Mam jí krapet odlehčenou,nepotřebné věci šli ven váha auta 1045 kg ,zrychlení 0-100 4.7s.
Je to muj malej mazel.První fáze ladění byl chip od dieselpoweru s průchozím výfukem 63,5 mm a egr off,jinak vše serie na slušných 141 hp a 330nm.Po pár měsících se dali trysky Fb sprint 764 a znova soft na 151hp 370nm.A těd se dodalo pár věcí viz,ůpravy 165 hp 420 nm+ přibyla 12mm hlava,podavacka, komplet sání asz,nasos do boxu 80mm, fb powerplus 764 ,spojka jednohmota Atd+Vr6+hds57. finale:184hp 467 Nm + ted aktuálně výměna trysek za vetší DSSr 0,280 a vetší olejový chladič Asz a maf off =soft Mirulu 200hp 400nm.
Připraven mám na tenhle rok spodek motoru Asz, turbo 2060vklr,velký fmic, atd.

Nějaký Videa: http://www.youtube.com/channel/UC_y2zNp ... &flow=grid
fota z brzdy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=121048
montáž fmic 650x180x65

komplet plnopruchozí výfuk 63,5mm a zadni dil 60mm

hybrid 180 od turbosportu

parohy Asz s egr kitem

něco málo z odlehčení

íba


ibiza tdi 165hp vs octavia rs tdi 194hp
http://www.youtube.com/watch?v=ngoZWkUJ1hI

graf z brzdy

na brzdě

budík na turbo
