Je to vůbec možné???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a keď niekto nepredbehne, aspoň by dal iným príležitosť..častokrát už mám pocit že v kolóne sú všetci navzájom prepojený metrovým lanom..
prípad z týždňa, hoodne dlohá kolóna, vyrazil som dopredu, obechnem 5-6áut a chcel som sa ešte bezpečne zaradiť -už mi niekto iššiel oproti, tak som spomalil, dal smerovku ale tá dodávka držala tú mertovú vzdialenosť, troška som potiahol volant smerom k nemu naznačiť že to myslým vážne, no sral na mňa... tak som na poslednú chvýlu dobrzdil a zaradil sa zaňho
ináč som tiež veľmy kludný, tažko ma nahnevať(neznášám arogantných vodičov, nech sa každí zamyslý koľkokrát on sám tiež pochybil), no toto bolo jednoznačne vedomá ignorácia a ohrozovanie
prípad z týždňa, hoodne dlohá kolóna, vyrazil som dopredu, obechnem 5-6áut a chcel som sa ešte bezpečne zaradiť -už mi niekto iššiel oproti, tak som spomalil, dal smerovku ale tá dodávka držala tú mertovú vzdialenosť, troška som potiahol volant smerom k nemu naznačiť že to myslým vážne, no sral na mňa... tak som na poslednú chvýlu dobrzdil a zaradil sa zaňho
ináč som tiež veľmy kludný, tažko ma nahnevať(neznášám arogantných vodičov, nech sa každí zamyslý koľkokrát on sám tiež pochybil), no toto bolo jednoznačne vedomá ignorácia a ohrozovanie
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
No, každý může mít tento problém a bezpečnost především..Když to někdo přežene, přece nebudu dělat mrtvého brouka , ale uhnu mu , aby se zařadil..Tak by to mělo být, pokud mne nezažene při předjíždění úplně do strouhy, neřeším to. Ale je to taky o tom, že to někdo neunese, já když vidím buchar, tak mu prostě uhnu, to je slušnost, nebudu Trabantem blokovat Porsche..Na druhou stranu mě nasere, když jedu se sajdou a blb mě předjíždí, že mi málem chytne za loket..Je to o lidské úrovni, kdo jí nemá , nic nepomůže..
nepropadat panice...
akože nebezpečná situácia to nebola, chcel som sa zaradiť keď ešte oprotiidúcý bolo hodne ďaleko(celú kolónu by som stihol len fakt natesno, či vôbec -situáciu 3 vedla seba radšej nechcem..) a mal som čas počkať jeho reakciu, len tak ma to napadlo ako si spomenul tvorcov kolóny, ako ďalší príklad na -nestaranie sa o to čo sa deje okolo neho
konkrétne na bicykli mi raz predbiehajúcý autobus chytil kormaň(ak by to bola harmonika, tak ma bere sosebou do prvej lavotočivej zákruty
)
konkrétne na bicykli mi raz predbiehajúcý autobus chytil kormaň(ak by to bola harmonika, tak ma bere sosebou do prvej lavotočivej zákruty
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
SnakeSK:
Nebudu se s tebou hadat je mi to v celku jedno.
Nevim jak u vas, ale u nas je kouzelna formulka § 17.
(5) Řidič nesmí předjíždět
a) nemá-li před sebe rozhled na takovou vzdálenost, která je nutná k bezpečnému předjetí,
b) jestliže by se nemohl bezpečně zařadit před vozidlo nebo vozidla, která hodlá předjet,
c) jestliže by ohrozil nebo omezil protijedoucí řidiče nebo ohrozil jiné účastníky provozu na pozemních komunikacích,
atd...
Nebudu se s tebou hadat je mi to v celku jedno.
Nevim jak u vas, ale u nas je kouzelna formulka § 17.
(5) Řidič nesmí předjíždět
a) nemá-li před sebe rozhled na takovou vzdálenost, která je nutná k bezpečnému předjetí,
b) jestliže by se nemohl bezpečně zařadit před vozidlo nebo vozidla, která hodlá předjet,
c) jestliže by ohrozil nebo omezil protijedoucí řidiče nebo ohrozil jiné účastníky provozu na pozemních komunikacích,
atd...
Bylo nebylo, za devatero horami a ... a tak podobně, prostě na konci minulého století a začátkem tohoto, ještě před tím, než Západní Evropa přešla na Euro, jezdili tihle turisti v zimní sezoně v kolonách dlouhých desítky aut.
Jezdilo jich stovky, možná tisíce sem a tam a pak zase zpátky a všichni jeli max 40km/hod a jak husy na provázku.
To se jinak než vynuceným děláním místa mezi nimi předjíždět nedalo.
Jezdilo jich stovky, možná tisíce sem a tam a pak zase zpátky a všichni jeli max 40km/hod a jak husy na provázku.
To se jinak než vynuceným děláním místa mezi nimi předjíždět nedalo.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
toš takové mám nejradši, zatáčka nezatáčka horizont nehorizont letí v levém a spoléhají na to že ostatní to za ně budou řešit a pouštět je.
v i nterpretaci vyhlášky jistě nebude, že mám před sebou držet místo pro vola co začne předjíždět 5 aut za mnou, a nemá na to/neumí to...
super je když takovému uhnu, málem je z toho nehoda, člověk na něj zatroubí a podobně a debil po 300m udělá to samé znova a vytlačuje někoho dalšího.
vytáhnout z auta, dát přes hubu a hotovo, už jsem takových pár z auta za ty roky vyndal (na přeshubu nedošlo ), byli tak vyhukaní že ani nevěděli co říct a jak své chování zdůvodnit... protože jsou frajeři akorát za volantem
jinak martincv to napsal zcela jasně. čili je jasné na čí straně je chyba
v i nterpretaci vyhlášky jistě nebude, že mám před sebou držet místo pro vola co začne předjíždět 5 aut za mnou, a nemá na to/neumí to...
super je když takovému uhnu, málem je z toho nehoda, člověk na něj zatroubí a podobně a debil po 300m udělá to samé znova a vytlačuje někoho dalšího.
vytáhnout z auta, dát přes hubu a hotovo, už jsem takových pár z auta za ty roky vyndal (na přeshubu nedošlo ), byli tak vyhukaní že ani nevěděli co říct a jak své chování zdůvodnit... protože jsou frajeři akorát za volantem
jinak martincv to napsal zcela jasně. čili je jasné na čí straně je chyba
Je to trochu jako když buran jako já jede /zrovna dnes/po Praze, nebýt slušných lidí, tak tam bloudím ještě teď. Jedu za kolegou, který ví kam a nesmím jej ztratit, jinak zabloudím, takže dělám guláš, přejíždím z pruhu do pruhu apod. Někdo mi ukáže že jsem idiot, což nevylučuji, druhý uhne a myslí jeď burane..Taky má pravdu, mám raději toho druhého... 
nepropadat panice...
Já osobně spíše předjíždm a dokážu ocenit, když mě jako rychlejšího pustí. Zas na oplátku, když se na mě nikdo nelepí nebo mě nehrožuje, pouštim zase já rychlejší auto. Ale nejvíc kvetu, když jede někdo po městě 20 a nebo po okrskách celou dobu 60-70 a do sebemenší zatáčky stojí na brzdách.. Už sem musel jednou zastavit na placu u silnice, vychcat se a vydejchat to, abych neudělal nějakou píčovinu..
§ 17 (2) Vodič motorového vozidla je povinný dodržiavať za vozidlom idúcim pred ním takú vzdialenosť, aby sa predchádzajúce vozidlo mohlo pred neho bezpečne zaradiť.
ináč martin máš aj ty pravdu, nedá sa spoliehať na to že ťa pustia(pre istotu treba nájsť miesto kde v prípade ignorantsva niekoho... sa dá zaradiť)
zapol smerovku, čakal 3-5sekúnd, troška sa knemu priblížil, čakal ďalšie 2sekundy, potom posunul sa dozadšie o 20metrov a bezpečne zaradil sa pred slušného vodiča, bez toho aby hocikto musem unúť či spomaliť - vici môžeš povedať čo csceš, ale podla mňa je tot úplne v poriadku, vôbec nikoho som týmto neohrozoval, dokonca ani neobmedzoval, ak by si chcel za toto "dát přes hubu" tak...
ináč martin máš aj ty pravdu, nedá sa spoliehať na to že ťa pustia(pre istotu treba nájsť miesto kde v prípade ignorantsva niekoho... sa dá zaradiť)
zapol smerovku, čakal 3-5sekúnd, troška sa knemu priblížil, čakal ďalšie 2sekundy, potom posunul sa dozadšie o 20metrov a bezpečne zaradil sa pred slušného vodiča, bez toho aby hocikto musem unúť či spomaliť - vici môžeš povedať čo csceš, ale podla mňa je tot úplne v poriadku, vôbec nikoho som týmto neohrozoval, dokonca ani neobmedzoval, ak by si chcel za toto "dát přes hubu" tak...
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Vici>> Místa kam nevidím jsou jasný ale na úseku kde vidím dost daleko na to abych předjel třeba 4 auta ze sedmi co jedou 60 - 70 za sebou jako husy jen proto že prostě nepředjíždí a sou na sobě nalepení jak buzeranti a nepustí tě mezi sebe tak ty bys měl tahat ven z auta protože omezujou jiný a jsou nebezpečný. Tohle je bohužel jen jedna z mála z neřestí našich řidičů.
Další velice podobná je pravidlo zipu.
alni, Thomy, jericho-3 asi tak
A vůbec to není OT páč i tohle má velikej vliv na spotřebu, a ne jen nafty
Další velice podobná je pravidlo zipu.
alni, Thomy, jericho-3 asi tak
A vůbec to není OT páč i tohle má velikej vliv na spotřebu, a ne jen nafty

Člověk se pořád učí.
alni: precti si to cely a poradne, a neklam tu ostatni § 19
Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg, jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 10 m, a zvláštního vozidla) musí mimo obec zachovávat za vozidlem jedoucím před ním takovou vzdálenost, aby se předjíždějící vozidlo mohlo před něj bezpečně zařadit; to neplatí, připravuje-li se k předjíždění, při předjíždění a při souběžné jízdě.
U nas to co jsi psal neplati asi to bude specialitka SK
Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg, jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 10 m, a zvláštního vozidla) musí mimo obec zachovávat za vozidlem jedoucím před ním takovou vzdálenost, aby se předjíždějící vozidlo mohlo před něj bezpečně zařadit; to neplatí, připravuje-li se k předjíždění, při předjíždění a při souběžné jízdě.
U nas to co jsi psal neplati asi to bude specialitka SK
To už je slovíčkaření, ale podle mě když někomu znemožníš se zařadit, tak je to braný jako bránění v předjíždění a to je prosím pěkně za 6 bodíků a tučnou pokutu.. A když už jsme u toho - bezpečná vzdálenost je určitě větší než na jedno auto (beru 90km/h)
a navíc ještě taková perlička:
Překážení rychlejším
"Pokud jedou všechny pruhy stejně rychle, musí řidič jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit rychleji jedoucím vozidlům. To platí i v případě, že řidič jede v levém pruhu maximální povolenou rychlostí! Současně platí, že řidič nesmí omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním."
a navíc ještě taková perlička:
Překážení rychlejším
"Pokud jedou všechny pruhy stejně rychle, musí řidič jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit rychleji jedoucím vozidlům. To platí i v případě, že řidič jede v levém pruhu maximální povolenou rychlostí! Současně platí, že řidič nesmí omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním."