VW Golf V 1.9TDI - co přijde?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

VW Golf V 1.9TDI - co přijde?

Příspěvek od Woko_O »

Přivezu ho asi v pondělí..1.9TDI 77kW, nevím kod motoru ale má najeto 192000km.. Nevim co na něm bylo všechno dělaný..

Nicméně, jak to je s nájezdem těhlech motorů? (par informací už mám - Fulltank) Bude to tak že v tomhle počtu kilometrů hned budu muset všechno vyměnit? To auto se mi líbí ale nechci trávit víc času na dílně než na cestě...
delfin
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 26 črc 2007, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: na zapade od Prahy

Příspěvek od delfin »

Ja bych vymenil vsechny naplne,filtry,udelal rozvody,teda pokud nejsou prokazatelne udelany a jezdil.
Vw Bora Tdi 74 kw
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

a u toho by som asi zhodil olejovú vaňu a pozrel stav ojničných ložísk a vymenil šruby aby zas nebylo v sekcii rozpadlá ojnica o jedného viacej ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Rozvody,oleje, to je jasný.. Spíš mě zajímalo jestli tyhle motory nejsou ve 190 tzv. na odpis..?

Pokud tam teda samozřejmě byl dělanej nějakej servis..

S tou ojnicí.. Předpokládám že špatnej lágr bude slyšet..jakože by měl bejt..
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

ROMEK píše:a u toho by som asi zhodil olejovú vaňu a pozrel stav ojničných ložísk a vymenil šruby aby zas nebylo v sekcii rozpadlá ojnica o jedného viacej ;)
staci tocit motorom a rukou postupne zalomcovat s ojnicami? alebo treba vacsiu silu na zistenie vole?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě nejlepší je ojnici povolit a zkouknout stav šál. Ale nahrubo když vezmeš dole za ojnici, smí se pohybovat maximálně do stran a to ještě s odporem. Jakmile se zavaklá nebo dokonce je v prstech cítit vůli, je po ní..
nepropadat panice...
delfin
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 26 črc 2007, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: na zapade od Prahy

Příspěvek od delfin »

190 nic neni,teda jestli to neni smotany.
Nic bych nezkoumal,co se ma pos..t,to se vysype.
Vw Bora Tdi 74 kw
hondaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 25 pro 2007, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od hondaaa »

ja bych do toho nesel,to auto je evidentne pred smrti,kup si jizdenky a radsi jezdi MHD :P
O1 1,9 tdi ASV 81 kw 2001,egr off
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
O3 1.4 tsi cng 2015
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

rozhodne bych aspon sundal viko a mrknul na vacku :) a pak uz jen cekal, co se posere :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

190 na odpis :D

promin ale koukam při tve auto gramotnosti to bude mit milion (LOL)

neber to spatne ale musel sem
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Co to bude za motor BLS s DPF ?
Mercdes C cdi
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

bez dpf
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Takže BXE? No jestli je to ročník 2007-08, tak vanu dolů automaticky. Jo a šály zkontrolovat očima. U nich to totiž začíná tak, že se drolí kompozice ze středu šály a to se žádná vůle nezmění, takže lomcováním poznáš prdlajs.
Oct asv 2000, DieselPower
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Néé..je to bez DPF, úplně jeden z prvních modelů..ročník 2004.. :) nevim kod motoru..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“