kompresni tlak tdi pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
milda1986
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 pro 2013, 07:32
Odpovědi: 0

kompresni tlak tdi pd

Příspěvek od milda1986 »

Prosím porade někdo jaký má být kompresni tlak u tdi pd 96 kw(asz) nemohu to najít.našel jsem pouze na rotačku a nevím zda je to stejné nebo ne. tam je uvedeno ,že nový 32baru a špatný že je pod 20baru a rozdíl mezi válci nesmí být větší než 3bary.děkuji za pomoc. :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10353
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To je stejné i pro PD.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Já mám u ARL zrepasovanou hlavu a mám 33,33,34,33 :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
milda1986
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 pro 2013, 07:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od milda1986 »

Ok a diky za pomoc.v pondeli musim zmerit tlaky a taky tlak oleje.nejak se mi nezda chod motoru.po delsim stani (cca 4-5 hodin) to huli sedo fialove a smrdi nespalenou naftou.starty jsou cice v poho ale tak minutu to nema tah jak kdyby neslo turbo.turbo po repasy a dle vag je to dobry.a klepe jak kdyz nema nahore olej.hlava je menena a motor ma dle budiku 200000 ale myslim si ze ma tak o sto vic nebo nekdo neresil olej co by tam mel byt , protoze byla ta puvodni hlava vevnitr uplne cerna od usazenyho oleje(spis jak zspeceny olej) :-)
milda1986
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 pro 2013, 07:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od milda1986 »

Ok a diky za pomoc.v pondeli musim zmerit tlaky a taky tlak oleje.nejak se mi nezda chod motoru.po delsim stani (cca 4-5 hodin) to huli sedo fialove a smrdi nespalenou naftou.starty jsou cice v poho ale tak minutu to nema tah jak kdyby neslo turbo.turbo po repasy a dle vag je to dobry.a klepe jak kdyz nema nahore olej.hlava je menena a motor ma dle budiku 200000 ale myslim si ze ma tak o sto vic nebo nekdo neresil olej co by tam mel byt , protoze byla ta puvodni hlava vevnitr uplne cerna od usazenyho oleje(spis jak zspeceny olej) :-)
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

1,9 Tdi PD rv.2005 motor BJB.Najeto 180Tkm.Vyměněna váha,rozvody,odpojený kat,vyčištěný koš v nádrži,vyměnění tandémové čerpadlo,zaslepený egr,nová váčka,nové hydrozdvihy,přetěsněny vstřiky.CCa od 2000 do 2700 lehké škubání(vibrování)Auto táhne do 3 tisíc maximálka 160 někdy se zadaří 180.km-hPo čipu nejelo vůbec.
Slabá akcelerace pry jede na 70procent a nezahulí a nesmrdí ani za studena at mu šlapnu po krku nebo podřadím.Tlaky prní 2 válce 28 řetí 20 a čtvrtý18.Tak asi proto mi to nejede,ale proč to nesmrdí nežere olej prostě mám s tím v takovém stavu ujeto za 2 roky 30tkm a auto je beze změn :(
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Tak proč si to neřešil hned?

Ty tlaky jsou špatný..může to jít přes ventily,nebo přes kroužky pryč..v obou případech by to ten olej mělo žrát a auto kouřit..Pokud ti to teda nefouká někde kolem žhaviček, nebo jinou netěsností..každopádně je to blě..hlavu dolu, přetěsnit,shlídnout ventily, případně vyměnit..
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Protože nás nenapadlo že to může být tlakama.Až jsem se dozvěděl od bývalého majitele že do toho nasypal před prodejem 65tisíc nová hlava,vstřiky.Což já tam nemám ani novou hlavu a 3 vstřiky jsou stejné 4tý je jiný.Tak že mi vybrakovali v bazaru v Uherském Brodu bud to celý motor nebo jen hlavu se vstřikama ptže jsem měnil váčku a hydra.A nikdo mi neřekl jsou to tlaky změř je.Víš?No už to mohlo být dávno udělané nebo se to ani dělat nemuselo,kdyby někteří takzvaní lidé nebyli Kur.y. A nebrakli mi to než jsem se o to začal zajímat,hlídal jsem si ttiž jen kilometry toto nas nenapadlo ani ve snu.Tak že auto Z Uh.Brodu NEBRA (LOL) (LOL) (LOL)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10353
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já nerozumím tomu, proč by auto, které nemá kompresní tlaky, mělo žrát olej??? Mohl by mi to někdo (třeba Woko_O) vysvětlit? Jakou souvislost má netěsný spalovací prostor se spotřebou oleje???

Já si odpovím sám: Samozřejmě je to holý nesmysl a mystifikace. To, že motor má horší kompresní tlaky, vůbec nemusí znamenat, že musí žrát olej. To je kravina jak barák. Pokud v důsledku nějaké mizerné nafty jsou zapečené tlakové pístní kroužky (pro pitomce jsou to ty úplně nahoře u dna), nebude to mít na spotřebu oleje absolutně žádný vliv, protože tlakové kroužky nemají s olejem vůbec nic společného. Stejně tomu bude i v případě, když se kompresní tlak bude ztrácet netěsnými ventily.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

No ono jedna vec je olej,ale druha vec je ze proc to nekouri a nesmrdi.Snad uz jen zmerit pro jistotu cidlo klikoveho hridele zda neni spatne nalisovane.auto ttiz ukazuje o 2 litry vetsi spotrebu nez zere realne.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“