kompresni tlak tdi pd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kompresni tlak tdi pd
Prosím porade někdo jaký má být kompresni tlak u tdi pd 96 kw(asz) nemohu to najít.našel jsem pouze na rotačku a nevím zda je to stejné nebo ne. tam je uvedeno ,že nový 32baru a špatný že je pod 20baru a rozdíl mezi válci nesmí být větší než 3bary.děkuji za pomoc. 
Ok a diky za pomoc.v pondeli musim zmerit tlaky a taky tlak oleje.nejak se mi nezda chod motoru.po delsim stani (cca 4-5 hodin) to huli sedo fialove a smrdi nespalenou naftou.starty jsou cice v poho ale tak minutu to nema tah jak kdyby neslo turbo.turbo po repasy a dle vag je to dobry.a klepe jak kdyz nema nahore olej.hlava je menena a motor ma dle budiku 200000 ale myslim si ze ma tak o sto vic nebo nekdo neresil olej co by tam mel byt , protoze byla ta puvodni hlava vevnitr uplne cerna od usazenyho oleje(spis jak zspeceny olej) 
Ok a diky za pomoc.v pondeli musim zmerit tlaky a taky tlak oleje.nejak se mi nezda chod motoru.po delsim stani (cca 4-5 hodin) to huli sedo fialove a smrdi nespalenou naftou.starty jsou cice v poho ale tak minutu to nema tah jak kdyby neslo turbo.turbo po repasy a dle vag je to dobry.a klepe jak kdyz nema nahore olej.hlava je menena a motor ma dle budiku 200000 ale myslim si ze ma tak o sto vic nebo nekdo neresil olej co by tam mel byt , protoze byla ta puvodni hlava vevnitr uplne cerna od usazenyho oleje(spis jak zspeceny olej) 
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
1,9 Tdi PD rv.2005 motor BJB.Najeto 180Tkm.Vyměněna váha,rozvody,odpojený kat,vyčištěný koš v nádrži,vyměnění tandémové čerpadlo,zaslepený egr,nová váčka,nové hydrozdvihy,přetěsněny vstřiky.CCa od 2000 do 2700 lehké škubání(vibrování)Auto táhne do 3 tisíc maximálka 160 někdy se zadaří 180.km-hPo čipu nejelo vůbec.
Slabá akcelerace pry jede na 70procent a nezahulí a nesmrdí ani za studena at mu šlapnu po krku nebo podřadím.Tlaky prní 2 válce 28 řetí 20 a čtvrtý18.Tak asi proto mi to nejede,ale proč to nesmrdí nežere olej prostě mám s tím v takovém stavu ujeto za 2 roky 30tkm a auto je beze změn
Slabá akcelerace pry jede na 70procent a nezahulí a nesmrdí ani za studena at mu šlapnu po krku nebo podřadím.Tlaky prní 2 válce 28 řetí 20 a čtvrtý18.Tak asi proto mi to nejede,ale proč to nesmrdí nežere olej prostě mám s tím v takovém stavu ujeto za 2 roky 30tkm a auto je beze změn
Tak proč si to neřešil hned?
Ty tlaky jsou špatný..může to jít přes ventily,nebo přes kroužky pryč..v obou případech by to ten olej mělo žrát a auto kouřit..Pokud ti to teda nefouká někde kolem žhaviček, nebo jinou netěsností..každopádně je to blě..hlavu dolu, přetěsnit,shlídnout ventily, případně vyměnit..
Ty tlaky jsou špatný..může to jít přes ventily,nebo přes kroužky pryč..v obou případech by to ten olej mělo žrát a auto kouřit..Pokud ti to teda nefouká někde kolem žhaviček, nebo jinou netěsností..každopádně je to blě..hlavu dolu, přetěsnit,shlídnout ventily, případně vyměnit..
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Protože nás nenapadlo že to může být tlakama.Až jsem se dozvěděl od bývalého majitele že do toho nasypal před prodejem 65tisíc nová hlava,vstřiky.Což já tam nemám ani novou hlavu a 3 vstřiky jsou stejné 4tý je jiný.Tak že mi vybrakovali v bazaru v Uherském Brodu bud to celý motor nebo jen hlavu se vstřikama ptže jsem měnil váčku a hydra.A nikdo mi neřekl jsou to tlaky změř je.Víš?No už to mohlo být dávno udělané nebo se to ani dělat nemuselo,kdyby někteří takzvaní lidé nebyli Kur.y. A nebrakli mi to než jsem se o to začal zajímat,hlídal jsem si ttiž jen kilometry toto nas nenapadlo ani ve snu.Tak že auto Z Uh.Brodu NEBRA


Já nerozumím tomu, proč by auto, které nemá kompresní tlaky, mělo žrát olej??? Mohl by mi to někdo (třeba Woko_O) vysvětlit? Jakou souvislost má netěsný spalovací prostor se spotřebou oleje???
Já si odpovím sám: Samozřejmě je to holý nesmysl a mystifikace. To, že motor má horší kompresní tlaky, vůbec nemusí znamenat, že musí žrát olej. To je kravina jak barák. Pokud v důsledku nějaké mizerné nafty jsou zapečené tlakové pístní kroužky (pro pitomce jsou to ty úplně nahoře u dna), nebude to mít na spotřebu oleje absolutně žádný vliv, protože tlakové kroužky nemají s olejem vůbec nic společného. Stejně tomu bude i v případě, když se kompresní tlak bude ztrácet netěsnými ventily.
Já si odpovím sám: Samozřejmě je to holý nesmysl a mystifikace. To, že motor má horší kompresní tlaky, vůbec nemusí znamenat, že musí žrát olej. To je kravina jak barák. Pokud v důsledku nějaké mizerné nafty jsou zapečené tlakové pístní kroužky (pro pitomce jsou to ty úplně nahoře u dna), nebude to mít na spotřebu oleje absolutně žádný vliv, protože tlakové kroužky nemají s olejem vůbec nic společného. Stejně tomu bude i v případě, když se kompresní tlak bude ztrácet netěsnými ventily.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40