A4 2,0TDI BPW(103kW)- hlučný chod motoru-GO motoru?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
A4 2,0TDI BPW(103kW)- hlučný chod motoru-GO motoru?
Jedná se o Audi A4 quattro 2,0tdi 103kW kod motoru BPW.
První poznatky, když se auto přivezlo.
hlučný chod motoru, spodek do 2tis mrtvý.
http://www.youtube.com/watch?v=0e5dQa7f ... IMaXg&hd=1
Tady jsem zakládal ještě jeden příspěvek.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Popis prozatimní výměny věcí:
repase turba
oprava vyvažováků
nový N75
nová váha vzduchu
nový snímač otáček kliky
kontrola rozvodů + komplet nová sada
výměna oleje a filtrů
výměna o-kroužků na vstřicích + jejich vyčištění ultrazvukem
Výsledek= naprosto stejný chod motoru.
Vyndala se vačka a hydra + sundala se hlava.
viz. foto
https://plus.google.com/u/0/113391612060284147836/posts
Vačka má omletý kopečky a hydra jsou před smrtí!
Píst na čtvrtém válci je uprostřed a na jedné straně dost opotřebovaný, to asi normální nebude.
O víkendu opět sundám vanu a vyndám písty, abych se přesvědčil kde je chyba. Začíná mě to auto docela nebavit!
Popis prozatimních dalších věcí na výměnu:
hlava na opravu uložení vstřikovačů
nová vačka
nové hydra
nové pánevní ložiska vačky
pár pístů
nové kroužky
šály
a pak si to půjdu hodit!
Historii auta bohužel nedohledám.
Najeto 340tis.
Evidentně to už měl někdo přede mnou taky rozdělaný, jelikož tesnění je se 3 dírama a jeden ventil "novej" a všude kolem celýho motoru nasranej silikon!
Jsem zvědavej co mě ještě čeká!
Zajímala by mě hlavní příčina?
Vačka s hydrama? Opotřebení pístu?
Ještě uvidim, až to vyndám, jestli není ohnutá ojnice.
První poznatky, když se auto přivezlo.
hlučný chod motoru, spodek do 2tis mrtvý.
http://www.youtube.com/watch?v=0e5dQa7f ... IMaXg&hd=1
Tady jsem zakládal ještě jeden příspěvek.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Popis prozatimní výměny věcí:
repase turba
oprava vyvažováků
nový N75
nová váha vzduchu
nový snímač otáček kliky
kontrola rozvodů + komplet nová sada
výměna oleje a filtrů
výměna o-kroužků na vstřicích + jejich vyčištění ultrazvukem
Výsledek= naprosto stejný chod motoru.
Vyndala se vačka a hydra + sundala se hlava.
viz. foto
https://plus.google.com/u/0/113391612060284147836/posts
Vačka má omletý kopečky a hydra jsou před smrtí!
Píst na čtvrtém válci je uprostřed a na jedné straně dost opotřebovaný, to asi normální nebude.
O víkendu opět sundám vanu a vyndám písty, abych se přesvědčil kde je chyba. Začíná mě to auto docela nebavit!
Popis prozatimních dalších věcí na výměnu:
hlava na opravu uložení vstřikovačů
nová vačka
nové hydra
nové pánevní ložiska vačky
pár pístů
nové kroužky
šály
a pak si to půjdu hodit!
Historii auta bohužel nedohledám.
Najeto 340tis.
Evidentně to už měl někdo přede mnou taky rozdělaný, jelikož tesnění je se 3 dírama a jeden ventil "novej" a všude kolem celýho motoru nasranej silikon!
Jsem zvědavej co mě ještě čeká!
Zajímala by mě hlavní příčina?
Vačka s hydrama? Opotřebení pístu?
Ještě uvidim, až to vyndám, jestli není ohnutá ojnice.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
-
coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Tak písty s ojnicema venku a na pístu z čtvrtého válce jsou vidět známky úbytku materiálu v důsledku nevím čeho....
Co se týče ojnic, tak na čtvrtém válci je vidět, že je mimo osu. Další nejsou pouhým okem vidět, že by některá byla ohnutá. Ale je divný, že zase ventil byl měněný na válci druhým. Tohle musel dávat do kupy nějakej neskutečnej koumák...
Nevíte někdo, kdy by uměl ojnice zúhlovat, případně bych ještě koupil písty, jelikož se mi taky nezdá to jejich označení. Všechny písty výrobce Mahle
Píst válec 1. 81L115W031
Píst válec 2. 81L115W071
Píst válec 3. 81L115W051
Píst válec 4. 81L115W031
Píst na čtvrtém válci


Píst válec 1

Píst válec 2

Píst válec 3

Píst válec 4

Hlava

Vačka

Zdvihátka


Co se týče ojnic, tak na čtvrtém válci je vidět, že je mimo osu. Další nejsou pouhým okem vidět, že by některá byla ohnutá. Ale je divný, že zase ventil byl měněný na válci druhým. Tohle musel dávat do kupy nějakej neskutečnej koumák...
Nevíte někdo, kdy by uměl ojnice zúhlovat, případně bych ještě koupil písty, jelikož se mi taky nezdá to jejich označení. Všechny písty výrobce Mahle
Píst válec 1. 81L115W031
Píst válec 2. 81L115W071
Píst válec 3. 81L115W051
Píst válec 4. 81L115W031
Píst na čtvrtém válci


Píst válec 1

Píst válec 2

Píst válec 3

Píst válec 4

Hlava

Vačka

Zdvihátka


VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
takže KO vačka ko písty (nejni to z fotek poznat ale asi KO na kroužkách)sem tam nějaká ojnice viděl bych to na nastrojení jinými komponenty a nechat prohlídnout vstřiky....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Když vezmeš za píst zeshora, musí se pohybovat -pružit/ v mezích možností / sem a tam . Jakmile je natvrdo, je ohnutá ojnice, tu ti vyůhlují a proměří všude. Jestli nemáš velkou hranu na válci a písty nejsou popraskané, můžeš horní drážku, která bývá vymlácená srovnat a dát vyšší kroužek nebo eventuelně i 2..Samozřejmě záleží na stavu válců..Záleží jak to chceš řešit, zda z gruntu nebo zda chceš brzo jezdit.. 
nepropadat panice...
-
coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Co se týče válců, tak ty jsou kupodivu jako nový, nikde žádný rejpanec ani náznak hrany. Měřil jsem posuvkou zdálenost mezi oky na ojnicích a výsledek je takovýhle
1.válec 103,65mm
2.válec 103,95mm
3.válec 103,15mm
4.válec 103,6mm
Je to samozřejmě nepřesný měření, ale jen pro kontrolu.
Předpokládám, že by měly všechny ojnice mít pak stejnou rozteč.
A pístní kroužky jsou taky netknutý.
Jak řikám, dle "faktury" , kterou mi dal předchozí majitel na tom byly dělaný tyhle věci:
Jde o to, jestli to není jen rozepsané, co by se "muselo" na tom udělat.
Ale pokud to někdo dělal, tak evidentně naprosto zbytečně a moc to nechápu, když je skoro všechno k.o.


1.válec 103,65mm
2.válec 103,95mm
3.válec 103,15mm
4.válec 103,6mm
Je to samozřejmě nepřesný měření, ale jen pro kontrolu.
Předpokládám, že by měly všechny ojnice mít pak stejnou rozteč.
A pístní kroužky jsou taky netknutý.
Jak řikám, dle "faktury" , kterou mi dal předchozí majitel na tom byly dělaný tyhle věci:
Jde o to, jestli to není jen rozepsané, co by se "muselo" na tom udělat.
Ale pokud to někdo dělal, tak evidentně naprosto zbytečně a moc to nechápu, když je skoro všechno k.o.


VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
-
coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se to snažil trochu projet ultrazvukem a píst je evidentně utavený jak z části vnější strany, tak z vnitřku...
Opravdu by mě zajímala historie tohodle auta.
Kdyby měl někdo prosím lepší písty, než tento, dejte mi vědět. Díky moc





Nevíte ještě někdo, která firma by mi zúhlovala ojnice?
Díky moc
Opravdu by mě zajímala historie tohodle auta.
Kdyby měl někdo prosím lepší písty, než tento, dejte mi vědět. Díky moc





Nevíte ještě někdo, která firma by mi zúhlovala ojnice?
Díky moc
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
nebolo by lahsie zohnat druhy spodok? inac drzim palce nech sa oprava podari
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Písty tu mám,nevím jestli Mahle nebo ALCAN,ale dávali se tam oba.Ojnice bych tu měl taky,jinak ty písty jsou upálený díky vstřikům bych řekl.Jinak hlavu bych tu měl i s vačkou,vstřiky nevím.Raději mi cinkni co potřebuješ,dáme to do kupy. 
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
změř průměr válce a zjisti jeho opotřebení a změř taky vůli mezi drážkou a pístním kroužkem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Tak další zjistění po sehnání komplet hlavy a pístů s ojnicema(tímto ještě jednou děkuji sharikovi4x4) 
Vačka v motoru byla klasika PD bez filtru s koncovým 101R.
Možná, že si někdo řekl, když je odstraněnej PDF, že ji tam může dát.
Třeba se to podchytí softwarově, kdo ví...
Ale je i možný, že to mělo za následek nesprávné vstřikování nafty a tím pádem i velké opotřebení pístů...(opět domněnka)
O víkendu to budu snad konečně skládat dohromady.
Foto ojnic: ani jedna rovná....

Foto vaček.... vlevo 101R(bez DPF) vpravo 101AH(S DPF)


Vačka v motoru byla klasika PD bez filtru s koncovým 101R.
Možná, že si někdo řekl, když je odstraněnej PDF, že ji tam může dát.
Třeba se to podchytí softwarově, kdo ví...
Ale je i možný, že to mělo za následek nesprávné vstřikování nafty a tím pádem i velké opotřebení pístů...(opět domněnka)
O víkendu to budu snad konečně skládat dohromady.
Foto ojnic: ani jedna rovná....

Foto vaček.... vlevo 101R(bez DPF) vpravo 101AH(S DPF)


Naposledy upravil(a) coltik dne 26 bře 2014, 14:12, celkem upraveno 1 x.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
-
coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Marek_A4 píše:Ako by sa to prejavilo, keby je na klasickom PD použitá práve tá vačka pre PD s DPF..? Teda opačný prípad ako tu...
To budou muset říci znalejší motoráři.
Ale tady to evidentně škody nadělalo dost...jestli to bylo i tím.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica