto natočil tak strašně hulilo (bílo modře a celý se klepalo) po cca 5minutach to ustálo až do doby než se motor posral uplné.
Teď na motoru komplet repase hlavy = vše nové + stažená hlava, veškere těsnění nové. pístní kroužky všechny nové, naplně nové, filtry nové, nové trysky s764, kompletne vyčištěna nádrž včetně plováku. seřizen předvstřik.
No a po opravě ten stejny problem auto chytne nabrnk ale prostě když den stojí tak hulí a klepe se. co ještě pořešit??

jinak je to ALH
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

To by me zajimalo cim to meli riznuty...lil sem hodne michanych sajrajtu do auta a nikdy problem,natoz takovyto.proto sem zvedavej
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

To by me zajimalo cim to meli riznuty...lil sem hodne michanych sajrajtu do auta a nikdy problem,natoz takovyto.proto sem zvedavej
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

cim to bylo rizly nevim ale nafta maze a tohle po nafte jen lechce zapachalo a na prstech se vyparovala, bublalo to a bylo to kalny. kazdopadne mne to ze vsim vsudy vyslo na 20tisic
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A jak naskočila komprese po opravě, už je jí dost?
nepropadat panice...
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

u bráchovo znamí u fordu tdci podobný příběh natankovala popojela asi 3-4 km a šlus co jsme vytáhli z nádrže přípomínalo mlíko s lehkou příměsí nějakého černého dehtu každopádně vstřikovací čerpadlo na padrť .
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

komprese ja naprosto v poradku. ma nekdo nejakou radu?
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

nelíta kolecko na klice ?
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

jaky kolečko na klice? Nemůže to zpusobovat nedosatek nafty po startu?
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

to zkus na flasku
l.pulchart
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 18 lis 2009, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Kladno

Příspěvek od l.pulchart »

měl sem podobný případ a po dlouhem hledání sem našel ohlou ojnici
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

ojnice byli venku takze jsou urcite ok, hlavne by to delalo porad a ne jen cca minutu po nastartovani a to jeste kdyz auto stoji minimalne pul dne.
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já teď ladil čerpadlo mechanické, protože majitel točil šroubem nafty, aby to víc jelo i když mu říkám, máš ucpaný přívod od nádrže, protože tam leješ sračky od vypouštěčů kombajnů...Taky že jo,nádrž se vyčistila a po ránu se "moc nafty" projevovalo tak, že motor chytil, ale šel jako brambory a kouřil..Ale stačila chvilka a byl pokoj. Motor nestačil zastudena sežrat více nafty a kuckal. Nic se nesmí přehánět, ani montáž větších trysek není ku prospěchu... :)
nepropadat panice...
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

nádrž jsme vyčistily kompletně a trysky 764 už tam mám 3roky akorat teď sem dal nový protože ty původni 764 byli KO, to s tím kouřením a klepánim začlo dělat před opravou motoru a děla pořád ale už podstatně míň.

Ten šroub na přidáni nafty je kde? že bych zkusil ubrat, ale jsem si jistej že jsem snim nikdy netočil neboť o něm nevím :)
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já mluvil o mech. čerpadle, tam to jde..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“