Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646 Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Woko_O » 16 bře 2014, 14:31
Přivezu ho asi v pondělí..1.9TDI 77kW, nevím kod motoru ale má najeto 192000km.. Nevim co na něm bylo všechno dělaný..
Nicméně, jak to je s nájezdem těhlech motorů? (par informací už mám - Fulltank) Bude to tak že v tomhle počtu kilometrů hned budu muset všechno vyměnit? To auto se mi líbí ale nechci trávit víc času na dílně než na cestě...
delfin
Přispěvovatel
Příspěvky: 64 Registrován: 26 črc 2007, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: na zapade od Prahy
Příspěvek
od delfin » 16 bře 2014, 15:32
Ja bych vymenil vsechny naplne,filtry,udelal rozvody,teda pokud nejsou prokazatelne udelany a jezdil.
Vw Bora Tdi 74 kw
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725 Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie
Příspěvek
od ROMEK » 16 bře 2014, 16:52
a u toho by som asi zhodil olejovú vaňu a pozrel stav ojničných ložísk a vymenil šruby aby zas nebylo v sekcii rozpadlá ojnica o jedného viacej
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646 Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Woko_O » 16 bře 2014, 17:37
Rozvody,oleje, to je jasný.. Spíš mě zajímalo jestli tyhle motory nejsou ve 190 tzv. na odpis..?
Pokud tam teda samozřejmě byl dělanej nějakej servis..
S tou ojnicí.. Předpokládám že špatnej lágr bude slyšet..jakože by měl bejt..
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557 Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Příspěvek
od aughostino » 16 bře 2014, 17:57
ROMEK píše: a u toho by som asi zhodil olejovú vaňu a pozrel stav ojničných ložísk a vymenil šruby aby zas nebylo v sekcii rozpadlá ojnica o jedného viacej
staci tocit motorom a rukou postupne zalomcovat s ojnicami? alebo treba vacsiu silu na zistenie vole?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116 Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0
Příspěvek
od jericho-3 » 16 bře 2014, 18:14
Samozřejmě nejlepší je ojnici povolit a zkouknout stav šál. Ale nahrubo když vezmeš dole za ojnici, smí se pohybovat maximálně do stran a to ještě s odporem. Jakmile se zavaklá nebo dokonce je v prstech cítit vůli, je po ní..
nepropadat panice...
delfin
Přispěvovatel
Příspěvky: 64 Registrován: 26 črc 2007, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: na zapade od Prahy
Příspěvek
od delfin » 16 bře 2014, 19:46
190 nic neni,teda jestli to neni smotany.
Nic bych nezkoumal,co se ma pos..t,to se vysype.
Vw Bora Tdi 74 kw
hondaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 343 Registrován: 25 pro 2007, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od hondaaa » 16 bře 2014, 20:22
ja bych do toho nesel,to auto je evidentne pred smrti,kup si jizdenky a radsi jezdi MHD
O1 1,9 tdi ASV 81 kw 2001,egr off
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
O3 1.4 tsi cng 2015
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793 Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Fulltank » 16 bře 2014, 22:42
rozhodne bych aspon sundal viko a mrknul na vacku
a pak uz jen cekal, co se posere
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495 Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Franciktdi » 16 bře 2014, 22:47
190 na odpis
promin ale koukam při tve auto gramotnosti to bude mit milion
neber to spatne ale musel sem
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147 Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od dolar100 » 17 bře 2014, 00:07
Co to bude za motor BLS s DPF ?
Mercdes C cdi
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793 Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Fulltank » 17 bře 2014, 00:11
bez dpf
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 17 bře 2014, 07:42
Takže BXE? No jestli je to ročník 2007-08, tak vanu dolů automaticky. Jo a šály zkontrolovat očima. U nich to totiž začíná tak, že se drolí kompozice ze středu šály a to se žádná vůle nezmění, takže lomcováním poznáš prdlajs.
Oct asv 2000, DieselPower
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646 Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Woko_O » 17 bře 2014, 08:09
Néé..je to bez DPF, úplně jeden z prvních modelů..ročník 2004..
nevim kod motoru..